zavřít
...

Motorkářská adventura Full Throttle Remastered vyjde 16. dubna

Mohu sice Tim Schaferovi sáhodlouze spílat za Kickstarter vymknutý z kloubů v podobě Broken Age, ale faktem je, že si stačí vzpomenout na vynikající Full Throttle a je mu (skoro) vše odpuštěno. A to skoro by mohlo zmizet 16. dubna, protože vyjde Full Throttle Remastered a pokud se nic nepokazí, budu...
  • Mamrd (anonym)
    1 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Cenzure na games.cz jede opět naplno.
    16.3.2017

    reagovat

  • ZOLLINO (anonym)
    2 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Ach ta nostalgia... doteraz si pamatam to leto s Full Throtle obalkou na Score. Tyzden som travil u starych rodicov a z toho vydania som precital este aj tiráž ;)
    15.3.2017

    reagovat

  • jakub_seliga (anonym)
    10 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Hru jsem hrál pře 20 lety a stejně si pamatuji každý screen.
    15.3.2017

    reagovat

    • Kubas (anonym)
      2 souhlasí, 2 nesouhlasí
      a protože Shafer už zas nemá na chleba a štětky, prožene další z klasik nějakým filtrem a zkásne nostalgický duše, jako jsme my, o tunu peněz... :/
      15.3.2017

      reagovat

      • jakub_seliga (anonym)
        1 souhlasí, 3 nesouhlasí
        já si to nekoupím *3*
        15.3.2017

        reagovat

      • Antinerd (anonym)
        2 souhlasí, 1 nesouhlasí
        Někdo tě nutí si to kupovat? A nebo jsi obyčejná socka, co smrdí korunou *15*
        15.3.2017

        reagovat

        • Kubas (anonym)
          1 souhlasí, 2 nesouhlasí
          ne... koupil jsem si originál, když vyšel

          zkrátka mi vadí, že zatímco jsou tvůrci, který do her vkládaj něco novýho, o něco se snažej, tomuhle šmoulovi stačí zamávat trochou nostalgie a nemusí skoro hnout prstem, aby se mu prachy hrnuly...
          15.3.2017

          reagovat

          • jarin (anonym)
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Já teda nevim jestlis někdy něco programoval, ale dávat dohromady programy z 90. let není úplně nejjednodušší a nejzábavnější činnost, co kdy člověk dělal. Dnešní standard je úplně někde jinde. V tý době lidi co programovali vynikali v jiných věcech než programování (což neříkám, že je špatně) a proto to prostě naprasili aby to fungovalo a bylo to co nejdřív. Dneska by to rozhodně neprošlo, protože programy jsou o mrtě větší a musí se udržovat mnohem větší dobu.
            15.3.2017

            reagovat

            • Kubas (anonym)
              1 souhlasí, 0 nesouhlasí
              ale proč by to někdo vůbec dělal? původní hra funguje na novejch kompech bez problémů, vypadá furt stylově... já to prostě nechápu, a nelíbí se mi to

              zároveň si nemyslím, že by to celý přeprogramovávali... ale co už, neshodnem se ;)
              16.3.2017

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.221.73.186.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.