Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • taky se tesite na tuto hru? ja jiz mam objednavnou na tojepohoda.cz za paradni cenu
  • Jen aby nepřišli o nějaký ten dolárek.
  • vzdcky sem nechapal proc neudelali z diabla mmo, kdyz uz v podstate druhy dil byl takove hodne jednoduche mmo, kde hrani online bylo praktictejsi, nez vubec zacinat hrat singl. naproti tomu warcraft byla perfektni strategie, ktera pridala ve tretim dile i par rpg prvku.
    ted jako hrac wow uz to docela chapu, ze bylo snazsi udelat mmo z warcraftu, kde byly dve znepratelene strany a tim padem daleko snadnejsi PvP.
    proto si myslim, ze diablo 3 nikdy nebude konkurent pro wow a pokud se o to bude snazit a charaktery budou nejakym zpusobem primarne balancovany na pvp, tak na to diablo jen dojede, protoze o tom diablo nikdy nebylo. pri hrani diabla bylo jedno zda ste sam nebo v parte kazda postava mela svuj styl hrani a na hell obtiznosti si pak hrac vyzkousel zda na to jeho postava ma nebo ne a bylo jedno zda ste sam nebo v parte:) pokud se tohoto bude drzet i diablo 3, tak bude mit obrovsky uspech a bude ho urcite hrat nejeden hrac wow, ale nikdy to nebude konkurence pro wow, protoze jak pvp, tak tymova taktitka pri raidovani je neco co bylo v diablu nekde na vedlejsi koleji, nebo vubec nebylo :) tim netvrdim, ze diablo je jednodussi hra, jen k uspechu nebyla potreba "i" dobra parta.
    klidne si dam rad v diablu solo bastion of twilight, nebo throne of the four winds :) ale urcite nemam zajem, abych potreboval k sejmuti ancientu na hell partu, nebo aby nekdo omezoval skilly nebo ability jednotlivych postav jen proto, aby byl souboj jeden na jednoho treba kouzelnice proti barbarovi vyrovnany
    • Guild Wars funguje na podobném principu jako Diablo v MP a balancování vyřešili vcelku jednoduše - oddělili PvP a PvE. Díky tomu měli možnost upravit skilly pro PvP tak, aby se nestala jedna profese tou, za kterou chtějí všichni hrát, ale zároveň, aby v PvE zůstala ta klasika, která se do něj hodila mnohem více, nežli do PvP.
      • Drom
        presne vec, co nesnasim. Vyvojari jsou liny balancovat classy, tak udelaji separatni PvP a PvE... naprosto k zbliti.
        • Spades
          Nemusi byt plne oddelene, ale treba u wow mohou byt pvp a pve talenty, a ne ze budou cpat pvp i pve do obou...
          • Souhlasím s dromem. Je to hnus když oddělís PvP od PvE. Všechno musí bejt celistvé a uzavřené. Nesmí bejt nic jakoby outside. To je jakoby by pak všechno bylo z modulů. A to není hezké.

            To: T.L.Blade lol nebaví tě MMO, protože nechceš interakci s ostatníma hráčema. Hmm zamysli se, jestli MMO je pro tebe ten správnej žánr.
            • Je rozdíl mezi interakcí a mezi PvP kdekoli - mě hra proti hráčům bavila tak maximálně v nějaké té FPS. Interakce s otatníma hráčema? Fajn, ale preferuji uzavřenější skupinku lidí (guildu), kde se vše řeší a domlouvá, nepotřebuji, aby mě kdejaký jouda otravoval.
        • Promiň, ale to ne to nejlepší, co se dá dělat, protože každý balanc, který dokonale vyvážil PvP zmrvil PvE a naopak. Tohle byl kompromis, který zamezil problémům...
          • Drom
            sice to zamezi problemum, ale uplne to znici pocit z perzistentniho, celistveho sveta. Ale to o Guild Wars palti obecne. Muj nazor. Nikomu ho nevnucuju. Spouste lidi se to tak libi.
            • Drom
              v tom dost pomahaji P2P hry. Tam neni vetsinou tolik ubozaku, co cely den jen otravuji lidi.
            • To je přesně ono, mě klasické MMO nebaví, protože nemám zájem bojovat s kýmkoli kdekoli... Nebo se nechat jimi otravovat (což i na PvE serverech Tě mohou otravovat). Raději si zahraji Guild Wars či D&D Online, kde je PvP od PvE odděleno.
  • Ethy
    Bylo by to super, ale bohužel se obávám, že tomu tak nebude
  • Drom
    Jo jo, uz aby nekdo vyndal ten spunt v podobe WoW a trh se zacal nekam ubirat. Tohle je postavene na hlavu.
  • Nevím no, jestli ty nové Star Wars udělají díru do světa... Co jsem viděl první walktrought flashpointem tak jsem byl, řekněme přinejlepším zaskočen. Bylo to opravdu divné, ne-li špatné.

    Jak už jsem psal několikrát, ty star wars budou mít užasný levelování, bude to na první zahrání super zážitek (a to se týká i těch flashpointů. Od ten týpek vždy dělal z věcí úplný brutalitky, jak tam narazí letoun do věže, pak že tam bude přepadení vaší skupiny. Prostě to je jen na první pohlednutí, mě už takovýhle triky ale nedostanou:) To multimluvení s NPC no nevim nevim co se z toho vyklube). Ale budou neskutečně lackovat na end game contentu. Zase se tu na mě spikne několik fanboyů, že to tak nebude, ale já jsem si tím jistej.

    Pro člověka kterej má rád hraní ve skupinách, raidy, dungy atd. takže mě to bude hrozně velká bolístka. Na druhou stranu abych tady netřepal hlouposti. Diablo 3 mě uspokojí jak v co-op tak snad i v arénách (i když jsem a vždy budu noob v arénách:) ). Těším se na něj.
    • Drom
      Lack end game contentu je bezny problem, ktery potopil v minulosti nejedno MMO. Jestli to bude stejne v TORu je pouze spekulace. Ja verim, ze veterani jako James Ohlen, Rich Vogel a dalsi o tom moc dobre vi a nenechaji to nahode. Preci jen nekteri maji za sebou 20 let v MMO prumyslu.

      To s tim flashpointem jsme uplne nepochopil, jak jsi myslel. Je to mid level a jen 16 minut z 45. Navic to ma demontrovat gameplay, takze nemuzes ocekavat plne nasazeni. To by pak kamera litala ze strany na stranu a clovek by ani nevidel, jake ability hrac zrovna pouziva.
      • Přesně jsem veděl, že se TORu zastaneš. Už minule jsme se na to téma bavili. Co není k nepochopení na tom, že ten flashpoint gameplay v něm je prsotě divnej. Ranged tank je jedna věc. Kdyby do mě mlátil někdo lightsaberem, asi bych neutočil na maníka s pistolkou. Pak caster s lightsaber vytaženým, velice vtipné. Ale to je věc game designu, když to tak chtějí. Prostě svět Star Wars není stavěnej na klasický dungeon model = Tank/DPS/Healer. Chtělo by to zvolit úplně něco jiného. Nechceš mi snad říct, že v podobném duchu tam budou jakési raidy.

        Zkušenosti z MMO průmyslu jsou jedna věc, hotová hra jiná. MMO je zvláštní případ kdy se nevyplatí riskovat. Nejde si ty myšlenky říct, takhle by to mohlo fungovat. Prostě to je nejsložitější odvětví v herním průmyslu. Reakce na hráče musí být instantní.

        Ideální MMO by bylo takový kde by svět byl celistvý, furt se tam dalo něco dělat, všechny(!!) lokace by byly stále plné hráčů (to je asi to nejdůležitější, ve WoW se taky pohybujete jen v pár lokacích), co nejvíc nutit hráče spolupracovat!!!! (hrajeme MMO ne nějakou singl hru, ne aby si každý mohl všechno solnout), progress pro všechny hráče by byl pomalý, ale dostatečně rewardující, postavy vyvážené, ale zase na druhou stranu né unifikované (jako ve WoW), ale alternativní (příklad několik druhů tanků, každy by se hodil na něco, ale šlo by je zaměnit s určitým postihem. Tohle se WoW kompletně vytratilo). (A to nemluvím o kvalitní zázemí PvP)
        • Drom
          tak proc bych se nezastal... ja se tim netajim.

          klasicky dungeon model sice TOR ma, ale prichazi s cover systemem a vyuziva ranged tanka, coz neni zas tolik zname na MMO scene.

          jinak ta pistolka co ty rikas je pomerne dost masivni stredne tezky laserovy kulomet. V kombinaci s granaty si toho tezko nebudes vsimat.

          consular ma vytazeny mec, aby mohl odrazet pripadne strely nebo v pripade, ze se k nemu nekdo priblizi.

          Idealni MMO je pro kazdeho hrace uplne jine. Pro me je to dokonaly sandbox, kde si muzu delat sve questy, stavet sve mesta, bojovat o ne, extemne propracovany crafting atd. Pro nekoho je to neco se stylu prave TORu, kde te vedou za rucicku a celou dobu se kolem tebe neco deje, ze ti jde hlava kolem. Nekdo ma rad hardcore FPS mmocka, kde te po smrti muzou vylootovat.
          • Dejme tomu, že mě se líbí model WoWka. Respektive líbil. To co z něj dělá Blizzard teď je k blití. Dejme tomu, že TBC bylo fakt nejlepší. Jak s přístupem do raidů, modelem získávání epiků atd.

            Nechápu proč Blizzard dává všem všechno a v podstatě zadarmo. Hru zjednodušil na samé dno. Jasný, argument chtějí hráče. Ale už v době TBC měli miliony hráčů. A mnozí se do raidu ani nedostali, ale i přesto to hráli. Tak proč? To jsou tak nenasytný? Nevim mě už WoW přestalo bavit kompletně. Zatím hraju RIFT, je to sice kopírka. Ale baví mě to. Možná proto, že se mi model WoWka jako takového líbí. WoW je víc propracované. V určitých věcech. Snad se trion pochlapí a nezabije ho:)
            • kostejnesmrtelny
              No, vidíš. Mě by zase vůbec nebavilo hrát hru, ve který můžu po dosažení max. levelu chodit tak akorát heroics a dělat dailies. K čemu taky, vlastně, když pro to, abych se dostal do raidu musím
              1) strávit x desítek hodin přípravou
              2) sehnat dalších 24 "exotů", co na tom budou stejně.
              Ani si to nemůžu dost dobře dovolit. Mám práci, byt na splácení, a taky nějaký skutečný kámoše, který chtějí chodit za muzikou, na pivo a tak...

              Takže zaplaťpámbu za WotLK raiding. A o tom, jestli něco dává Blizz zadarmo se pobavíme poté, co mi pošleš odkaz na svůj char s achievem Light of Dawn *3*
            • Drom
              nejlepsi je, kdyz prijde klasicky wowkar a zacne se navazet do everquestu, ze je to lacina kopie wowka.. to se jen smeju
            • Co máte všichni s tim, že je každé MMO podobné WoW? Co takový Everquest, od kterého většina novodobých MMO (včetně WoW) bere nápady...
            • Na tom přece není nic špatného, když je tady hra hodně podobná WoW. Příběh mě nějak u MMO nevytrhává takže ok:) Grafika je super, mechanismy jsou kopírka. I když jsou tu fajn stromy s velkou variabilitou, uvidíme ještě jak budou kluci balancovat, myslím, že si daj. RIFTY alias public q jsou fajn uvidím jak se to za čas okouká:). No všechno ukáže čas.
            • Drom
              to je dan za 12 milionu uctu. zjednodusovat, zjednodusovat, zjednodusovat

              RIFT bohuzel nema originalni ani pribeh, ani prostredi, natoz vetsinu mechanismu. To ale nemeni nic na faktu, ze je to solidni, odladena hra a celkove vypada k svetu.
          • Pro Tebe je jako dělané MMO Vanguard, až na to, že ta hra má pouze dva servery...
            • Drom
              SOE je podradna firma, nabira lidi primo ze skol a ti dobri jim pak odchazi treba napriklad do Bioware makat na TORu :D A o jejich community managerech radsi ani nebudu mluvit :D to mu by snad tady ani nidko neveril :D
            • Ale nejhorší na tom je, když si vezmeš, kolik některé hry měly potenciálu. Si vezmi zrovna to SWG, které mělo slušný počet hráčů a po té masivní změně to šlo ke dnu... Mi připomínáš kamaráda, ten také vyzkoušel naprostou většinu projektů od nich a pokaždé, když jsem se ho na to ptal, tak to končilo průserem...
            • Drom
              jiste, ja jsem pres SOE faily skoro odbornik :) od matrixu online, pres NGE az po Free Realms a DC universe. Sleduju vyvoj ty firmy uz radu let a nestacim se smat. Firma co ma milion projektu a vetsina je naproste fiasko. A to nemluvim o pruserech typu Station launcher, Fan Faire atd. :D to je proste firma k zasmani v cele s tatarem Smedleym
            • Hrál si Vanguard? Snadboxové RPG zaměřené na craft, stavění lodí, domů... Prostě si hráč dělá co chce v obrovském světě. Problém je, že je také od SOE... Mnoho lidí po smrti SWG zkusilo Vanguard, problém byl, že ta hra byla příliž obtížná... Ani nevím, jak na tom pořádně teď je.
            • Drom
              Pro me je idealni SWG, ale to bohuzel se svym podelanym enginem a prakticky zastavenym vyvojem, je uz nedostacujici. Na co sahne SOE, tam 100 let trava neroste.
  • No stejný zážitek to určitě být nemůže, už jenom proto, že Diablo je viděno shora a WoW z pohledu třetí osoby. To hodně změní pocit ze hry, u každého pohledu je jiný.
    • Masakr... uplne me to rozsekalo, ale obavam se, ze to nebyla prvoplanove ironie... :-)
  • Core
    Jak říká můj známej: "To chce právě najít ty díry na trhu!" *1*
  • kostejnesmrtelny
    "Dle něj je určitě lepší, když to bude sám Blizzard, než aby to udělal někdo jiný."

    Tak o tom vůbec nepochybuju *1* *1*, ještě aby tvrdil něco jinýho *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit