Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jeee, to je zase dohadu...jak s malymi detmi. Pochopitelne, ze se NEVYTVARI uplne novy engine od zakladu, ani to nikdo netvrdi. Dokonce ani v clanku se to nikde nepise. Staci jen cist poradne, pripadne se podivat na Bioware a vse je hned jasne. Jak uz tu nekdo zminoval. Mass Effect 3 pobezi na znovu upravenem enginu UE3, ktery by nekdo oznacil jako 3.5, mozna 3.6 nebo neco podobneho. Dle Bioware jsou zmeny pomerne zasadni, verze enginu je odladena pro jejich hru, takze jej proste a jednoduse oznacuji jako ME3 engine. Co rika clanek? ME2 pro ps3 pobezi na enginu ME3 a ne ME2....coz je celkem logicke. Hra ME3, ktera je vyrabena od zacatku jako multiplatformni titul dostane zmineny "novy" engine a stejne tak ME2 pro ps3. Kdyz uz ho jednou maji a je dostatecne odladen pro tuto konzoli, proc tam za kazdou cenu rvat neco s cim by mohli byt problemy. To ze je puvodni UE3 mozno pouzit na obou konzolich v tomto pripade neznamena vubec nic, nerika to nic o tom jak je pro ten ktery system optimalizovan, to samozrejme prichazi az s konretnim titulem. Navic vsichni vime, ze se mu dari lepe na xku. No a v neposledni rade jsou tu marketingove duvody. Hra pobezi na "novem" enginu a dostane jeste vsechna DLC a ja nevim co...je presne co potrebuji aby prodali "starou" hru novemu publiku. Je to jen takova pojistka, v pripade ze by kvality samotneho titulu nestacily. Howgh
  • jsem zvedavy na podporu senzoru v joypadu,doufam ze bude lehce vyuzito jako treba v heavy rain.na hru se tesim,videl jsem u kamose na Xku a moc dobry
  • Re vsem - sorry za chybu a diky za mnoho upozorneni :) autor jen bezmyslenkovite prejal datum vydani i se sotkem ze zdrojoveho webu, aniz by mu doslo, ze ps3 port vyjde teprve za mesic.
  • Co to tam píšete za blbosti??
  • že by nedočkavý šotek s ps3? nebo jen test vnímavosti čitatelů *1*
  • a proč by si přidělávali práci překopávat engine 2, kterej vůbec nepodporoval PS3, když už v tu chvíli věděli, že Mass Effect 3 bude i na PS3, čili se mohl od základu dělat tak, aby byl multiplatformní. Spíš mi nejde do hlavy ta zpětná kompatibilita nového enginu se vším, co bylo ve dvojce. A nebo je to opravdu tak, že je to pouze upravený engine 2, kterej je pouze přizpůsobenej PS3 a říká se tomu nově "engine pro Mass effect 3" což zní mnohem lépe :o)
    • Drobný detail, dvojka jela na UE3, trojka (a PS3 verza dvojky) také na UE3, enom novější build. A UE3 je v základu multiplatformní
    • Máš v tom dost guláš proč by kvůli dvojce která byla dělaná na PC a Xbox předělávali engine na PS3 když můžou použít engine který je určený na třetí díl a podporuje už všechny platformy?
    • Drom
      Tvůj příspěvek nedává vůbec smysl. Když si přiděláš práci, tak si taky víc vyděláš.
    • Robotron3
      Neni toho domysleni se nejak moc? Proste kdyz delaji hru na Windows a Xbox 360, engine si upravuji na miru tech systemu. A kdyz hru predalavaji na PS3, tak si vezmou to co mohou pouzit z drivejska a dalsi vrstvy programuji na PS3 (u PS3 samozrejme i s kodem nove verze enginu, kdyz to delaji tak dlouho po Win a Xbox)
  • Robotron3
    Prosim vas, kontrolujte nekdo ty nesmysly, nez je vypustite do eteru. Games.cz ma slusne naslapnuto, tak si to nekazte takovymi kixy.
  • Co to je za blbost? To sem zaspal a už je půlka ledna? Navíc prý na novém enginu... HaHaHa, proč by si pridělávali prácu portováním z UE do něčeho dalšího? Navíc mě tu chybí další důležitá informaca, jaký engine teda bude 'údajně' použitý?
    • a proč by si přidělávali práci překopávat engine 2, kterej vůbec nepodporoval PS3, když už v tu chvíli věděli, že Mass Effect 3 bude i na PS3, čili se mohl od základu dělat tak, aby byl multiplatformní. Spíš mi nejde do hlavy ta zpětná kompatibilita nového enginu se vším, co bylo ve dvojce. Hold to bude asi jenom upravenej engine z dvojky, na kterým poběží i trojka.
    • Drom
      ME2 opravdu bude na Mass enginu 3, na kterém se dělá pro 3. díl. Je to poměrně logické. Když mají tu možnost, tak proč jí nevyužít. Přece jen je ME2 už rok stará hra, tak čim víc bude atraktivní pro PS3 hráče, tim víc vydělá.
      • Enom aby to nebyl honosně pojmenovaný novější build UE3 (nevím, jaké majů informace novináři, takže někdo možná ví trochu věc než já, ale pripadá mě z jejich pohledu nelogické vyvíjat nový engine ked už majů něco dobre funkčního a odzkůšaného)
        • Drom
          tak jasně, že je to nějaky Unreal, ale verze použitá u trojky. 2 na PC a Xboxu je tuším 3.5
  • WTF? takže do TG už dorazil ježíšek?
  • Mě častokrát přijde, že ty lidi nemají ani tu chuť *1* Hlavně postrádám kritický přístup, odstup. Všechno je senzace, jupí, hurá. Bohužel.
    • pro masse
      • Mne nepřipadá, že by na games.tiscali.cz chyběl kritický postoj vůči čemukoli z herní branže. Novinky beru jako krátké štěky, které mají povrchně a jednoduše informovat čtenáře o nějaké události. Čtenář má možnost, ne, spíše povinnost hledat na internetu dále. Od toho je tady WEB a informací tolik. Překlepy se mohou stát a je lidské odpouštět. Schválně, podívejte se na příspěvky jen v tomto fóru. Kolik naleznete hrubek ve svých "štěcích"? A přitom moralizujete a nadáváte jaký tady máme kocourkov. Ale ten kocourkov tvoříme my!! Ne mi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit