...

Mass Effect: Andromeda - recenze

Neustále se zrychlující doba letí takovým tempem, že se to zdá od posledního dílu epické sci-fi RPG série Mass Effect být jen chvilka. Věřili byste ale, že už je to celých pět let? Zatímco můžeme sledovat neustále postupující technologický pokrok, který přináší nové a nové vymoženosti v podobě hardwaru...

Novější 1 2 3 4 5 6 7 46 Starší

• Michaloos (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Není to tak všude. Na kozolich mapu otevřeš třeba dotykovou plochou a zavřel kolečkem.. hawk
    5.5. (16 dnů)

reagovat

• Radek. (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    50000 od každé suroviny dostaneš ve dvojce pouze v případě když jsi v jedničce splnil quest kde jsi hledal ložiska a sbíral suroviny (Což v praxi znamenalo v Maku projet prakticky všechny možné planety).
    26.4. (25 dnů)

reagovat

• Radek. (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Jednalo se o hanara a nevzali ho ke spektrám, ale jednalo se o film ve hře kde hanar hraje spektru hanara :-)
    26.4. (25 dnů)

reagovat

• Radek. (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Celá původní trilogie neměla nikterak uchvatný děj. Byl epický to ano. Ale standartní děj skoro každé druhé fantasy, kdy prastaré "zlo" se snaží vyhubit život. Nic Extra. Ovšem co dělalo Mass Effect, Mass Effectem bylo vyprávění tohoto příběhu a hlavně společníci. To byla hlavní devíza hry to že vás do toho vyprávění vtáhl a udělal jej "uvěřitelným" právě díky vedlejším postavám. Navíc k tomu ještě výborný scénář.
    26.4. (25 dnů)

reagovat

• cinus (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Nedavno Andromeda dohraná a je to zklamání.Úplná kastrofa taky ne,ale místama jsem si říkal proč to vůbec hraju.Začátek hry byl zajímavej,ale zachvilku se objevil volnej svět a začala trochu nuda.Všude mraky značek na mapě,,které vedly k milionu nudnejch vedlejších úkolů.Mise pro společníky a hlavní úkoly bavily,nechápu,proč to nemohlo vydržet většinu hry.Světy kde se dalo přistát vypadaly dobře,ale to je všechno.Postava za kterou hraju mi nepřišla nijak zajímavá,spíš mi připomínala troubu,později lacinou napodobeninu Shepa z původní trilogie ME.Společníky z předchozích dílů si dobře vybavuju i po tak dlouhý době co jsem hrál předchozí díly,ale tady už si je skoro nevybavuju.Buďto byly nevýrazní nebo to byly hrozní retardi.V předchozích dílech jsem nad rozhodnutíma přemýšlel,ale tady místama byly tak uměle a do očích bijící,že to prostě nešlo.Minihry v předchozích dílech nevadily,ale tady to jejich blbý sudoku bylo něco!Ze začátku jsem je řešil,ale pak jich bylo nezdravě mnoho,jsem to obcházel.Zdržování,další velká nuda.Souboje nebyly špatný,ale místama byly až moc nekonečný,navíc mi tu chybělo dávání příkazu společníkům,kdy mají použít svoje speciální schopnosti.Ukládání hry bylo na 2 věci!Někdy se kontrolní body neukládaly,jindy nešlo ukládát vůbec,takže všechno znovu od začátku.Hlavní záporák hry byl trapnej,neuvěřitelně směšnej.Při rozhovorech ty držky byly hrozný,někdy to vypadalo,jako by byla většina sjetá.Většinu upravil patch,tak se na to při rozhovorech dalo alespoň nějak koukat,ale to už je trochu pozdě,když máte víc než polovinu hry odehranou.U některých úseků jsem se bavil,,zbraní,zbrojí bylo ve hře hodně,vylepšení do všech druhů výbavy bylo dost.Hra mohla dopadnout mnohem líp,ale bohužel je tu něco,co vypadá dobře,ale potom je to víc zklamání.Hra u mě 6/10
    1.2.2018

reagovat

• Lukáš (anonym)
    1 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Je to hrůza. Mě to při hraní přišlo tak, že ovládám děti a ne hrdiny kteří bojují proti proti mimozemšťanům. A první krogan kterého potkáte má hlas jak kluk v pubertě. Každý kdo hrál minulé díly ví jak drsně krogan mluví
    16.7.2017

reagovat

• xenadras tiscali.cz
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Mě se hra Mass Effect Andromeda líbí, co mi trvalo, bylo zvládnutí jiného ovládání než v předchozích mass effectech. Také mi ten příběh pro galaxi Andromeda připadal méně nápaditý, než jsem si já představoval. Co mě fascinovalo, byla projížďka po asteroidu. A také jsem se divil, že v arše ze Země není žádný dětský dorost a i na jiných planetách asi děti neexistují?? *5*
    8.6.2017

reagovat

• Holldir facebook.com
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Kritizovat tady příběh je to samý jako bys ho kritizoval v cod kde příběh nikdy neni tou hlavní myšlenkou. A nebyl hlavní myšlenkou ani zde. Tohle má být akční hra s efektním multiplayerem. Na tohle se výrobci zaměřili a ne na příběh. Je to jiná hra než původní trilogie a proto je naprostá blbost to porovnávat. A též je naprostý nesmysl hledat v příběhu tu nejsilnější negativu. Problém je v tom, že od andromedy každej čekal to samé jako od původní trilogie a to je špatně. Jasně psali, že tohle bude něco úplně jiného
    23.4.2017

reagovat

• Jack1947 tiscali.cz
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Nakonec to nebylo tak hrozné... hloupý příběh vyvážený tunou akce která začala už ke konci bejt dost repetitivní... skoro až nudná navíc otravná. ( JN konec jsem byl nucen dojet na Casual)

Jestli teda brát plus jako to že, sex" se musí zasloužit ale na druhou stranu se to dá až na vyjímky provozovat s více postavami ( v minulém ME to snad tak nebylo)
    Kupodivu se tam ještě někdy určitě vrátím, kvůli nepovnejm misím a romanci :D

7/10 tak akorát prostě se moc nepovedlo a co tam bylo dobré bylo málo... mělo být více a lépe. Bohužel asi nebyl čas či co.

Co mě tam štve/štvalo že se chůze párlkát zasekne postava je ! v alkohol" modu. Žeee rozhodnutí maj tradičně vliv jen na konci. Hrajete za blbce co se dokáže seknout a místo skočit na plošinu, spadnout do propasti. Zbytečně moc velký respawn nepřátel - které se navíc respawnou znovu na tom samém místě. Ten hluboký pocit objevování nebo snad cítění že je něco nového tamn prostě nebyl. Odfláklé animace, kolikrát i vyblitá grafika na blízkých texturách.

Nedpovídalo Hw náročnosti, takhle náročná není ani Arma. + Se pokazil kolikrát sejv když hra zatuhla.Má porblémy s konkrétním HW - třeba jsem musel shodit post processy na medium. Stejně to nebylo plynulé. Ta hra se kousala na jakélkoli natavení... ach kdyby tomu dali ještě +- půlroku. Mohla to být pecka bohužel talhle jen nadprůměrná hra. Neřikám že sem trpěl, jen to bylo jak na váhách zábavu střídala frustrace a zděšení. Třeba nudné mise natááhle ( hlavně ke konci) na hodinu wth... a v misích nefungující quicksave. DLouhé loadingy.
    16.4.2017 upraveno v 07:15

reagovat

• Killer (anonym)
    1 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Jo,maji usekle nohy.Nekteri vic,jini mene.Treba Liam ma hodne kratke nohy.
    31.3.2017

reagovat

Novější 1 2 3 4 5 6 7 46 Starší

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.196.86.89.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.