...

Mass Effect: Andromeda - recenze

Neustále se zrychlující doba letí takovým tempem, že se to zdá od posledního dílu epické sci-fi RPG série Mass Effect být jen chvilka. Věřili byste ale, že už je to celých pět let? Zatímco můžeme sledovat neustále postupující technologický pokrok, který přináší nové a nové vymoženosti v podobě hardwaru...

Novější 1 2 3 4 5 6 7 45 Starší

• Holldir facebook.com
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Kritizovat tady příběh je to samý jako bys ho kritizoval v cod kde příběh nikdy neni tou hlavní myšlenkou. A nebyl hlavní myšlenkou ani zde. Tohle má být akční hra s efektním multiplayerem. Na tohle se výrobci zaměřili a ne na příběh. Je to jiná hra než původní trilogie a proto je naprostá blbost to porovnávat. A též je naprostý nesmysl hledat v příběhu tu nejsilnější negativu. Problém je v tom, že od andromedy každej čekal to samé jako od původní trilogie a to je špatně. Jasně psali, že tohle bude něco úplně jiného
    23.4. (7 dnů)

reagovat

• Jack1947 tiscali.cz
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Nakonec to nebylo tak hrozné... hloupý příběh vyvážený tunou akce která začala už ke konci bejt dost repetitivní... skoro až nudná navíc otravná. ( JN konec jsem byl nucen dojet na Casual)

Jestli teda brát plus jako to že, sex" se musí zasloužit ale na druhou stranu se to dá až na vyjímky provozovat s více postavami ( v minulém ME to snad tak nebylo)
    Kupodivu se tam ještě někdy určitě vrátím, kvůli nepovnejm misím a romanci :D

7/10 tak akorát prostě se moc nepovedlo a co tam bylo dobré bylo málo... mělo být více a lépe. Bohužel asi nebyl čas či co.

Co mě tam štve/štvalo že se chůze párlkát zasekne postava je ! v alkohol" modu. Žeee rozhodnutí maj tradičně vliv jen na konci. Hrajete za blbce co se dokáže seknout a místo skočit na plošinu, spadnout do propasti. Zbytečně moc velký respawn nepřátel - které se navíc respawnou znovu na tom samém místě. Ten hluboký pocit objevování nebo snad cítění že je něco nového tamn prostě nebyl. Odfláklé animace, kolikrát i vyblitá grafika na blízkých texturách.

Nedpovídalo Hw náročnosti, takhle náročná není ani Arma. + Se pokazil kolikrát sejv když hra zatuhla.Má porblémy s konkrétním HW - třeba jsem musel shodit post processy na medium. Stejně to nebylo plynulé. Ta hra se kousala na jakélkoli natavení... ach kdyby tomu dali ještě +- půlroku. Mohla to být pecka bohužel talhle jen nadprůměrná hra. Neřikám že sem trpěl, jen to bylo jak na váhách zábavu střídala frustrace a zděšení. Třeba nudné mise natááhle ( hlavně ke konci) na hodinu wth... a v misích nefungující quicksave. DLouhé loadingy.
    16.4. (15 dnů) upraveno v 07:15

reagovat

• Killer (anonym)
    1 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Jo,maji usekle nohy.Nekteri vic,jini mene.Treba Liam ma hodne kratke nohy.
    31.3. (30 dnů)

reagovat

• Silvajs (anonym)
    1 souhlasí, 1 nesouhlasí
    ad1) k pribehu zatim vyhrady nemam ani ke zpusobu vypraveni nicmene prestoze mam nahrano nekolik desitek hodin, vyzobavam vse co jde. Takze pribeh posoudim pozdeji.
    ad2) postavy mi az na vyjimky prijdou velmi zajimavr. Nudu, sed a utrpeni pro me z posadky predstavuje akorat Liam a Gil. Ostatni jsou perfektni. Na co urcite nezapomenu jsou projizdky po Voeldu v Nomadu za doprovodu Peebee a Jaala. Hlasky mezi nimi jsou bezkonkurencni. S emaily ve hre problem.nemam. vetsina z nich(od posadky) je vtipna. Osobne mi nevadi.
    ad3) a kde bylo receno ze planety teprve cekaji na objeveni? Nez se za cil vybrala Andromeda, mely v ruce leda tak informace o tom, ze by tam mohly/mely byt podminky pro zivot. Ne o tom, kdo tam zije. Navic 600let je dlouha doba.
    Nepretale chteji ziskat informace, proto tabori, hlidkuji a ja nevim co vsechno pobliz ruznych ruin a mini campy po svete? Nevim, predsunute hlidky, ztroskotane materialy na vyzvednuti. Duvody si domysli dle sve fantazie. Me to nijak neobtezuje do te chcile nez jsem nicena se na nejake misto vracet opakovane a opakovane ta mista ozivaji. K tomu vyhrady mam.
    ad4) vymysli novy koncept a dej si na nej patent. Me questy neprijdou nezajimave. Vyplivaji ze situace a potreb. Nejsou tam navic nebo zbytecne. Nejsou heroicke, jsou ale nutne k preziti nebo ke zlepseni zivota zdejsi populace. Pasuji do toho kolem ceho se pribeh toci. Opakujici se? Ano. Planeta je velka, potreba zajistit kompletni perimetr. Umistim majak na vytycene misto, jeden by to nepokryl. Nemam problem.
    ad5) technicky stav je asi individualni. Vcera se mi pridal druhy bug (resitelny reloadem hry) a nasledne bez problemu. Nic vic neprijemneho me ve hre nepotkalo (ps4 verze). S automatickym prehazovanim teackovani ukoli jsem se nesetkala. Mozna problem pc verze, mozna rukama. Na ps4 se me to zepta a vyzve ke zmacknuti tlacitka zdali chci novy ukol sledovat. Pokud nic nezmacknu, vrati se to k puvodnimu. Nestalo se mi, ze bych v prubehu zjistila ze jdu spatnym smerem za necim jinym. Jak to funguje na PC nemohu potvrdit.
    ad6) nemohu zatim posoudit, nemam dohrano. Snazim se vyzobat vse co jde a stripky nachazim a pevne verim ze dalsi najdu a provazanost tam bude. Pokud ne v tomto dile, v pokracovani snad urcite. Imho, kdo vedel o planech Zahadneho? Nikdo! Mel tak dokonalou vlastni sit ze byl jak stat ve state. Plany na Normandii byly ukradeny. Proc by se o projektu Andromeda tedy nutne muselo vedet? Verejny projekt to rozhodne nebyl. Projekt nekoho mocneho, bohateho.. ano. Koho proc a jak se snad dozvim at v tomhle dile nebo v dalsich. Kdyz ne, zily mi to netrha. Fantazie pracuje na plne obratky dokud mi to nekdo nevyvrati nebo nepotvrdi.
    Biotiku nevyuzivam, neposoudim.
    29.3. (32 dnů)

reagovat