Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hmm tak sa zda ze sa zazrak nekona . Pritom clovek zas tak moc nechce diplomaciu ala Alpha Centauri (dodnes neprekonana) i MoO2 by stacila , moderny graficky kabat , prelesteny herny system z MoO2 a par drobnosti ulahcujucich spravu rozvinuteho imperia .
  • Mne teda early access velice zklamal. Nejde jen o stupidni AI, ale celkove stupidni mechaniky. Cestovani pouze po predem danych spojnicich, neexistence paliva, nemoznost jakkoliv ovladat bitvy (k cemu se vubez zatezovat, kdyz na konci vam to stejne zbrazi autoresolve).
    Pokud, jako ja, cekate na Stellaris, tak doporucuji zkusit DLC ke Star Drive 2. Autor si vzal k srdci skoro vsechny pripominky hracu a udelal z toho paradni hru. Vcetne fungujici AI a diplomacie.
    • Je zvlastni ze Polaris Sector ma taky real time bitvy, a jsou to celkem dost strategicky boje kde dost zalezi na orientaci lode a zbrani, hodne se tlaci na stihace a bombardery apod. pritom je to v podstate to samy co v moo , akroat v moo se to proste neda poradne hrat nejak jinak nez autoresolve :)

      dik za tip na dlc, jde se nakupovat :)
  • Budou tam zase klaxoni? *15*
  • Jaký je rozdíl mezi master of orion hrama a Galactic Civilizations hrama?
    • To první je originál se vším, to druhé je nepovedený klon a to bohužel platí o všech ostatních věcech z tohoto žánru.

      Je to strašné, ale Master of Orion 2 je dodnes nejkomplexnější a s nejlepší umělou inteligenci... jo říkám znova je to strašné, ale je to tak.
      • Přesně, Orion 2 je dodnes nepřekonáno, excelentní mix mikra a makra, obížnosti a zároveň možností automatizace. A skvělý bojový systém na tahy.

        Jo a taky nevím proč se dneska všude cpou ty linie, ucpat jeden klíčový systém a je hotovo.

        Blahoslavený budiž Orion :)
      • Tak jeste tu je Ascendacy ktera je taky pekne vymazlena a pekne stara :) a samozrejme Space Empires 5 ( krystalicke bytosti z plynych obru ftw ;) )
  • Skoda, ze se s timhle clankem nepockalo po vcerejsim big updateu (1.7GB), protoze uz je tam scalovana obtiznost a ma byt vylepsena AI.

    V prvnim early access byla AI opravdu naprosto tristni. Ekonomicke bonusy na vyssich levelech a snad i trochu vylepsena heuristika AI mozna hre hodne prospeje.

    Jeste bych zminil prakticky neexistujici diplomacii a to primarne z toho duvodu, ze AI klade naprosto absurdni pozadavky, ktere prakticky neni mozne nikdy prijmout, coz vede k tomu, ze proste neni potreba diplomacii "hrat".
    V tomhle je Civ IV neprekonana, tam bylo mozno hrat diplomatickou hru se vsemi ruznymi modifiery a stavy civilizaci od hostile to friendly, kde kazdy stav mel realny dopad na vztahy civilizaci.
    • AI vylepsena je ale porad sou tupy az to boli, ale je fakt ze v jedny hre terrani dokazali zabrat i 12 kolonii coz je u mne zatim rekord. Diplomacie je bida porad ale uz po mne nechce imperium s 2 planetama za mir moje 4 planety a 4k creditu. Zadny hrdinove, to nepochopim dit to neni nic slozityho je tam dat.

      Mne osobne dost vadi ze maj vsichni stejnej tech, v moo2 diky moznosti si vybrat jen jednu tech z oboru byla hra vic zajimavejsi. takhle je kazda hra stejna, rychle battleshipky dat na to fusion beam a hura sem kral vesmiru ( vetsinou :) ).

      souboje asi lepsi nebudou, taktika nahnat to do chumlu a poslat funguje stale stejne dobre a asi i bude
      autovylepseni je k nicemu kdyz mate specializovane lode, automaticky tam nahazi nesmysly. to ze mi to na konci hry automaticky dava na lode neutron blastery uz neresim.

      ma to potencial ale bude to chtit jedte spoustu prace, takze cekam na dalsi patche.

      navic ted vysel Polaris Sector, za chvili je tu Stellaris a ja jeste neumim hrat distant worlds takze co hrat mame a mit budem :)
      • co se tyce Stellaris jsem zacal byt trochu skeptik...nejak mi to zacalo pripominat Crusaders Kings az moc (eventy v lategame co maji delat hru "zajimavou", hard limit na pocet primo rizenych planet atd. atd.)

        takze co se me tyce tak hype pomerne hodne opadl. Skoda, ze vychazi Stellaris pred HOI IV, protoze byt to obracene tak stellaris vubec neresim.
  • Další sr,čka od WG?
  • Mel sem tudle hru v hledacku ale co je oznameno stelaris tak mam jasno
    • A co třeba takhle porovnání s Endles Space? Nebo podobnými tituly?
    • walltar
      Taky bych to nějak tak viděl... Stellaris vypadá nadmíru dobře.
  • Zkoušel jsem to hrát a mám z toho smíšené pocity... Jádro hry vypadá pěkně a hra má určitě velký potencionál, ale na druhou stranu se to ale v tuto chvíli moc hrát nedá. AI je naprosto nemožná, bitvy jsou příliš rychlé a vůbec tato hra potřebuje ještě kotel a kotel obsahu.No, uvidíme, jak se s tím vývojáři poperou :)
  • A z jakých důvodů jsou hráči spíš mladší?:) Já to hrál před lety a cítím se být pořád stejně starý. Jen jsem trochu zkušenější *3*
    • Je tam "na mladší." což smysl dává :)
      • MikeR
        Ale ne nutně je to vždy pravda... no minimálně v těch hrách gerontofilem zůstanu. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit