Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Důkaz že se ani menší a 2d verze na mobilu moc hrát nedá nebo tam nepatří.
    • co?
  • DayZ je slepe strevo Army, o kterem porad nekdo mluvi, ale nikdy jsem nepochopil, proc to hrat a k cemu je to dobry.
    • Já taky nechápu, proč někdo hraje hry jako Cod, BF, LoL, CS apod.
    • Taky jsem to nechapal, pak jsem si (puvodni A2 mod) pustil a sel spat asi v pul paty rano... hutna atmosfera kdy se vic bojis lidi nez zombiku kombinovana se survivalem v ceske krajine a kdyz doslo na interakci s lidma tak to taky casto bylo fajn at uz to prekonavani neduvery tak i nasledne blbnuti (pamatuju nocni zavody pickupu po okreskach nebo proste jen vylet na hrad vrtulnikem... 'coz we can... s naprosto neznamejma lidma z druhyho konce sveta :)
      • A opékali spolu buřty. *11* *11* *11*
  • Honza Herodes sem už asi víc nepřijde *1*
    • Sak tomu vysedel 4 body, to neni spatny!
  • DayZ je mrtva zalezitost... Jednou za pul roku to zapnu abych zjistil ze hrani je porad stejne zabugovany pruser, kouknu na forum abych si precetl kopu vymluv a ponekolikate oddalene datum vydani. Nikdy uz si nevydanou hru nekoupim. Jestli to nekdy vyjde tak to bude graficky i herne zastarala hra.
    • Bohemka vyuzila finance z DayZ pro zasadni aktualizaci engine. To je logicky spravna cesta jinak by hra trpela omezenimi vyrazne zastaralych technologii a po prvni vlne nadseni by umrela stejne.
      Bohuzel vyvoj noveho engine ukazuje ze je nad jejich moznosti udelat to kvalitne, efektivne a hlavne rychle.
      DayZ mel tedy na vyber dve varianty. Umrit na zastaralost a nebo na zdlouhavost vyvoje. *3*
      A je tady jeste jeden zasadni problem. Zatim co z vnitrniho pohledu Bohemky se delaji primo revolucni veci, napriklad predvedeny animacni system z Gamescomu je obrovskym krokem vpred, kdyz to porovnate s prkennosti a neohrabanosti postav v Arme, tak z pohledu vnejsiho si z toho nikdo na zadek nesedne. To, co Bohemka zdlouhave, primo hlemyzdim tempem vypousti postupne ven, to same umi kazdy dostupny komercni engine uz nekolik let. Takze ocenit pokrok ve vyvoji DayZ muze jenom hrac, ktery nikdy nehral jinou hru nez od Bohemky. Ten bude mozna jasat ze uz baterka nesviti pres zed, ohnicek vrha stiny, snad ani vozidla uz nebudou litat atd. atd.
      Bohemka se pomalu mozna dopracuje k lepsimu engine pro dalsi svoje hry. Ale tempem jakym to predvadi bude proti konkurenci opet v zavesu. Udelaji lip kdyz se budou ortodoxne drzet sve Army, protoze v tomto zanru neni konkurence prakticky zadna a hraci jsou uz zvykli zaostalost tolerovat.
      *5*
      • Už jedenáct let (od vydání Armed Assault) lidi brečí, že jedou na vlastním enginu a raději nestaví na nějakém komerčním. Furt dokola. To, že je tady hromada her, jejichž úspěch je často radikálně postaven právě na tom, že mají vlastní proprietární engine určený pro jejich specifické potřeby, prostě zarytě ignorují.

        On to možná už někdo zkusil narvat do Unity, Cryenginu či UE všechno to, co dělá Arma a zjistil, že by možná musel začít radikálně sekat a že by se výsledek spíše blížil třeba Flashpointu od Codemasters.

        A nebo to prostě nikoho dodnes nenapadlo a ukazuje se, že nejchytřejší jsou zase diskutéři na forech.
        • No 11 let lidi brečí protože se toho za 11 let mnoho nezměnilo... napru u A2, RV4 je prostě pořád jen silně modifikovaná jednička z flashpointu a podle toho to taky vypadá viz zmiňované svícení skrz zdi a podobné vizuální blbosti, ale také mnohem bolavější věci jako je kolizní systém, pathfinding, fyzika vozidel nebo způsob fungování umělé inteligence. Takže pokud mimo jiné tohle nový engine konečně napraví tak to ocením. Faktem ale je že na to prostě nemají (peníze/kapacity/schopnosti) a divím se že ta firma ještě dejchá.
          Já neřikám že je to jedoduché nebo že bych to udělal líp, ale já na tom také nestavím komerční projekt za který chci od lidí peníze a Bohemka je prostě továrna na zklamání, naprosto mizernej Carrier, naprosto nedotaženej ToH (bohužel, protože je super) nebo naprosto hlemíždí DayZ...
          • Ja bych rekl ze to nebude otazka penez, ale lidskych zdroju a "profesionality" vedeni projektu. Pouze spekuluji, ale cetl jsem par prispevku o vysoke fluktuaci zamestnancu Bohemky, pry si nedokaze udrzet kvalitni lidi. Muze to byt pravda, mozna taky ne, mozna ty lidi proste nejsou k sehnani. Ale i ta zmatecnost prohlaseni a slibu ohledem DayZ o leccem vypovida. Jakoby prava nevedela co dela leva. Staci si precist stare roadmapy a to prosim uz z dob kdy bylo jasne prepracovavani celeho engine. Podle nich melo byt implementovano tolik veci, ktere tam nejsou ani naznakem. Ostatne jenom story terminu renderovaciho engine stoji za to. *7*
            • Nevim jak dnes, ale par let zpet ubijela bohemka kreativitu (neochotou k jakymkoliv zmenam) a mizerne platila (jako kazda mala firma), do toho tam bylo mnoho velice "prijemnych" lidi nabranych puvodne z komunity ktere meli pocit ze protoze je v 17ti vzali do bohemky na zaklade modu tak jsou zjevne "ubermensch" a podle toho se k ostatnim chovali... nu a protoze co se vyssich postu se prakticky nic nezmenilo nemyslim si ze by se zmenilo neco na samotne fylozofii firmy... ostatne ani Rocket neodesel zrovna v dobrem... takze za sebe ti mohu v zasade potvrdit tve spekulace neb to koresponduje s tim co o tom vim ja.
          • Paulcz
            Nemají peníze? Na DayZ museli vydělat majlant a pochybuju, že je Arma neúspěšná co se týče prodejů.
            • Myslel jsem to trochu ve smslu "nehodici se skrtnene" ale ono i kdyz vydelali dle steamspy odhaduju na dayZ kolem 80 milionu dolaru tak ono to za ty leta taky dost penez spolkne, technologie, technika, SW vybava, vyplaty, dividendy atd. ostatne tusim ze to tak odpovida castce (nekde jsem neco zahlid) za kterou Vavra jede KC asi 5 let...
              Do toho to neni jen DayZ co pali prachy, maj tam dalsi projektyktere v tuhle chvili nevydelavaji at uz oznamene nebo neoznamene, nebo vydane a komercne ne uplne uspesne a ten jejich slavny inkubator atd... je treba na to koukat globalne ne jen z jednoho konce na kterem je odhadem 4 mil. prodanych kopii DayZ..
        • Paulcz
          Vlastní engine u takové hry je správná volba jenže je blbost přehlížet nedostatky, který to má v docela zásadních věcech jako velmi špatný pohyb postavy v prostředí a hlavně budovách atd. Nefungovalo to ve Flashpointu a nefunguje to ani v ARMA 3. Stejně tak interface a nebo nedej bože sbírání předmětů.

          Co se týče peripetií s DayZ tak mění a mění engine a nic nefunguje, zatímco podobné mody co jedou na ARMA 3 enginu fungují lépe a nabízí více věcí. To je dobrý paradox :)
        • Ja to ale nepsal, ze by meli pouzivat komercni engine, to je nesmysl. Arma stoji a pada na modarske komunite a ta funguje prave diky pristupu, ktery by u komercniho engine nebyl mozny.
          Za mne politika tvorby vlastniho je naprosto v poradku, jenom velika skoda ze to jde tak ztuha.
          Ostatne, pokud budou chtit DayZ ozivit, meli by taky vsadit na modare, jinak ta hra umre uplne. Ja na jejich miste bych neotalel s nastroji a taky udelal moznost offline hrani pro vyuziti single misi. *3*
  • Už by tu Armu 3 nebo normální DayZ mohli dodělat
    • To spíš vyjde Half-Life 3...
      Prozatím si dám PlayerUnknown's Battlegrounds *3*
      • Je fakt, ze PUBG v mnoho dayz a armu pripomina, ale ako priklad hotovej a funkcnej hry by som ho asi nespominal.
        • PUBG je arkádová sr*čka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit