Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ve FEZu (během hraní do 100% postupu, tedy bez 3D pohledu z vlastních očí) je překlápění 2D plochy do 4 stran po pár okamžicích hraní naprosto "logické". Ale z přiloženého videa a překonání 3D zdi panáčkem mi naprosto není jasné, proč brát do huby 4. rozměr. Stojím u zdi, ta zmizí a celá krajina se změní, pak ještě jednou a jsem na druhé straně. Vzdáleně tahle změna připomíná princip Giana Sisters, tam je ale přechod mezi světy (na rozdíl od tohoto) "vysvětlitelný".

    Slova v uvozovkách neznačí ironii, ale nutnost hráče zapojit do práce i tu kouli na krku, aby "logický" a "vysvětlitelný" platilo ;-)
  • GlaDOS
    Vždyť to není zase tak náročné na pochopení. Je to v podstatě několik místností navrstvených přes sebe. Když se hráč přepne do čtvrté dimenze, může si vybrat, do jaké místnosti vkročí a v ní se pak pohybuje.
    • Ne to je pouze jedna místnost.
      • GlaDOS
        Já jen dávám příklad, jak si to lépe představit. Doopravdy je to jedna místnost obývající čtyři rozměry, ale když to řekneš takto, těžko si v hlavě něco vybavíš.
        • Pokud bych to chtěl vysvětlit, tak použiju něco jako: Pokud mám 3D objekt jako třeba tyč a prostrčím ho 2D prostorem, který si můžeme představit jako list papírů, tak z 3D objektu uvidíme pouze průřez v 2D prostoru(list papíru), což je kruh. Pro lepší představu to můžete zkusit s listem papíru, kterým prostrčíte tužku. No a průřez 4D tyče v 3D prostoru je koule. Kdyby to nebyla 4D tyč, ale kužel a tento objekt by jsme posunovali po délce skrz 3D prostor, koule by se zvětšovala nebo zmenšovala. Stejně tak, kdyby jsme 3D kužel, který by jsme posunovali skrz 2D prostor(list papíru), tak kruh(průřez kužele), by se zvětšoval-zmenšoval.

          To co vidíme ve videu je průřez 4D prostředí ve 3D prostoru.
  • Takže já to vykládal jako vtip a on to někdo skutečně udělal. :-P
  • Jack1947
    Hmm tak to radši vůbec ne.
  • Tag článku: "wtf" ^_^

    Jinak to podle přiloženého popisného videomateriálu vypadá na zajímavý experiment, díky za připomenutí, Games.
  • Tak nevím, ale připadá mi to jako efekt pro efekt.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit