Přejít na výpis diskuzí
Mód instinct Hitman: Absolution nezjednodušuje
4.5.2012 | Adam Homola
62 příspěvků
-
Shitman: Abomination
-
ty knoflíky sou nerealistický..to hrát nebudu
-
-
Nehrajte.
-
-
Modří, nebo moudří? Jsem z toho tak trochu zmatený, ale zasvěcený nejsem, takže nechci rýpat, ale... No. Však to znáte.
-
O co jde... však ho nikdo používat nemusí *5*
-
ked skoncil stalker 2, max payne vyzera ze na tom bude dost blede, tak prosim nech aspon tato hra pokracuje vo svojom vysokom standarde *2*
-
Tahle ESPER schopnost je jednoduše pomocná ruka pro causal hráče, jinými slovy, aby byla hra více pro "všechny". Osobně bych radši viděl infrared brýle, které si bud přidáte nebo nepřidáte do výbavy, když už to musí něco být. Ale čert to vem, hlavně, když to nebude nuceně aktivované v průběhu hry a hra bude odpovídat kvalitě předchůdců. *3*
-
ked tento hitman nebude sa dat prejst bez jedineho vystrelu, bude to slabota
-
-
Co to je za nesmysl?O to preci jde...nevidel si napriklad film Leon?Paradni film kde vysvetluje jak najemny zabijak pracuje.Nejdriv odstrelovaci puska,pistole a na konec kdyz jsi uz nejlepsi,tak nuz nebo jina zbran na blizko.Myslim ze to dava smysl a pokud rad hrajes stealth tak je to jen dobre protoze nejtezsi je vzdy projit celou misi bez vystrelu a v tichosti aby tvuj cil nemel poneti ze jsi kousek od nej :-)
-
-
A jak to souvisí s tim, jak byly nadesignovány minulé díly? Ty odborníku.... děcka přestante mě minusovat a běžte raději honit Šeparda po vesmíru
-
-
a kterej hitman prosimtě šel projít bez jediného výstřelu? Nějak si nevybavuju...
codename 47 - dost akční a těžkej, zvlášt na nejvyšší obtížnost. Střílelo se v čínský restauraci a hotelu, v džungli, v hotelu v Evropě (agenti), v přístavu i v sanatoriu...
Sillent assassin - na nejvyšší obtížnost to bez střílení taky nešlo, to by člověk musem mít z paměti nabiflovaný časy a trasy strážných, i tak ale některý mise vyžadovaly použití zbraní - Petěrsburg, Japonosko, i v Arabii. Pokud ho člověk hrál na střední obtížnost, tak už se to se savemama dalo projít s minimem střelby, většinou stačil nůž a nebo struna.
A Blood money obsahoval spoustu pasáží, který se bez střílení neobešly, přezto kvalitní díl, stejně jako codename 47
tak mi řekni, kterej díl šel projít bez jedinýho výstřelu? -
-
Pokud si dobře pamatuji, předchozí díly šli projít snad všechny bez střelné zbraně, se zneškodněním pouze daných cílů a jen matně bych tápal, abych si vybavil misi, kde by to nebylo možné, výjimku, co se týče střelby, tvoří snad jen několik cílů zneškodněných sniperem a pohřeb 47 *5*
-
prosiiiiiim ? :DDD ty si zapni radsej serious sama :)
-
-
a prejdi ho bez jedineho vystrelu *1*
-
-
*1*
-
-
-
Silent assasin Petěsburg jediný kdy sem střílel bylo sniperkou 3 generály,Japonsko zastřelil sem jen hlavní cíl v poslední misi,v arabii opět jen jeden hlavní cíl a ano musíš vypozorovat trasu nepřátel ale o tom to na těžší obtížnost je.
V BM sem střílel jen v první a poslední (pohřeb 47 ) misi.
Ale je fakt že bez jedinýho výstřelu to nešlo vzhledem k nutnosti použít sniperku či zabití hlavního bosse snad krom contracts tam si střílet nemusel vubec. -
-
vždyt ty se mnou souhlasíš, tím co jsi napsal, tak nechápu ty svoje neustálý minusy.
Člověk musí být masochysta, jestli hrál na nejtěžší obtížnost a udělal v Sil.Ass. rating sillent assassin, protože z těch pár videí na youtube je jasný, že hráč musel mít spočítaný v jakou vteřinu za jakym rohem musí být, což už mi vůbec nepřijde zábavný, se savama to lze v klidu projít vyjma zabití bosů ALE STŘÍLÍ SE, což autor článku popřel. A k hitmenovi střelný zbraně prostě patří. -
-
šullík, vy ste uplni lameri :D vobec to nemusi mat napocitane na sekundu, videa boli -speedrun-, ja som to presiel X krat na najtazsiu a vzdy som si to vypapal. prave preto je to genialna hra. a na druhej strane sa da hrat aj metodou fps co ulahodi kazdemu. podstatne je, aby neodstranili stealth mod na ukor fpsky ;)
-
-
přesně jak říkáš.. Contracts šel projít jen se strunou a injekcí.. a hlavně šel dohrát za nejkratší dobu v serii, za necelé dvě hodiny.. teda u ostatních jsem tak krátce nehrál, nevim jak ostatní mistři assassíni :D
-
-
+ trochu jedu a projímadla :D
-
-
-
-
-
ha velky nedostatok v tom co hovoria vyvojari je to ze ja som do mapy necumel pretoze na najvyssie narocnosti ti mapa nezobrazovala ludi ani ciel...
jak je to mozne, stale si to hovorim, ze hraci vedia ovela viac o tom ako by mala ta a ona hra vyzerat a ty co ich robia len pi****** vymyslaju -
-
ano, cíl byl na nejtěžší obtížnost vidět...co tady hateruješ?
-
-
no obavam sa ze to nebude uplne hitman ako ho pozname, uz len ten jeho vyraz v tvari... kde je ten chladny doktor smrt ?
-
-
nová doba, kterej novej akční hrdina se nemračí, aby nebyl víc cool?
-
-
nejde o to jestli se mračí.. jde o to, že vypadá uplně jinak.. je pravda, že se díl od dílu měnil, ale jen k lepšímu.. render u článku se mi nelíbí prostě..
-
-
Pravda... tenhle chlapík vypadá jako někdo, s kým bych si klidně třeba zašel na pivo a ne jako bezcitný vrah. *13*
-
-
-
-
nevim proč tenhle díl takhle prezentují, to všechno bylo prece i v minulých dílech ne? možnost se prostrilet. Nebo se v hernim stylu tenhle díl neco zmení? toho se prave obavam.