Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Asi jsem dmnt ale neprisel jsem na to zatim jak se pohybovat mimo boj real time. Je to dost otravne hrat na tahy kdyz nebojujete.
    • Mimo boj máš sprint klávesa (3) je to tahovka, tak že máš stále omezený počet polí kam můžeš dojít + každý mech má jiný počet polí. Párkrát už jsem se luxusně blokl a pak prskal jak křeček. *16* Ta hra je fakt brutus.
    • Nejsi, nejde to. Mimo boj se pohybuješ, že vybereš libovolnou jednotku, provedeš akci, pak vybereš další, provedeš akci atd. dokud neprovedeš akci u všech. Pak pokud nedojde ke kontaktu s nepřítelem, pokračuješ dále stejným způsobem.
  • Ahoj, nepochopil jsem tři věci. Jak funguje multi-target. Můžu ho nakliknout ale pak mi to nedá možnost fire. A pak tam jsou dvě položky které jsou pod číslem 8 a 9. Nevim ve které fázi hry je použít. Jinak hra je super, load hry je tragedie a občasné škubnutí mám také ale doufám že na tom ještě máknou.
    • Multi target: oba cíle musí být v dostřelu (červené linky), klikneš na Multi target, pak si vyklikneš cíl A a cíl B, vpravo ve výpise zbraní si popřepínáš zbraně, které půjdou na cíl A a které na cíl B (případně které nebudou střílet). Pak svůj výběr potvrdíš a mech vystřelí.

      8 a 9 - můžeš použít pokud máš dostatek morálky (modrý sloupec před portrétem prvního pilota). Pod 8: umožní ti vystřelit "mířenou", tzn. že vybereš oblast mecha na kterou vypálit, procento zásahu se zvýší a rovněž se sníží iniciativa cíle. Pod 9: tvůj mech získá 1 iniciativu navíc, získáš GUARDED (50% redukce poškození proti střelám na přední a boční oblast mecha) a ENTRENCHED (50% redukce ztráty stability při útoků) a ještě ti to odebere veškerou "nestabilitu".
      • Díky moc. Tahle pomoc je k nezaplacení. Jelikož jsem na angličtinu pako tak z příběhu mám prdlačku ale ty boje mě fascinujou. Když mě po druhé misi šoupli do lodě tak jsem stihl 2x udělat bankrot než jsem přišel na to jak se dostat k plnění úkolů *1* *1* *1*
  • Battletech svět má i knihy které vypráví příběh i historii nebo to je pouze souhrn pravidel? A stojí ty knihy za něco / jejich český překlad zda je.

    Je zvláštní, jak si ten svět autoři představují. Mechové jako ultimátní zbraň, kde ale je pilot a čumí okénkem = logicky by to byla zranitelná část. Spíše bych čekal, že to budou ovládat na dálku. Do toho jak píše diskutující, tam nejsou moc letadla. Technologie na megaroboty mají ale na letadla co by je ničila řízenýma střelama ne :)
    • ad knihy viz vise :)

      Kdyz sedis ve vnitr a cumis okenkem, porad si schopen nejakym zpusobem mirit treba i od oka a nerozhazi te ruseni zamerovacich systemu nebo komunikace s "dronem" nehlede na pripadnou latenci...

      Navic pilot je tam neurologickym rozhranim provazanej s Mechem a vyuziva se jeho mozek a centrum rovnovahy pro ovladani samotnych pohybu Mecha defakto formou primeho ovladani sveho "velkeho mechanickeho ja" jakozto nejrychlejsi a nejprimejsi ovladani stroje (zrovna v trilogii Grey Death Legion jsou obcas takovehle veci pekne popsane).

      Letadla jsou, ale vetsinou jen pro pruzkum nebo ochranu Dropshipu a do pozemnich boju moc casto nezasahujou.

      No a technologie na megaroboty prave uz nemaji... Mechove a zejmena jejich fuzni reaktory spadaji do "LosTech" tedy znalsoti ztracenych v ramci 3 celogalaktickych "Succession War" po rozpadu Star League jakozto puvodniho politickeho usporadani.
      • Díky za shrnutí, knížky asi zkusím. MW2 jsem míval moc rád.
      • První mezihvězdnou vládou byla ale Terranská Aliance. Hvězdná liga byla samo kontrolní mezihvězdná rada, jakési NATO ve světě BattleTechu.
    • Jsou jak knihy příběhové, tak knihy s pravidly, přehledem mechů atd. V češtině vyšla pouze trilogie "Legie šedé smrti".

      Letadla, helikoptéry, lodě, ponorky, vozidla, vznášedla, pěchota atd. to vše v univerzu BattleTech existuje. V této hře se ovšem většina těchto prostředků nevyskytuje. Všechny prostředky používají shodné zbraňové typy co v univerzu jsou. Tzn. že i letectvem můžeš ničit mechy.

      Atomové zbraně se nepoužívají, protože v minulosti jejich užívání vedlo ke ztrátě cenných technologií a proto jsou mechové ap. tak vzácní.
      • Jo, legie byla celkem fajn... je to takove lehci military scifi... pokracoval jsem pak i v anglictine dalsima dilama (opet jedna z trilogii ktera pretahla cislo 3 :D ), ale to uz je pak Carlyle starej a resi se jine situace s jinym osazenstvem tak mne to moc nebavilo :)

        Jinak knizek z univerza je mraky no... nektere lepsi nektere horsi...
      • XorxoxTalarius
        Jak pisu nize, atomove zbrane se nepouzivaji jelikoz jsou zakazane
    • Nebo dnes atomovku. To by zřejmě i ty roboty zničilo.
  • Hrál jsem to zatím 2 hodiny:
    Hra má dlouhé načítání i na SSD. To by ale měli řešit v patchi. Někomu padá nebo hodně vytěžuje HW. To jsem nepozoroval.

    Za mě ten tutoriál není moc dobrý a moc toho neřekne, doporučuji si přečíst manuál nebo vše ve hře proklikat.
    Jinak to vypadá dobře a dost takticky. Jsem rád, že to není moc easy.
    • jn tutorial pro nekoho kdo nema nahrano z tabletopu nebo aspon z jinych MechWarrior her moc zakonitosti neodhali... neco malo jsem pak vyzdimal z posadky Dropshipu neb se da v management casti prokecnout... ale ten zacatek je takovej hektickej (mne tam malem chcip primo muj avatar :D )
  • Tak ještě mechcommader a bude to. Tohle je dobré ale tahové souboje jsou omezující.
  • Hraje se to nádherně.
    Hrál jsem už 3 měsíce betu multiplayer a to už mi stačilo.
    Kdo nehrál a jenom blbě kecá tak je to jeho smůla..........
    Prostě super......zábava na strašně dlouho........dlouhý příběh + multiplayer PvP
    A vývojáři slíbily hru zlepšovat,přidávat nový obsah,
    A do budoucna nás čeká rozšířený příběh + Multiplayer PvP ligy něco na způsob Starcraft 2 ligy.
    Vřele doporučuji všem
    kdo má rád strategické tahovky jasná volba
    • Kdyz mas tak nahrano tak bys mi mohl poradit... da se nejak ukladat konfigurace abych nemusel pri zmene loadoutu pokazdy jak blbec predelavat vsechno po jednom a doufat ze si vzpomenu jak jsem to mel udelany? A jeste jedna dulezitejsi vec... da se nekde pojmenovat individualne Mech? :D
      • To že má tak hodně nahráno v betě mu nepomůže, protože v betě bylo jen PvP a skirmish, nebyla tam kampaň :)

        Loadout: já to nikde nenašel
        Pojemenování Mecha: mechabay -> detail mecha -> vlevo nahoře klikni na jméno a přejmenuj.
        • aha.. dik :)
          no tak doufam ze loadout schemata tam teda jeste dobouchaji... takova elementarni vec :-/ jeste jsem teda nesahal do multaku a nevim jak je reseno co kdo muze do akce tahat aby to bylo trochu vyvazene, ale jestli to neni ani tam tak zejmena tam to bude citelne chybet :-/
          • V mulťáku se to vyvažuje maximální tonáží, kterou můžeš do mise vzít (podle typu mise). Navíc v mulťáku si můžeš ukládat presety, jak mechů, tak i lance (skupina 4 mechů).
            • Zajimava varianta... cekal bych to spis prave na tonaz
              jinak zakladni lore znam, jen jsem se nikdy nedostal k samotnemu stolnimu battletechu :) ... asi mrknu zas po nejakych knizkach nebo oprasim osvedcenou Legii :)
            • Oprava: Vyvažuje se to maximální hodnotou lance v c-bills (měna univerza Battletech).
  • A jak se to cele hraje? Koukal jsem na stremu na nejaky gameplay a prislo mi to jako dost velka nuda a to mam tahovky rad.
  • Hral jsem to vcera jen 3 hodky, s optimalizaci nevim mam 1060 6GB a na 2k monitoru mne spis prekvapilo ze bez ohledu na nastaveni (low/ultra) se FPS pohybuju furt mezi 45-55... nemyslim ze by to brzdilo CPU nebo RAMky
    Vzhledem k tomu ze to neni twitch shooter to neresim... obcasne se pravda stane, ze na pulsekundu obraz freezne, duvod nevim, ale je to jen v animacich pri provadeni utoku, takze mozna to dela bambilion vypoctu na pozadi...

    Spis mne mrzi, ze nejsou uplne jasne nektere herni mechaniky, napr. v tutorialove misi jsem melee rozdavat mohl, ale se stejnym mechem pozdeji jsem neprisel na to jak to zopakovat, hromada ruznych indikatoru v boji taky neni rozepsana a v management slozce mimo mise jsem se taky ponekud ztratil (ale to uz byly 4 rano a jen jsem to trochu prolit)

    Vlastne se tesim na gameplay (a doufam ze bude) neb doufam ze pro mne bude trochu videotutorialem :)

    Pres to mne to bavi
    • Melee může dávat libovolný mech s libovolným pilotem, podmínka je, že ten mech musí být schopen dojít k nepřátelskému mechu. Indikátory v boji jsou rozepsané, když na daného mecha klikneš pravým tlačítkem a pak si na potřebné indikátory najedeš myší. Jinak červená čára u mecha je indikace teploty a pod tím je indikace stability (takové oranžové cihličky).

      Jinak tady je manuál k betě snad ti to trochu pomůže https://s3.amazonaws.com/www.harebrained-schemes.com/backer-beta/manual.pdf
      • yup, vcera uz jsem vypozoroval jak to melee funguje... pletla mne akce "attack" pac z toho nebylo uplne jasne ze tam dojde a majzne ho, mel jsem pocit ze furt chce strilet (pac z nekterych zbrani pri tom opravdu i strili)

        Cervenej indikator mi dosel relativne rychle... zlutej mi dosel o neco pozdeji... no a taky jsem narazil na nejake hinty u posadky na palube dropshipu... takze principielne uz jsem ze hry chytil asi vetsinu :)

        Kazdopadne za manual dik, par veci si jeste budu potrebovat ujasnit :)
        • Jn melee není attack ale move, nebo jump (tady se jedná o DFA - Death From Above, kde robot provede melee tím že "skočí" na nepřátelského mecha - musí mít jump jety). Po melee útoků je možno ještě střílet z "malých" zbraní, jako je small laser, machine gun, flamethrower.
  • Jack1947
    Nechci nikoho urazit ale příjde mi to jako pořádná nudírna ? Konečně hra s bojovými mechy a ano je to tahovka *9* Jak znám místni redakci tak co nevidět bude asi gamesplej.
    • sis jeste dodnes nevsimnul, ze nic krome tahovek nema aspon naznak solidni ai?

      co se odehrava v realnym case, bud svindluje nebo je uplne mimo
      • Jack1947
        Rád bych hrál ne zíral na to jak hraje ai a hrál až potom *3*
        • Kdo vi možná bude i novéj mechcommander. Brzo Vyjdou Mercenaries 5 takže mechcommander za par let určite taky
          • Jack1947
            To už zní možná lépe pak ještě to Left behind nebo jak se jmenuje.
  • BEST GAME ( super hra doporučuji

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit