Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • najlepšia hra minulého a tohto roku :P ...100 krát lepšie ako WoT :)... treba toho ešte veľa dorobiť a vývojári majú ešte spústu práce ale zatiaľ im to ozaj ide ..snažia držia si kontakt s komunitou a nech si povie kto čo chce makajú naplno na odladení a opravovaní chýb a nedostatkov + dodávajú nový obsah len tak ďalje chlapci Z PGI :) ...konečne poriadna nová MechWarrior hra :D
  • no to je všetko pekné, ale to by tá hra musela aj fungovať! Nie som jediný komu to zahltí RAM a potom padne. A najhoršie je, že s každým novým "naliatím" obsahu je to horšie a horšie. Teraz už neprejdu dve hry bez toho aby to padlo. Rieši sa to na fóra, riešil som to cez support a nič. Se*ú na to. Miesto opravy bugov radšej vyhodia novú mapu a pridajú 8 hráčov. Prestal som to hrať aj keď obsahovo a po stránke hrateľnosti je to úžasná hra. Môj štýl? Stalker - 5x PPC, kopa double heatsinkov a hurá.... :)
    • Se inspirovali u wargamingu, sak se na to mrkni, stale stejny bugy uz 3 roky, serou na ne a kolik lidi jim za to ejste plati... a navrch to jeste vylepsujou. Tuhle sem se sel podivat, ejstli se neco nezmenilo ... nejen ze po herni strance nic ... ale navrch mi prestal fungovat zvuk (predtim byl jen dlouhodobe nepouzitelnej ingame voice - kterej v bete byl OK) a vyrazne sly dolu FPS ... toz asi tak.

      (jop a samo, velmi ze zvednul pomer demntu ve hre) => tohle bude totez v blede modrym. Budou pridavat dalsi a dalsi mechy ... a bugy ... nezajem.
    • Takovy jsme mel s ravenou vzdycky rad protoze se stacilo dostat na 50 metru a mocny Stalker padnul jak svestka. S memory leakama jsem nastesti v poslednich verzich uz nemel problem.
  • Já nevím jak u Vás, ale podle mě mají nějaký špatný systém na stránkách. 2x jsem se registroval a ještě doteď mi nepřišel od nich žádný e-mail, tudíž nemůžu hrát - přes login mě to nepustí... Co myslíte?
    • Měl jsem stejný problém, na e-mail od poskytovatele v ČR (seznam.cz) mi nikdy nic nepřišlo. Zkusil jsem si tedy vytvořil e-mail na yahoo (tedy v USA), zaregistrovalo mě to okamžitě a do hry jsem se pak dostal za několik minut.
    • Mel jesem stejny problem. Napsal jsem na support a do tri dnu mi mail poslali.
    • Jestli zvladas alespon anglictinu v google translatoru tak bych doporucil toto:

      http://mwomercs.com/support
  • Klanové války, tedy války mezi hráčskými skupinamy ne příchod klanů. Ten titulek byl tentokrát těžce zavadějící, už sem se těšil na Mad Cat a vono zase nic.
  • A kolik je tam druhů zbraní? Jsou tam takové ty pomalé, ale velice účinné modré koule? (už nevím jak se ta zbraň jmenovala), jsou tam těžké kulomety, raketové salvy apod?
    A co ty lasery, pořád vypadají tak blbě jako na tom screenu tady? Takhle nevypadaly ani na MechWarrior 2 co sem hrál na PSone.
    • jestli to srovnáváš s mw 2 tak ty modré koule byli tuším PPC a tady jsou řešené jako paprsek, což je vlastně z hlediska mw universa správně. Lasery mají imho udělané docela uvěřitelně taky.
      • Jo! PPC to bylo ono :)
    • Není to úplně nejaktuálnější, ale pro přestavu http://www.mwo.cz/category/zbrane/ . Nevím co mysliš s tema laserama...laser je rovný a úzký paprsek světla, co na tom chceš vymyslet?.
      • No v těch starých dílech to byly pulsy. Tady to prostě vypadá jakoby si ten laser měl furt aktivovanej (jakoby řezal když to tak řeknu), už je to dávno co jsem nějakej MW hrál, takže těžko to nějak líp popíšu.

        Každopádně děkuju za odpověď. Takže ještě pár otázeček :)

        Můžu nepřátelského mecha zasypat tak silnou palbou že ho shodím? (tak jako to šlo v MW III), nebo jestli se dá zničením nohou znehybnit, nebo alespoň omezit v pohybu?
        Jak je na tom dostřel zbraní - dá se tzv sniperovat? tj můžu na mecha střílet ze vzdálenosti, ze které mě nevidí?
        Můžu zabít pilota a tím vyřadit celého mecha?

        A jaký je tvůj názor na poplatky až bude hra plně spuštěna. Jak velkou výhodu bude mít platící hráč vs neplatící?
        • Pulsy dela pulsni laser. Normalni jakoby reze...

          Můžu nepřátelského mecha zasypat tak silnou palbou že ho shodím? NE
          dá zničením nohou znehybnit, nebo alespoň omezit v pohybu? ANO
          dá se tzv sniperovat? tj můžu na mecha střílet ze vzdálenosti, ze které mě nevidí? ANO
          Můžu zabít pilota a tím vyřadit celého mecha? ANO

          A jaký je tvůj názor na poplatky až bude hra plně spuštěna. Jak velkou výhodu bude mít platící hráč vs neplatící? V soucansny chvili si muzes zaplatit kamuflaz a premium ucet s rychlejsim expenim a taky si muzes koupit hero mecha s unikatni kamuflazi a hardpointama pro energeticky zbrane/rakety/balisticky zbrane a rychleji vydelava penize.

          Jak to bude az bude hra plne spustena se zatim nevi (resp. ja to nevim).
  • Paulcz
    Vávra nebo kdo to byl měl pravdu, tu krajinu dělal nějakej magor :) hnus
  • Jak probihaj souboje? Da se to prirovnat k World of Tanks?
    • Zrovna to srovnávat s WoTkem... Stalo se ti ve WoT někdy, že si někomu jel na pomoc? Tady je to pomalu denním chlebem, protože malí rozeberou velký, velký rozeberou střední, raketový rozeberou všechny takže je musí malí běžet otravovat, protože proti nim na blýzko ty raketový moc nezmůžou, střední rozeberou cokoliv když po nich nikdo nepálí (takový DPSka) a přesto jsou dost rychlí.
      • Az se tam nazenou idoiti jako do wotka, tak ti taky nikdo nepomuze ... ve wotku bitku rozhoduje 1-3 hraci, vic normalnich lidi v random bitce nepotkas. Kdyz se pak sejdou 3 lidi a hrajou spolu, tak pokud spoluhraci poslouzej aspon jako cile (= enemaky aspon odkrejou nez chcipnou) neda se to prohrat. Nedelej si iluze ze tohle bude jiny.
      • schumicrast
        http://www.pravidla.cz/
    • Souboj bych rekl ma takovy dve faze. Na zacatku se vymysli +/- kudy jit a skupina se tim smerem vyda. Dopredu vybehnou skauti a obhlednou teren a zacina vykoukavani a otukavani dalekonosnyma zbranema (er ppc, gaussy, rakety). Delka tehle faze dost zalezi na mape ale nejakou minutku to vydrzi ale nez se nadejes tak se obe skupinku dostanou na dostrel normalnich zbrani (500 m a mene) a zacina ta faze ve ktere se skoro kazdy novacek trochu ztrati protoze najednou jsou pratelsky a nepratelsky mechove vsude a na prvni pohled se to muze zdat dost chaoticky. Pro zacatek poradim ze idealni je nestrilet do vsech najednou ale vybrat jednoho nepratelskeho mecha a na tom mechovi idealne strilet do jednoho mista. Dobry taky je vybrat si mecha do kteryho uz nekdo strili popr. kdyz uvidis nejakyho zlouna co se zrovna dostal do zad nekomu z tvych kolegu (hlavne pokud se jedna o velkyho kamarada typu Atlas nebo Stalker) tak neni od veci pomoct.
      Rekl bych ze od WoT se to lisi dost.
    • To prehrivani k tomu patri. Kdyz si stoupnes do vody tak se zchladis rychleji. Je taky rozdil v prehrivani na poustni mape a akrticke. Od wot se to nejvic lisi tim pohledem z 1.os, zvykl jsem si rychle, ale nekdy se mi ve stresove situaci zamotaji nohy robota *7* Co se tyka zalezanim pod kuzi tak kdyz jsem to pre 1/2 rokem nainstaloval tak me to ze zacatku chytlo ale casem omrzelo. Nedavno jsem zase zatouzil si sednout do toho 50t stroje a nekomu srovant zada AC10:D takze mi to pod kuzi asi trochu vlezlo...
      • Pro mne docela nepochopitelný, jak někomu může dělat problém řídit něco, co má dvě(vlastně i tři) různé osy (tank). Jde ale spíš o zvyk. Dokonce si asi stěžovalo(brečelo) tolik Mcama přežranejch nýmandů co už neumí ovládat nic jiného než vojáka z klasických FPS, že je v ovládání nová volba na zamknutí rukou a nohou do směru kam koukáš. Normálně totiž ovládáš zvlášť nohy kláveskou, ruce a torzo myší. Bohužel se pak celkem okrádáš o feeling ze hry a výkonnosti na bojišti ti to proti těm co tohle nepoužívají taky nepřidá.
    • Je to nesrovnatelne, doufal sem v MWO jako v nahradu WoT, ale ma to spolu pramalo společneho.

      Je to mnohem vic jako FPS střilečka. Mechy se přehřivaji - to me sralo nejvic, parkrat vystřeliš a je furt zamrzly, nemužeš se hybat a nic. Neda se to odzoomovat do pohledu 3. osoby atp.
    • Ale fuj!
  • Zavani to porad p2w, anebo uz je to lepsi a je cas opustit Mechwarrior: Living Legends?
    • Zatím se tam P2W nekoná. Pouze hero mechy koupíš za reálný, ale hero mechy nejsou nijak extra. Většinou malí jiný skin a odlišně rozdělený harpointy, nebo jde do nich dát větší motor. Nic co by tě nutilo je koupit... většinou si je nyní kupujou jenom ti, co jsou do daný varianty opravdu "zamilovaný".
    • Ja bych do toho sel a alespon to zkusil. Zaplatit si premium ucet, nejakou blbost do kokpitu nebo kamuflaz ti neda zadnou specialni vyhodu v boji.
  • Tak já se dostal už do close bety a od té doby se hra posunula určitě kupředu. V čem Mechwarrior Online určitě vyniká je to, že máte skutečně pocit, že sedíte v kokpitu obří mašiny. I když já jsem puntičkář a dokázal bych si představit mnohem více ovládacích a informativních prvků v kokpitu mecha. Problémem může být určitě strohý počet map nebo pomálo herních módů, ale ten největší problém pro mě samotného je, že je to pouze multiplayerová hra. Já jsem nikdy moc na mulťák nebyl a když v roce 2008 byl Mechwarrior oznámen, tak jsem se rozplýval blahem, že zažiju zase velký zážitek ze světa Battletechu. No nestalo se, vyvinul se z toho Mechwarrior Online a opět převládl dnešní trend soutěžení. To mě prostě nikdy moc nebralo.
  • Ja jsem si tam vyelitil atlase a ravena a musim rict ze me to vcelku bavilo. Registrace na gmail prisla bez problemu ale kdyz jsem to hral tak to trpelo lagem a clovek musel i laserem mirit pred beziciho mecha (zvlast z tech malych to delalo skoro nesmrtelny kdyz na ne clovek neumel strilet). Taky bych po predeslych dilech MW cekal interaktivnejsi prostredi. A v neposledni rade ta hrstka map kterou hra nabizi by rozhodne zaslouzila rozsirit.
    • Drasťo, už jsou dvě nový mapy (dohromady 6? plus variace) a ty dvě jsou hodně veliký. Tam si těch 12 mechů dokážu v klidu představit. Ten lag s laserama už taky předělali, takže míříš na mecha a v neposlední řadě předělali hitboxy Raveny (v tvym případě k horšímu :) ) a líp se trefuje.
      • Cetl jsem ze mi nerfli ravenu :D Mozna bych se dneska zastavil provetrat peri budes tam?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit