Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Miluji hardcore simy. A na tento se tesim obzvlast.
  • flash789
    No a? v elite muzu letet v realnym case treba ze zeme k jupiteru. Akorat nevim proc bych to mel delat kdyz to jde urychlit:)
    • To snad nemyslíte vážně. Elite není vesmírný simulátor, ale střílečka. Jestli chcete simulátor, zkuste Orbiter space flight simulator, který je zdarma.
      • Pravda. Elite má daleko k simulátoru. Že můžu usměrnit energii do štítů, zbraní či motorů a můžu lítat i na joysticku ještě z hry nedělá simulátor. V Prepar3D s patřičnými doplňky a letadly ani nenastartuju motor, když nevím jak. *1*
        • Tak tak. Ze hry dělá simulátor fyzika. Ta je v Elite:Dangerous a hrám podobným úplně mimo.
    • Inquisitor
      Tak víš co se říká, proti gustu....
  • Jako kdo to bude hrát?
    • my, co se na plachetnici k mori dostaneme max 1-2x za rok si aspon ty chvile muzeme pripomenout :)
    • ja napriklad pretoze chcem kupit o dva roky plachetnicu
      • a žiješ někde u vody nebo ji budeš mít jak al bunda v garáži?
  • jamar28
    Pche, to je toho, kdysi jsem na jednom fóru četl o šílenci, co hrál Silent Huntera III bez zrychlení času. *1*
    • Už kdysi dávno jsem si říkal jakej by byl u Silent Huntera deathmatch.
      • no inak deatmatch skusali:) v casoch SH II vysla hra Destroyer Command a ta sa dala hrat v multiplayeri s SH II kedy jeden hrac hral SH II a ovladal ponorku a druhy destroyer v Destroyer command ale netusim nakolko dobre to fungovalo, A ci by to vobec slo rozumne spravit v dynamickom svete ako ma SH 3 a vyssie.
      • deathmatch nevim, ale hráli jsme coop ve 4 lidech v Silent Hunter 3 a bylo to kupodivu docela zábavný *1*
      • pomaly:) inak svojho casu som SH3 tiez skusal hrat bez zrychlenia casu:) vydrzal som to tak asi dva tyzdne a potom som to vzdal.
        • jamar28
          A kam ses až dostal? *1*
          • To si uz popravde ani nepamatam:) predsalen to bolo davno ale mam dojem ze to bola tak prva patrola.
  • Se jednou v článku trefili. Simulátory byly, jsou a budou holt pro náročné nadšence. Jde to vidět ve všem. v DCS:W, Asseto Corsa, RSRBR, X-plane, FSX,..... Hlavně teda v DCS:W - lidi to hodně naláká díky setu říditelných stíhaček a relativně slušné grafice, ale jakmile pohcopí, že se jedná o čistokrevný simulátor, tak rychle utíkají. Někdy si to ani neuvědomí, tak ve fórech nadávají, že je to nehratelné.
    • Coffin.Corner
      Přitom Su-25T co je v základu DCS zdarma, je taková arkáda co se týče složitosti ovládání :)
      • Tak že v SU-25T není klikatelný kokpit neznamená, že jeho letový model a systémy nejsou správně nasimulovány. Jinak vlastním téměř všechny moduly včetně posledního Viggena. na MB2.CZ serveru jsem VIP člen, který to všechny učí ovládat. :)
        • Coffin.Corner
          Myslel jsem to samozřejmě s nadsázkou, protože ovládání a systémy Su-25T se dají, v porovnání s jinými moduly v DCS, naučit velice rychle a navíc je to hodný a nezáludný éro.
    • A jinak se redakci divím, že nevzpomenou dnešní vydání simulátoru Train sim world, protože vlakový simulátor takového kalibru tu ještě nikdy dřív nebyl.
      • Pethulla
        Ale byl. MSTS, Rail Simulator, třetí World of Subways. Ale je fakt, že se do TSW vkládají (možná až moc) velké naděje. Ale je fakt, že po grafické stránce je to oproti TS20xx skok jak prase. A ten zbytek se uvidí až časem. Ta americká nákladní trať (chrrr) může dost naznačit, ale pravý potenciál to ukáže až u nějaké té osobní dopravy (třeba londýnská Victoria nebo Bridge) - tam se dost ukáže i ten jejich 24 hodinový cyklus.
        • Coffin.Corner
          MSTS s modem Praha-Břeclav mě bavil hodně. Doufám že TSW v tomhle směru nezůstane pozadu...
        • No, co jsem se dočetl v manuálu hry, tak to vypadá dost nadějně. Simulace kabiny na úrovni modulů PMDG do FSX nebo do DCS:W. Lokomotiva EMD GP38-2 a 34 000Km kolejí v oblasti Pennsylvanie.
          • Pethulla
            Tak zajímavě to vypadá určitě. Start za studena je určitě příjemné plus, ale snad tam bude možnost to i přeskočit (a ne jako ve WoS3, kde to minimálně ze začátku bylo taky supr, ale jaks dělal po padesáté furt to samý ještě než ses rozjel, tak už to taková sranda nebyla. Kór když to není věc na minutu.)
            Taková délka to určitě nebude. Spekulovalo se o 100 mílích, chytřejší budem po vydání. Ale když se podíváš na konec manuálu, tak tam je nějaký jízdní řád a tam je doba jízdy 1h25min - takže je otázka, jestli to vůbec těch 100 mil mít bude. Snad jo.
            Škoda jen že britská firma se jako první trať rozhodla vydat tohle. Ale to jde to pochopit - větší základna za oceánem, vydání na XBox a asi i dobré vztahy s CSX.
            edit: tak podle všeho žádných sto mil, ale něco mezi 50-60.
  • mx0r
    Toto potrebuje implementaciu pre virtualnu realitu! Slovne spojenie "morska nemoc" v kombinacii s VR by konecne dostalo ten spravny vyznam!
    • *11*
    • a tak hlavny vnem by si nemal, tj rozburene more a hojdanie lode. Z toho sa vacsinou ludia zoseru :D
  • Kompost
    nabuduce vydaju vesmirny simulator v ktorom potrva niekolko storoci realneho casu nez sa dostanete do ciela. zabava pre niekolko generacii!
    • Toto už existuje strašně dlouho a je to i zadarmo. jmenuje se to Orbiter Space Flight Simulator: http://orbit.medphys.ucl.ac.uk/
      • Ale tam sa da podvadzat:) mozes si zrychlit cas, to nieje ono:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit