Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Ted to hraju a není to tak hrozné - teda vypadá to celkemn pokrokově když si vezmu že v 90tkách tohle bylo normální a bralo se to spíše jako nějaká sranda.
    • Vzpomenu-li si na hry jako Mac Dog, Crime Patrol, Who shot Johny.., tak se dá souhlasit.
      Ale byly i regulerní herní pecky postavený na stejném herním principu - Gabriel Knight2, Under a Killing Moon, Pandora Directive, Black Dahlia.
      Jak jsem už tady psal, může to dnes být takový svěží vítr ve hrách, i když už to tu vlastně bylo.
      • Me to v dnesni dobe prijde vicemene zbytecny pristup. Je to spis takovy gimmick udelany pro zajimavost ale prinos to nema. To melo smysl v dobe kdy pocitace umeli ve 3D vygenerovat max Dooma. V tom se neco filmoveho tvorilo blbe. Ale dnes kdyz uz mas takrka fotorealistickou grafiku, proceduralni animace postav, skvely motion capture je klasicke renderovani imho lepsi. Pres to udelas stejne filmovy zazitek ale muzes tam mit mnohem vic interaktivity (i kdyz uz jen v tom ze muzes sam chodit nebo natacet kameru). Tenhle typ her je proste slepa kolej vycoje kterou vytlacily veci jako Heavy Rain, Life is Strange nebo hry od Telltale. Pripadne chystany Detroid.
        • Určitě jsem to nemyslel tak, že by to mohl být "nový" trend, nebo že by to snad mohlo vytlačit interaktivní filmy od Telltale a jim podobným.
          Mě se hrané hry herci vždycky líbily a občas zatraceně dobře fungují a renderované by třeba nezapůsobily tak, jako právě nafilmované.
          Pokud by se dnes chtěla objevit hra, kde by byli herci naklíčovaní do renderovaného světa, byla by zajímavá a mohla zapůsobit velmi dobře. Občas ani ten nejlepší motion capture a následný render postavy nedokáže nahradit herecké umění živého člověka.
          Například Tesla Effect dokázala, že to i dnes jde.

          Už to tu nebudu plevelit, musím si Bunkr napřed zahrát.. *1*
          • Problém toho filmového zpracování je v otm, že prostě musíš natočit úplně všechny možnosti co kdy hráč uvidí. Což je dost náročené a ve výsledku omezuje. Třeba udělat takovou blbost, že když se hlavní postava na začátku zraní, tak bude mít po zbytek hry ruku v obvazech by zanmenalo skoro vše točit dvakrát. V renderované hry je toto prkotina. Což dává mnohem větší svobodu v tom co vše půjde ve hře udělat. Což je u hry docela důležité.
            Takto natáčené "hry" mi už přijdou zbytečné. Jediné co to může přinést je zajímavý příběh. Ale to můžou rovnou vydat jako nezávislý film za mnohem nižší náklady. A možná dosáhnout ještěvyšší kvality, tím, že to nebudou nadstavovat o rádoby gameplay papsáže.
            • Jack1947
              Další mínus je že je to statická hra a jediné co se tam hýbe jsou cutscény... prostě to asi patří do středověku a pro dnešní hráče příjemné osvěžení.
      • Jack1947
        ZPátečnická doba není nikdy na škodu...

        Jinak ty si napsal spíš regulérní adventury tohle nemá moc společného. Spíš interaktivní film s přemýšlení i když proč ne trh je už unavený z generických AAA her chce to už něco jiného.
  • No zkoušel jsem to.....takovej průměr.Je to hezky udělaný, ale moc mě to nechytlo.
  • ale jo
  • TheGGG
    konečně kvalitní motion capture----
  • Těšim se. Návrat k interaktivnímu filmu ala 90s si dám líbit. Jestli se povedl, ukáže až vlastní hraní. Tak snad se k tomu brzy dokopu. *5*
    • já snad raději ani ne
  • A tak proč ne??

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit