Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nerikali autori NAHODOU, ze se sesty dil priblizi tem nejlepsim ze serie, tudiz dvojka trojka? tohle je vysmech. zase dalsi zmrsena serie, ktera se orientuje na masy bez potreby taktizovat a premyslet. zjednoduseni everywhere...
  • Oni jako nehodlaj nic dělat z těma sprasenejma městama? *16*
    • Jj, plánujú nasadiť 3d obrazovku ktorá okrem toho že ti urobí kávu ešte i pomasíruje chrbát..
  • Core
    Pochopil jsem dobře, že Conflux a vše, co s ním souvisí, se týká pouze multiplayerové složky hry? Doufám, že ano. Multiplayer, MMO či jiné sdílení mě absolutně nezajímá a nebaví a rozhodně nechci, abych byl součástí Confluxu či jakési komunity Heroes, abych si mohl v singlu zahrát / vytvořit a spravovat hrdinu / uložit pozici. Pletu se nebo si singl normálně nezharaju a musím být tak jako tak součástí "matrixu"? Děkuji za info.
    • No je to takhle... Multiplayer vzanej i jako hrac vs AI funguje i bez netu ale neuložíš si hru (uložís ale po zapnutí hry ji neuvidíš ) Sigl player je vzatej čistě jako kampaň a tam si hero nevyrobíš. Hrdina kterýho vytvoříš i save her sou vidět pouze s netem a Confluxem.
      • Uf tak to som si myslel že v bete to bol len nejaký bug s tým AI protivníkom a pozíciami..

        Tak to trochu prehnali si myslím...
      • Core
        Díky moc za info. To jsme to tedy dopracovali - nová doba... Tu naprosto nejobyčejnější, nejfádnější věc jakou je singlplayer v klasické podobě, člověk aby lupou hledal, před investováním nemalé částky na fórech ověřoval...
        A to jsem chtěl sběratelskou verzi se soundtrackem od Roba Kinga, artbook. Ale abych měl sejfka na internetu, nemohl si spravovat hrdinu...
        To je proboha takový problém v dnešnch hrách nabídnout prachobyčejný a neořezaný singl? To nestačí, že rušej krabicovky, že se všechno stahuje, že je nutné být na internetu? To už i sejfka ze singlu musíme řešit sdílením se na internetu? Už jsem fakt z této vlny socializujme se, sdílejme se, naprosto znechucen. Já svou zaplacenou hru nechci s nikým sdílet, nechci být součástí komunity, nechci se kamsi připojovat kvůli rozehrání obyčejného singlu. Je to pro mě dost mrzutá zpráva. Stejně jako Diablo III ani nové Heroes si tedy nekoupím. Vracím se zpět do náruče System Shocku a Planescape: Tormentu. Všem děkuji za informaci.
        • Svatá pravda, do puntíku souhlasim. Zlatý H3, tohle bude stejně jako H4 a H5 dost pravděpodobně pěkná sra*ka... *16* *16* *16*
    • Single si zahráš i bez netu akurát si napr. nebudeš môcť vytvoriť custom hrdinov..

      To okolo Confluxu je len trochu bobkového listu do polievky :-)
  • Slabá grafika hradu ? Ale no tak, je to naozaj tak dôležitá fíčura ? Čo takto napísať napr. o tom aké majú niektoré príšery zaujímavé vlastnosti, napr:
    Jedna zo základných Inferno jednotiek po zaútočení zobrala môjej jednotke niekoľko bodov z útoku a pridala si k svojmu.. Veľmi zaujímavé..

    Sentinel, základná obranná jednotka Haven má vlastnosť že preberá nejaké percento poškodenia okolo stojacih jednotiek. Upgrade ešte i vráti úder protivníkovi, ktorý útočí na vedľa stojacu jednotku ( myslím že len raz za kolo.. )


    Celkom sa podľa mňa nadreli aby to dali dohromady.. Tie vlastnosti sú naozaj skvelé..

    Absolútne sa nejedná len o nejaký kozmetický posun, tých zmien je viac než dosť.. 6-ku si rozhodne kupujem... A to nie som žiadny extra maniak do Heroes..
  • Kde je rozdíl mezi 5 a 6? Tedy kromě toho, že 5 vypadala o fous líp :-))

    Jasně, že to není jen o grafice a na hru se hrozně těším, ale setsakra mě to zarazilo...
    • No hrál sem / hraju betu a musím říct že moc nesouhlasím že je lepší než 5 díl. Když budu brát 5. jako 100% tak 6. díl je tak 65%
      • 100 ľudi 100 chutí :-)
    • Len spomeniem zopár:

      1. Zmena v štatistických atribútoch hrdinov a príšer.
      2. Zmena v RPG časti.
      3. Zmena v najímaní jednotiek, správe hradu, baní, atď...
      4. Celkovo vlastnosti jednotiek mi pripadali celkom 'svieže' a neokukané...

      Hral som betu a podľa mňa je 6 lepšia než 5.. Lepšie vypadá, lepšie sa hrá, je viac uživateľsky prítulná...
      • Pak to vypadá nadějně, díky *4*
  • HoMaM6 vypadají na velmi dobrou hru, ale osobně bych se nebál zakomponovat daleko více změn. Chápu, že se Ubi bojí případného nízkého prodeje a tak se snaží spíše recyklovat kultovní trojku. Mně se ale nejvíce líbila jednak ta trojka, protože vypilovala dosavadní mechanismy k dokonalosti, ale taky čtyřka, která vše převrátila na ruby, přesto se hrála taky skvěle. Každopádně mám předobjednáno a těším se:-)
    • V čem že to recykluje trojku ? Máme tu méně frakcí,surovin a dále např. můžeme konvertovat města (to je fakt něco) a takhle bychom mohli pokračovat.Ze trojky si to vzalo ten základ.Je to tahová strategie :)
      • A čo takto ťahový systém boja zhodný s trojkou ? Už nehrozí aby nejaká jednotka ťahala niekoľko krát zatiaľ čo iné čakajú ako to bolo v H5. (Môže ťahať ešte raz pokiaľ sa aktivuje dobrá morálka ale to je o inom)

        Určite toho bude viac.. Nepoprďte sa z tej trojky všetci.. :-)
      • Přiznám se, že jsem zatím betu nehrál, takže se s Tebou nebudu přít. Vycházím z oficiálních prohlášení Ubi a z dojmů, které tu psal Tukan - píše se tam o návratu ke trojce s dílčími změnami. Hlavně uklidňují komunitu, že se hrdina bude opět držet v pozadí (ne jako ve 4), že budou zase dvě úrovně jednotek, rozdělení frakcí a žádné karavany. Možnost konvertovat města se mi zdá zajímavá, naopak omezení surovin mi nepřipadá jako nějaká zásadní změna. Je fakt, že jsem v předchozích dílech trávil dost času na tržišti a sháněl suroviny na tu konkrétní jednotku, ale za gró hry jsem to nikdy nepovažoval. Ale jak říkám uvidím, až si zahraju, jen těch změn při přechodu z 5 na 6 podle mě nebude tolik jako z 3 na 4.
        • Žádné karavany? *9* to mi teda přijde vcelku na pytel, karavany mám rád.. rozhodně mi to přijde logičtější (ať už na přesun mezi hrady, nebo z obydlí okolo hradu) než v článku zmíněné:
          "Infrastruktura mateřského města se propojí s právě dobytým místem a lze tak celkem v klidu nabírat nové vojsko na jednom místě."
          • Karavany vypustili kvôli faktu, že jednotky môžeš najímať v akomkoľvek meste. Aj z objektov mimo miest....

            Nie sú zapotreby.

            To je jedna zo zásadných zmien v 6-ke.
          • Tak karavany nebyly už ani v pětce. Mechanismy v 6 budou asi celkově rychlejší - zkonvertuješ město, najmeš jednotky odevšud v okolí z jednoho místa, zaplatíš za ně jednou surovinou.
            • Pravdu máte obaja *5* V základnej päťke karavány neboli, tie prišli až s datadiskami. V šestke karavány nie sú, lebo, ak sa nemýlim, ich nie je treba. Bazeník (anglický pool -- neviem, ako to vhodne preložiť) pre jednotky rovnakého typu je spoločný. Tj máš napríklad dvakrát mesto Haven a každý ti pridá +5 gryfinov. To znamená, že v hociktorom si môžeš kúpiť 10 gryfov. Ak obsadíš tretie mesto, ktoré ti pridá +5 gryfov, v hociktorom z tých troch miest si budeš môcť najať už 15 gryfov (dúfam, že je to aspoň trochu zrozumiteľné).
            • po dlouhých večerech trojky, dáváme teď zase občas pětku a tam karavany jednotek jsou, ať už z města do města, nebo z okolí... Jestli budou ale tím instantním transportem pořešený nejen města ale i doupata v okolí, tak si nestěžuju :). I když, až tak jednoduchý bych to mít nemusel, bude mi chybět to napětí, jestli mi stihne utéct karavana před nějakým parchantem co mi slídí v podhradí *1* .
  • Věcí na pozastavení se je tu určitě docela dost. Konvertování hradů, to je ale myslím docela velká chyba. Hádám, že pro zachování rozmanitosti pc konvertovat hrady nebude, takže pokud hráč bude chtít využít rychlou početní výhodu, z hry se tak rychle stane z pohledu strategie fraška. A tak myslím, že posledním kompletně dohraným dílem série pro mě zůstane i nadále homam IV. Záměr zjednodušit hru je v podstatě dobrý, je tu ale jeden velký problém. Hráči, kteří byli zvyklí hrát starší díly, byli stejně tak zvyklí trávit spoustu času u jednotlivých kol sevšímvšudy (ono to totiž mnohdy ani jinak nešlo, že...), takže by se dalo říct, že toto je hra určená primárně pro jinou skupinu lidí. Jak už to zaznělo v článku, se sérií homam od 3DO to už má jen pramálo společnýho.
  • No nevím, já nejsem zastáncem zjednodušování a "opečovávání zavedené značky." Z toho, co tu na Games o HOMAM VI čtu, mi přijde, že tahle hra bude prostě recyklací stokrát viděného. Všechny díly předtím se snažily přinést sérii něco nového, i ty pětky, ale tady nevím...
    A ještě, pane autore, k té "rozptylující infantilitě." Někteří veteráni jí říkají jinak: roztomilost a je to něco, co sérii dříve značně odlišovalo od typické generické fantasy. Dokonce i v těch jinak patetických pětkách byli sedláci správně křupanští a goblini roztomile hopkající. Z obrázků šestek mi přijde, že všechno je spíš standardní, ale je fakt, že jsem hru v chodu neviděl...
  • septicflesh
    Ta města jsou fakt škoda... neviděl jsem jak to vypadá přesně, ale mrzí mě to. Jsem zastáncem změn a vývoje, ale u téhle hry právě to pěstování svého městečka se vším vizuálem mělo to kouzlo *9*
  • Ta "bezna" online DRM ochrana naopak spoustu hracu zamerenych na specificke zanry radikalizuje, viz napriklad silent hunter V, ktery mel obrovsky potencial a ktery sim komunita naprosto ignorovala, a vratila se k SH3. SH5 po par mesicich slevnen na cca 150,- kc a je z nej neprodejny lezak. Stejna situace muze nastat i zde, troufam si tvrdit, ze vetsina zakazniku budou sentimentalni veterani serie, pro ktere bude prinos z noveho dilu diky tomuto omezeni velmi sporny...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit