zavřít
...

Monster Hunter: World nabídne lov dinosaurů a jiných potvor konečně i PC hráčům

Tisková konference Sony všechny překvapila oznámením nového Monster Huntera. Ještě překvapivější ale je, že se nejedná o exkluzivní titul. Právě naopak. Monster Hunter: World totiž vyjde na PlayStation 4, Xbox One, a dokonce i PC. Co můžete od hry očekávat (krom pro sérii příznačného grindu)?
  • Jack1947 tiscali.cz
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Hmm... snad portnou i jiné hry zatím to vypadá zajímavě. Takováhle na pc nemá bohužel obdoby.
    20.6.2017

    reagovat

  • Carnage (inkognito)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Bylo potvrzeno, že limit na zabíjení monster tady už nebude.
    20.6.2017

    reagovat

  • haha (anonym)
    7 souhlasí, 6 nesouhlasí
    perly sviním...
    19.6.2017

    reagovat

  • Zzz (anonym)
    3 souhlasí, 11 nesouhlasí
    To zas bude krásná hra do retra, hádam remasrer z PS2?
    19.6.2017

    reagovat

    • Flash (anonym)
      7 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Hadas blbe :)
      19.6.2017

      reagovat

      • Zzz (anonym)
        4 souhlasí, 11 nesouhlasí
        Tak PS3? Podle ukázky to vypadá tak na 2006 grafiku
        19.6.2017

        reagovat

      • Zzz (anonym)
        2 souhlasí, 8 nesouhlasí
        Na druhou stranu, 2007 vyšlo první Crysis a to fakt vypadá líp než tento ohlášený Monster Hunter.. ale hraje se to aspoñ dobře? Neni to zas nějaký nekonečný grind?
        19.6.2017

        reagovat

        • Almara (anonym)
          2 souhlasí, 5 nesouhlasí
          Je to nekonečný grind a vůbec to není hra pro PC hráče. :D Ti budou remcat jak je to težký a divný. Mělo to zůstat jako exkluzivka u Nintenda, kam to taky patří.
          19.6.2017

          reagovat

          • Zzz (anonym)
            4 souhlasí, 3 nesouhlasí
            asi souhlas, hnusný, divný a navíc grind, ale nějakou dobrou vlastnistnost ta série mí musí, když je tak populární, uvidíme
            19.6.2017

            reagovat

            • Almara (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Je tam ta výzva z lovu velkých monster, které se musíš naučit "číst" a zjistit co je ideální výbava a jak se jednotlivé monstrum chová, kdy je dobré se do něj pustit a kdy se stáhnout. A ne vždy je potřeba to zabít a to vše v časovém limitu 50ti minut. O to větší zábava to je v coopu. :)
              19.6.2017

            • zzz (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              musím uznat, že jak to popisuješ tak ten koncept zní zajímavě
              19.6.2017

          • hehe (anonym)
            4 souhlasí, 3 nesouhlasí
            Lol... grind je o odolnosti vuci stereotypu a ne o skillu.
            19.6.2017

            reagovat

      • Z (anonym)
        1 souhlasí, 4 nesouhlasí
        textury vypadají jako z původního Shadow of the Colossus, dělají si z nás srandu nebo jak?
        19.6.2017

        reagovat

  • Bob (anonym)
    2 souhlasí, 14 nesouhlasí
    Proč je ten meč tak velký? Jinak já jsem proti zabíjení zvírat takže doufam že lore vysvetlí proč to musí delat
    19.6.2017

    reagovat

    • Almara (anonym)
      22 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Mohu tě ujistit, že ty zvířata neumírají. Jen se model a textury zvířete odstraní z paměti a místo toho se ti načtou do paměti modely orgánů zvířete. Vše čisté a sterilní. Naštěstí autoři neimplementovali tvorum nervovou soustavu, takže ani nic necítí. Jinak to celé děláš pro potěchu z lovu. *1*
      19.6.2017

      reagovat

  • Carnage (inkognito)
    10 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Pro mě největší překvapení na E3, protože jsem hrál MH naposled na PSP. Grind tam vždy byl, kdy člověk musel monstrum zabít Xkrát aby z něj dokázal mít dostatek šupin na brnění a zbraně, ale zároveň byla hra vždy hodně těžká a přirovnal bych to skoro k Dark Souls akorát tady nemají bossové/monstra HP bary ale jde vidět vizuální poškození. Vždycky jsem doufál, že to Capcom nechá vyjít na PC a konzole, protože s tim hardwarem by měli mnohem větší volnost. Snad to dopadne co nejlíp. Multiplayer fungoval celkem slušně i na PSP a DSku, takže to bude dobrý.
    19.6.2017

    reagovat

    • deathfish mojeid.cz
      5 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Přesně tak, hráli jsme s kamarádem na PSP vždy spolu a byly to vždy super zážitky. A ta radost vždy z nové zbraně nebo brnění (nebo celého setu) *1* Navíc na to, jaký to PSP mělo výkon, tak ta grafika byla nádherná.

      Vždy mi přišlo trochu nefér, že se o hrách s takovým soubojovým systémem říká "ve stylu Dark Souls", přitom MH vyšel o 5 let dříve, než Demon Souls. Jasně, Demon Souls a Dark Souls přinesli i svoje věci a neříkám, že přímo kopírovali, ale vždy jsem v nich viděl ten základ Monster Hunteru - časování uhýbání, útoky ve správnou chvíli, dávání si pozor na staminu, atd. *4* Co mysliš ty, Masakre? *1*
      19.6.2017

      reagovat

      • Carnage (inkognito)
        2 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Jak píšeš, na začátku mise se naboostit jídlem pro HP a Staminu, těžení surovin pro výrobu zbraně atd. Rozhodně super že vyjde na konzole a PC! A jak píšeš, velikost bossů/monster a a ty jejich hitboxy...jediná hra kterou si s Dark Souls spojuju dodnes.
        20.6.2017

        reagovat

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.163.210.170.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.