Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ty zvuky a armosfera jsou proste bozi!
  • Smutné jak tu spousta, zřejmě mladších ročníků, odkojených na mainstreamových hrách s maximálním důrazem na grafiku, breptají něco o tom, že to jsou pouze kostičky a ne hra.
    • ano, to je nová generace pc-elitářu, kteří hrají především na fraps, AA, FPS a rozlišení, byl bych pokrytec rád si zahraji graficky aktualní hru, ale tohle vypadá zajímavě...
      • chtít aby se hra nesekala, neměla zubaté okraje a běžela vy slušném rozlišení řadí lidi mezi elitáře? copak chytrého nám ještě povíš? *1*
        • že potrefená husa se ozvala....
          • Potrefená v čem? Že chci aby hry vypadaly dobře a nesekaly se? To je mi tedy opravdu těžký zločin *1*
            • "inteligente" nevím, kde bereš ty staty, ale větišna konzolových her si drží FPS až na nějaké ty zprasené porty ala Evil Within, ale to je taky jen v pár scénach, takový Sunset Overdrive si drží 30 FPS v mp při mnoha hráčích a mnoha explozích viz fps test, takže tu zas nemystifikuj, moje IQ je 173... moje 7870 si taky drží 30 FPS solidně, raději zapnu dual vsync přes radeon pro, abych si zamkl stabilních 30 FPS, než mít nějaké dropy...
            • btw moje iq je 137, jaké je tvoje?
            • řídím se fakty, nextgen konzole dle testů nedokážou udržet stabilních 30fps a oscilují mezi 30 a 20 v náročnějších scénách = problém, vypadá to sekaně

              moje PC nedokáže udržet stabilních 60fps na plné detaily a osciluje mezi 60 a 40 v náročnějších scénách= i na 40 pořád moje oko neregistruje sekání, Houstone nemáme žádný problém

              jednoduchá logika, není to na tebe moc složité ne? *4*
            • "inteligente", víš že je daleko více praděpodobné, že ti to bude dropovat z 60FPS na 45FPS, než z 30FPS na 25FPS?
            • jump: jo, jenže pro mě je hranice plynulosti těch 25fps, cokoliv pod už mi přijde trhané, a těch 30fps je tak zatraceně blízko, že stačí jeden malý spíček a už to padá do té "seká se to" oblasti, když to pojede na 60 a spadne o 15 na 45fps, pohoda jazz, když to pojede 30 a v náročné scéně spadne o 15 na 15 fps je z toho najednou skoro slideshow a toho už si všimnu
            • 40% vykyvy = plynule? ty bys moh delat z fleku v pr oddeleni ubi *5*
            • Vis ze muzes mit klidne 60 fps, ale budes mit spiky, kdyz budes mit 10fps a jindy 80fps a v prumeru ti to da tech 60. To nebude moc plynule ale kdyz budes mit fps 25-35 tak je to pro me plynule.
            • "plynulých 30 FPS" je oxymoron *3*
            • vidím, že se bavím opravdu s "inteligentem" člověkem, představ si, že konzoli nemám a plynulých 30 FPS mi bohatě stačí...
            • počkej, nejsi náhodou jedno z těch vymletých konzolových děcek, co si myslí že hrát hry ve 30fps bez AA v nízkém rozlišení je hrozná výhra *1* *1*
      • generace pc-elitaru tu byla vždy, není to nic nového. Byla tu v roce 1995 a je tu i ted. Jen pokazde ma jiné preference, tak to muze působit vždy jako něco nového:)
    • hry jsem hral uz na amize, a takovehleho zpracovani jsme si uzil vic nez dost. A uz ho nechci a nepotrebuju, když na to dostanu naladu mam přes 200 her na emulator amigy. tahle odeznivajici moda pixel artu je prave spis pro mladsi rocniky, kteří to moc neznaji a muze je to zaujmout. Kdysi se každý vyvojar snazil o co největší pokrok v grafickem zpracovani, nikdo se nechtel vracet zpet. tahle moda zacala jen proto ze herni segment stagnoval před prichodem novych konzoli, kdy se to zase pohlo kupředu, a znudeni hraci chteli něco s cim se mohou zabývat, tak prislo indie,kick a pixel art. Nove konzole jsou tu, grafika a moznosti se posunuli kupředu, pixel art a další pada do zapomeni.
    • hele ať si klidně kladou maximální důraz na něco jiného než grafiku, třeba na umělou inteligenci nebo délku hry a rozsáhlost mapy nebo neuvěřitelnou rozmanitost zbraní a prostředí a nepřátel nebo úžasný příběh co tě vezme u srdce nebo na super propracovaný systém boje a komb s nekonečnou variabilitou a možnostmi.. jen ať nekladou maximální důraz na to že to je rozkostičkovaná hipsteřina, rozumíme si?
      • wenceslaus
        Která nová hra to má?
        • tak z akčních RPG, super rozsáhlou mělo třeba první Sacred, mega variabilitu prostředí a nepřátel Titan Quest, tvoření skoro nekonečného mnozství komb Sacred, Titan Quest, Path of Exile.. sakra chlape, musim ti to všecko vypisovat vždyť ty hry sám znáš
          • dobrý epický příběh - Diablo série
    • maros.goc
      Ja som zacinal na nes a mam za to ze ta konzola spolu so snes ponukla naj hry.. No osobne mi dnes ten pixel art ci ako to nazyvate ktore sa pasuje za vrlke umenie uz riadne lezie na nervy.... Tato hra je proste skareda, postavy sa pohybujú trapnym sposobom, prostredie je fadne, atmosferu taketo kocky proste nedokazu navnadit, a hrat to v 640x480?to ma byt vtip?
      • wenceslaus
        Přesto mě to táhne 1000x víc než třeba Shadow of Mordor. A to pixel art vůbec nevyhledávám.
      • Proste nemas rad retro grafiku a hadzes vsetky tieto hry do jedneho vreca, co je smutne, pretoze ak porovnas tuto vymazlenu grafiku napriklad s amatersky vyzerajucim Fist Puncherom tak by si objektivne musel uznat ze toto je uplne ina uroven. Osobne by som prijal viac faz animacii, clovek od takej kockovanej grafiky neocakava plynuly pohyb ale o to viac kuzelne mi to potom pripada. Ale tak co ine mam ocakavat od nejakeho prealfa prototypu.
  • co je to za hru, to je nejaka válka kostiček
  • Ten nadpis je najlepsi nadherne RPG. Pekna ironia *1*
  • hodil bych to do Cryenginu bejt jima
  • ja vidim jen nejake kostičky, kde je ta hra?
  • MickeyMutant
    Severské Diablo ve stylu Sword & Sworcery. Konečně to někoho napadlo!

    "Shield Maiden" není jméno hlavní hrdinky. Je to zatím bezejmenná štítonoška (shieldmaiden) jako byla třeba Brunhilda nebo Lagertha.
  • Jasne, narveme potvorakum hafo zivota a nikdo si nevsimne, ze by jinak byla hra na par hodin. Usetrime tim i cas s delanim prostredi a dalsich veci. Az to nekdo prirovna k jinym hram, tak na tom vydelame a pak udelame par DLC na predmety a lidi se z toho po**rou
    • Toto není od EA.
  • Pixel art by mi nevadil, ale hratelnostně to vypadá naprosto nudně. *6*
  • Uplne naaaadherne :D Ale tak 25 rokov dozadu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit