Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Hmm... snad portnou i jiné hry zatím to vypadá zajímavě. Takováhle na pc nemá bohužel obdoby.
  • Bylo potvrzeno, že limit na zabíjení monster tady už nebude.
  • perly sviním...
    • Bude PC verze, tak se ty perly dostanou konečně i k normálnim hráčům *4*
      • Normální hráč hrající na PC je v současnosti v podstatě oxymóron.
        • butthurt
          • jak říkám...
    • butthurt
  • To zas bude krásná hra do retra, hádam remasrer z PS2?
    • Hadas blbe :)
      • textury vypadají jako z původního Shadow of the Colossus, dělají si z nás srandu nebo jak?
      • Na druhou stranu, 2007 vyšlo první Crysis a to fakt vypadá líp než tento ohlášený Monster Hunter.. ale hraje se to aspoñ dobře? Neni to zas nějaký nekonečný grind?
        • Je to nekonečný grind a vůbec to není hra pro PC hráče. :D Ti budou remcat jak je to težký a divný. Mělo to zůstat jako exkluzivka u Nintenda, kam to taky patří.
          • Lol... grind je o odolnosti vuci stereotypu a ne o skillu.
          • asi souhlas, hnusný, divný a navíc grind, ale nějakou dobrou vlastnistnost ta série mí musí, když je tak populární, uvidíme
            • musím uznat, že jak to popisuješ tak ten koncept zní zajímavě
            • Je tam ta výzva z lovu velkých monster, které se musíš naučit "číst" a zjistit co je ideální výbava a jak se jednotlivé monstrum chová, kdy je dobré se do něj pustit a kdy se stáhnout. A ne vždy je potřeba to zabít a to vše v časovém limitu 50ti minut. O to větší zábava to je v coopu. :)
      • Tak PS3? Podle ukázky to vypadá tak na 2006 grafiku
  • Proč je ten meč tak velký? Jinak já jsem proti zabíjení zvírat takže doufam že lore vysvetlí proč to musí delat
    • Mohu tě ujistit, že ty zvířata neumírají. Jen se model a textury zvířete odstraní z paměti a místo toho se ti načtou do paměti modely orgánů zvířete. Vše čisté a sterilní. Naštěstí autoři neimplementovali tvorum nervovou soustavu, takže ani nic necítí. Jinak to celé děláš pro potěchu z lovu. *1*
  • Pro mě největší překvapení na E3, protože jsem hrál MH naposled na PSP. Grind tam vždy byl, kdy člověk musel monstrum zabít Xkrát aby z něj dokázal mít dostatek šupin na brnění a zbraně, ale zároveň byla hra vždy hodně těžká a přirovnal bych to skoro k Dark Souls akorát tady nemají bossové/monstra HP bary ale jde vidět vizuální poškození. Vždycky jsem doufál, že to Capcom nechá vyjít na PC a konzole, protože s tim hardwarem by měli mnohem větší volnost. Snad to dopadne co nejlíp. Multiplayer fungoval celkem slušně i na PSP a DSku, takže to bude dobrý.
    • deathfish
      Přesně tak, hráli jsme s kamarádem na PSP vždy spolu a byly to vždy super zážitky. A ta radost vždy z nové zbraně nebo brnění (nebo celého setu) *1* Navíc na to, jaký to PSP mělo výkon, tak ta grafika byla nádherná.

      Vždy mi přišlo trochu nefér, že se o hrách s takovým soubojovým systémem říká "ve stylu Dark Souls", přitom MH vyšel o 5 let dříve, než Demon Souls. Jasně, Demon Souls a Dark Souls přinesli i svoje věci a neříkám, že přímo kopírovali, ale vždy jsem v nich viděl ten základ Monster Hunteru - časování uhýbání, útoky ve správnou chvíli, dávání si pozor na staminu, atd. *4* Co mysliš ty, Masakre? *1*
      • Jak píšeš, na začátku mise se naboostit jídlem pro HP a Staminu, těžení surovin pro výrobu zbraně atd. Rozhodně super že vyjde na konzole a PC! A jak píšeš, velikost bossů/monster a a ty jejich hitboxy...jediná hra kterou si s Dark Souls spojuju dodnes.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit