Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kuňa to přeju hodně stěstí při dělání módu pomocí kolečka, křížku, čtverečku a trojuhelníčku... *2*
    • Pri tvych schopnostech chapani pochybuji, ze ty bys mody delal :-). A pokud snad jo, tak urcite pujdou delat i pomoci kolecka, krizku, ctverecku a trojuhelnicku :-).
  • Tomuhle projektu nák nevěřim když si vzpomenu jak sem musel některý mody na PC nastavovat a že to nebylo o tom jen stáhnout a šoupnout do složky.
  • čekám až započne flame, kvuli těm 90%...že jsou pécéčkaři jen zloději a že tohle je jeden z důkazů (nahrávám na smeč) :D
    • Jinak souhlasím, že se to tady brzo zase svrhne. *1*
      • ...... zvrhne. Když už.
        • Excuso litterator! *7*
    • Pokud k PCčkářům nebudou konzolisti uctiví, tak by se mohlo snadno stát, že se na ně s modama vy*erou. *3*
  • Spades
    Valve rikali, ze chcou mody pro Portal 2 na PS3, tak pokud se jim to podari, tak tu mozna budeme mit i TES5 s modama na PS3 a X360 :)
    • Spíš to bude tak, že Valve shromáždí povedené módy a pak je protlačí ve formě nějakého balíku. Určitě si na konzolích nepůjde vyzkoušet všechno. Bude se čekat až to Valve posvětí.

      Zkrátka nikdy to nebude ta volnost jako u PC.
      • TriangleOfLight
        Tahle možnost mi připadá jako docela reálná. Nemusí pršet stačí když kape.
        • a ja myslim ze nam konzolistum tento pristup bude dokonce vyhovovat, mame radi kontrolu kvality
  • To by se všechny mody museli testovat, jestli se náhodou s něčím nekryjí etc... Na PC to problém není, tam si je může každý ladit a kombinovat, jak ho napadne, ale na konzolích, to chci vidět. *4*
  • Psychotic
    No, je to určitě dobrá zpráva, ale nevím, kolik konzolistů bude mody skutečně využívat...
  • 90% prodejů? I kdyby, jen díky PC scéně lidi ještě ví co je TES.
    Komunita a modaři jsou to co hru udržuje naživu, co jí dělá jméno a udržuje dlouhodobé povědomí mezi hráči. Na PC prostě vydrží kvalitní hra déle. Na konzoli je to stylem "Zahrej si a zapomeň".
    Proto trend konzolových portů na PC nemůže fungovat. A proto konzolové hrůzy PC komunitě nelze dobře prodat.
    Pokud půjde vývoj stylem "kvalitní hry na PC a rychlokvašky na konzole" budu absolutně spokojený.
    Jediná cesta vývoje hry je PC => Konzole. Ne Konzole => PC.

    Je ale fakt, že i na konzole je dost kvalitních her ...... asi ...... snad ..... nemůžu posoudit, konzoli nemám a ani nechci.
    • 90% procent je určite nasnesených, ale vsadím boty že to je určite více než na PC. Každopádně nikdo nám přece PC verzi nebere, osobně mám jak PC tak verzi pro Xbox a jestli bude možnost si zahrát někdy módy i na konzoli? Proč do toho nejít. Záleží na vkusu každého soudruha ne?
  • 90%? Že by bylo tak málo prodejů na PC? To se mi nechce věřit.
  • skaven123
    tak som zvedavy ako sa na konzole s gamepadom budu dat vytvarat mody :)
    • Vytvářet jen na PC, ale používat i na konzolách.
      • to by ale znamenalo koupit si pc verzi i ps3 :-D to urcite zvedne prodeje :-D
        • A nenapdlo tě ty chytráku že mody budou dělat pcčkáři ale použít půjdou i u konzolevejch verzích ? :D
          • Jenomže používat mody je jen půlka zábavy. To pravé ořechové začíná ve chvíli, kdy se člověk začne v těch modech rýpat, pokusí se spojit mod XY s modem ZŽ, a přidá svůj geniální nápad, aby po několika dnech usilovné práce zjistil, že nezbývá než celou hru přeinstalovat *1*
            • Obavm se, ze timhle se bavu sotva 1 % hracu. Me u oblivionu ani nebavilo mody zkouset. A vybec si vkastne nevybavuji, ze bych nejaky pouzil s vyjimkou system shocku, ktery upravoval ovladani mysi na mderni podobu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit