Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na sedmičkovou hru stačí necelé 4,5hodiny hraní?
    • janchor
      Záleží čistě na tom, za jak dlouho si člověk zformuje závěry, se kterými chce jít ven.
    • Hodnocení hry a doba hraní se sebou nesouvisí
    • Hodnocení hry a doba hraní se sebou nesouvisí
  • Chjo... leden, neboli herni okurkova sezona.
  • Miasmata bez miasmaty? Není to náhodou plurál od "miasma"?
    • janchor
      Je.
  • jindra.veliky
    to neni recenze, ale blogisek *11*
    • Chudáčku, zkus zapojit mozkové závity a popřemýšlet nad textem autora.
      • Kein
        sorry, ale má pravdu, ta recenze má sotva popisné minimum.
        • ucho
          to sice ano, ale vynahrazuje to podáním a popisem atmosféry, kdy i s tím minimem člověk dokáže nasát něco z té hry, aniž by ji hrál...
      • jindra.veliky
        z vety "jel jsem autobusem student agency" se taky nedozvis jestli se mi cesta libila a v cem je lepsi nez konkurence... *14*

        treba o pohybu nohou bych vedel kulovy nebyt komentu *7*
        • Asi musíš líp číst, pohybu je v recenzi věnovaný celý odstavec...
  • Keyz
    Ten pohyb nohou je možná dobrý nápad ovládá se to divně.
    Ve hře nějak čekám(když tam jsou nohy atd.),že postava bude hodit jako člověk a menší terén lehce vyrovná.Zde jsem rychle zjistil,že někdy to je dost drama.To aby k tomu byl HW na ovládání nohou.
    Jinak nápad dobrý.Snad mistři co to vytvořili makají na opravě technických chyb.
    • Tak ono je to ve výsledku docela jednoduchý, zatím jsem sletěl ze svahu jen jednou :) Stačí z kopce brzdit a nenechat postavu rozeběhnout, chodit vždy proti svahu, ne po hraně, když už kloužeš, tak vyrovnávat protipohybem a skoro nic se nemůže stát.

      Ale ten jediný pád mě štve, našel jsem si sekyrku, měl z ní hodně dobrý pocit a za prvním křovím pak sletěl ze stráně a bylo po ní *9*
      • Keyz
        Na běžeckou vášeň vědce jsem si nemohl zvyknout :)