Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj scháním partáka do této hry,existuje nejaka cz komunita Naval action?Diky
  • Zdravím,hra mě dost zaujala,můžu hrát i s kamarádem?
    • To se musis zeptat kamarada.
  • Díky za článek i další informace, měl bych pár dotazů na recenzenta/hráče. Díky!

    a) koupě hry je jednorázová záležitost, nemusím pak řešit další mikrotransakce?
    b) jak probíhá levelování/financování lodí/kapitána? může mít člověk více lodí?
    c) open world - probíhá plavna real-time, nebo tam dochází k určitému zrychlení (YT)?
    d) možnosti mimo boj - co se dá dělat mimo boj? srovnání např. s Port Royale 1?
    e) realističnost plavby: očekával jsem něco ve smyslu Elite/DCS World, asi ne, co?
    f) reálné HW nároky: utáhne to intel i3 3,7GHz, 8GB RAM, ATI Asus R9270X?
    g) jsou přítomné rozdílné obtížnosti: od arkády až po full sim plavby plachetnice?
    • a) ano
      b) xp dostavas za poskozeni cizich lodi a za vyrobu lodi. ano
      c) ne, ano (prepluti z jedne strany mapy na druhou trva myslim 17 hodin)
      d) vyrabet lode a obchodovat (more to come)
      e) v open world zjednodusene, v bitevni instanci realisticke
      f) hraju na maximalni detaily krome klasickeho vyhlazovani na Lenovu Y50
      g) ne
      • Hm, c) a e) mě hodně mrzí. Ještě kdysi v Pirates of the Caribbean a nedávno v Black Flag/Rogue byla pro mě ta největší zábava užívat si (nezrychlené) plavby na moři, zvláště za nepříznivých podmínek a to navzdory arkádovosti obou her. Od Open World jsem si sliboval podobný zážitek, nicméně s nejautentičtějším plachetnicovým modelem plavby... tak nic.
        • Prave proto, ze zminene hry jsou arkady, tak by pro tebe rozhodne nebyla zabava to co popisujes.
          Pochybuju ze bys chtel dva dny pronasledovat plachetnici kterou uvidis na obzoru..
          Ver ze i takhle si muzes uzivat plavby dostatecne.
          • No, minimálně by tu ta možnost mohla být. Nicméně chápu rozdíl mezi SP/MP hrou. Koukal jsem, že jsou i PvE servery, nicméně klasický offline varianta už zřejmě není, že? Ad plachetnice na obzoru: napadá mě např. takový Silent Hunter III, kde člověk mohl simulovat skutečně real-time plavbu. Čimž netvrdím, že to tak člověk hrál stále. Byla tu ale možnost si pustit hru, vylézt na můstek/ležet v kajutě a číst si (skutečnou) knihu a ve chvíli, kdy se něco stalo, posádka informovala, knížka letěla do kouta a Dive! Dive! Dive! Nicméně v případě Naval Action mi spíš teď asi jde o absenci "bojového ovládání" v "arkádové plavbě" po mapě. Koukal jsem na videa na YT a právě to mě zarazilo (je to de facto plně 3D Port Royale/Sid Meier's mapa). A zde je zřejmě realistické ovládání vázáno výhradně na bojové prostředí a nepřítele.
            • 100% souhlas s tímhle týpkem: https://www.youtube.com/watch?v=vC1Akz2c-Nc
            • Výborně. Aspoň, že tak. Budu sledovat vývoj, časem možná koupím.
            • "Bojove ovladani" bude i v Open Worldu.
  • Kozy
    Páni, to je tak trochu splněnej sen, akorát teď nemám vůbec čas abych to mohl vyzkoušet.
    Jsou tam i různý druhy počasí, bojuje se jenom na otevřenym moři? Můžou vám zabít posádku?
    • ano, ano (kde jinde?), ano
      • Kozy
        Díky. Špatně jsem to napsal, myslel jsem, jestli jsou tam třeba i nějaký útesy, skaliska, ostrovy a tak.
        • Momentalne ne, ale uz tam byly, pracuji na technologii, ktera bojiste vymodeluje podle toho, kde k nemu doslo (zacnes bitvu uprostred oceanu, je tam jenom ocean, zacnes ji u Pointe-à-Pitre, bude tam vcetne pevniny)
  • Boze ... nove lode ... takze tu mame dalsi grind ala wot ... misto aby se resilo co a proc hrat, tak se resi s cim.

    Ad hra samotna, na youtube je toho pomerne dost, a z toho co sem videl, neni v tom nic co by jakkoli zaujalo. Vsichni hraci maji stejny lode (respektive klasickej system lehkej obratnej pruzkumnik vs tezkotonazni bitevnik), bitvy vypadaji presne stejne jako kdekoli jinde - 1/3 tardu umre hned, protoze se sami vrhnou mezi enemaky, mno a zbytek proste po sobe strili dokud nekdo posledni nezustane.

    Neznaznamenal sem zadnou moznost z boje zdrhnout, zadny moznosti hodit trebas dela pres palubu a vymenit je za rychlost, natoz aby se resil ponor => utek na melcinu ... lode zrychlujou a zpomalujou jak s turbomotorem ... zkratka ani jedina trochu zajimava mechanika.
    • Ocividne o tom nic nevis..
    • Puvodne tam byly bitvy ala WOT ma to byt predevsim open world MMO tak trochu ve stylu Elite.
  • Vidlec
    Ne děkuji, mám práci a život. *1* *1*
    Ale co... "Treat every Frenchman as if he was the devil himself."

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit