Přejít na výpis diskuzí
Multiplayerový Titanfall bude nakonec pro dvanáct hráčů
8.1.2014 | Aleš Smutný
29 příspěvků
-
aha.. takže ty desítky čičmundů co byly vidět na videích budou místo živých hráčů boti s AI a reálně bude běhat na každé straně jen šest hráčů? Nejsem potěšen, domnívám se, že AI nebude na takové úrovni co by ta hra pro prima hraní vyžadovala.
-
Tak co čekat od EA, 6vs6 really? To jako budou bojovat na zahrádce kolem rodinnýho domku? A jedna podomácku vyrobená raketka na to monstrum prej stačí, to pak dává smysl vyrábět tuhle drahou havěť.
-
-
vzhledem k stale rostoucimu poctu ruznych mp orietovanych her budou radi, kdyz tam po 3 mesicich najde hrac dalsich 11 do hry.....
-
-
Co na to říct?
Zklamání... ale ne z počtu hráčů, ale z toho jak se hra do teď prezentovala, očekával jsem úplně něco jiného...
Třeba to ještě překvapí, ale stále se nemůžu zbavit pocitu že MS děla nějakou zvrácenou placenou reklamu šitou na míru Sony... do teď to bylo pouze po stránce HW, ale teď mám pocit, že i ty hry co si zaplatil exkluzivně vyloženě křičí: "nehrajte nás!!!" -
BF4 hračí 64 na 64 to je masaker a nie 6 na 6 to čo tam bude kríza na mape nikoho nikde
-
kedze to bezi na tom source engine, bol by som velmi skepticky ku velkosti map..Nakolko je to stary engine, nie som tech odbornik to enginov a neviem, ako sa ta funkcia vola ale nepodporuje to dynamicky loading map.. Proste mapa naraz nacita cela do ram pred zacatim hry a idete..Ktora hra hry na source engine, vie o com hovorim..Tak to je aj v CoD.
Mapy maju presny kolko tych "cube" mozete pouzit a na dnesne pomery, ked chcete, aby to poriadne vyzeralo, mal si nejako vacsi pocet NPC atd, tak tie mapy bude koridory na sposob L4D, lebo engine viac nezvladne. Sice ma byt "modifikovany", ako hovoria ale podla mna, jedina vyznamna modifikacia bude akurat odstranenie steamworks api a co som videl, zmenili system nasvietenia, mozno konecne realtime nasvietenie miesto svetlych a tmavych textur, lebo v tom engine napr. nieco ako den a noc neexistuje. Nechapem, preco nepouzili UT3 aspon. Asi sa setri, kde sa da -
Nevim 12v12 aha... ono jen 12 to budou boje takrka telo na telo, nebo tvari v tvar... Fakt to nebude hra uplne pro kazdeho, pro lidi bez trpelivosti vubec nemuze jit k uvahu.
-
Pytaju plnu cenu za hru, ktora nema kampan a teraz ani poriadny multiplayer..6 v 6 dokonca. Ide to na starucickom Source engine a na Xbox one to pojde zasa len v 720p. No nechcel by som a vraj nextgen, ty vole. To uz radseh nieco F2P s mechmi, i to ma vacsiu kvalitu. Ale tak co cakat od tvorcou CoD?
Najvacsia sranda je aj to, ze to bezi na Source a neplanuju zatial podporu modov a moderske nastroje, ved naco by aj, ako by potom predavali dlc, ze? A ano, viem, ze sa vyjadrili, ze podporu modov zvazuju...ano..KEdze je to fakticky Xbox one exkluzivita a PC verzia je len doplnok, tak urcite EA bude davat nieco zadarmo len pre pc a celkovo, EA a zadarmo :D :D : D:D :D :D :D :D : D :D : D:D -
Nadpis me docela vydesil, myslel sem ze na mape bude fakt jen 12 hracu( pesaku) Mod squads v CoD se hraje 6 vs 6 a na nekterych mapach a pri urcitych modech narazit na protivnika je docela zahul. Jindy se zase stava ze kdyz mate v teamu nejakeho vrahouna tak vam "vyzere" vsechny protivniky a vy si za cele kolo ani nevystrelite. Pocitam ze tady budou kvuli Titanum mapy o dost prostornejsi.
Na AI sem naramne zvedavy v CoD celkem slusne svindluje, napr. neni nad to byt zastrelen skrz dvere s nepruhlednou vyplni, ne ze by jimi kulka neproletela ale ani omylem AI nemohla vedet ze dvacet metru za nimi vykukuji z krytu. Zrejme predtucha. -
Az budu chtit kosit tlupu tupejch botu tak si nainstaluju L4D. *7*
-
Nemá smysl říkat, že je to málo hráčů, že 24 by bylo líp, že hra stovek hráčů na jedné mapě je nejlepší atd. Každému vyhovuje něco jiného a každý počet hráčů logicky vychází z podoby herní mapy a herních principů. Já hraju Planetside 2, kde bývá v jedné bitvě opravdu hodně hráčů (i klidně 100 vs 100) a hratelnost nijak netrpí, protože je hra na to dělaná a zaměřená. Naopak jsou hry, kdy se hraje třeba 5 v 5 a taky to není špatný.
-
-
No jo, ale pokud je hlavni bojova slozka robot co ma deset metru, tak bych cekal neco vetsiho. Navic pokud se jedna o hru 6 vs 6 tak mapy nemuzou byt moc velke aby se ti hraci neztratili. Takze to bude multiplayer ala COD, kterej ma velikost mansionu v CS
-