Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vyjde to i na disku nebo jen digitálně ?
  • Nemyslel jsem tím konkrétně tuto hru, ale problém je v tom, že dost her se dnes tváří jako plnohodnotný titul a až po investování zjistíš, co všechno slibované chybí nebo je odfláknuté viz Age of Empires:Online nebo Stronghold 3 (kde si toho výjimečně všimli snad i recenzenti, za těch pár minut hraní), takže pak jen člověk čeká na patche a doufá, že už si bude moci zahrát, takže také investice na houby, po letech je hra za zlomek ceny a patche venku
  • Chce to dost dotáhnout. Pri zmene zakladen na jinou to chce info za jak dlouho, ted musis mit otevrene okno, chce to premistielny interface (info okna), barka co vozi matroš se mi dojela do prostred ostrova z sekla se tam, u Zoomu jsou moc velke skoky - nejde videt dosah celeho kruhu - bud cast nebo nic pri rizeni AI buginy nejde tocit kamerou a dalsi drobnosti. Ohledne hry sem prijel k cizi letadlovce, poslal ji ke dnu kanonem a ted mam klid na obsazovani ....
  • neni to BIS, uz je to jen BI
    • Já bych teda snad raděj BI ani nebyl .... to studio dodávalo punc umění .
  • KronosDeret
    Tak diky, jsem o litr lehci a spankove deprivovanej... sakra to je hracka :) Vyborna hra, vsem doporucuju deseti prsty z deseti. Prvni "partie" je trochu pecka do obliceje, nez se clovek nauci aspon zaklady, ale chalange je podstatna cast atraktivity.
    • :D jsme na tom stejne
  • Je to parádní hra, dneska nemá konkurenci co se herních mechanismů týče. Je třeba ale eště hodně ladit. Nevím třeba, kde pan Poláček přišel na to, že "AI, která na výbornou prozatím zvládá vlastně jen pathfinding.". To je zrovna jedna z věcí, které potřebují ošetřit docela dost. Poslat někam všechny Walrusy a zjistit že dva z nich se po cestě zasekly, jeden o strom a druhý o kámen a manuálně se do nich přepínat a "uvolňovat" je není zrovna zábavné.
    • No jo , v Armě se taky dušovali , že to není chyba AI ale optimalizace na systémy , které nemají dostatečný výkon , aby mohli předvést co skutečně AI zvládne . .(.... Ale tam to bylo extrémně komické ... letecká podpora co nepřiletěla ale piloti doklusali na frontu zkrvavení pěšky ,.... protože oba AI vrtulníky svorně narazily do terénních nerovností :DDD )
    • sleepless
      Ad pathfinding: přišel jsem na to při hraní, zrovna tohle mi AI opravdu zvládala bez problémů, dokonce i v dost složitým terénu. Samozřejmě, když jsem walrus nechal někde v roklince, odkud se blbě dostává i na manuál, aby se odsud vymotal sám s pomocí AI, tak mu to moc nešlo. Ale to byla hodně extrémní situace. Každopádně souhlasím, AI potřebuje hodně doladit.
      • No mně jde hlavně o ten pathfinding. Prostě jakmile přijede Walrus ke stromu je konec. AI ten strom není schopná objet, vždycky trošku vysouvá ale málo, takže jenom popojíždí dobředu dozadu dokud mně nerupnou nervy a nepřevezmu si to ručně. Takže doufám že s tím něco udělají, jináč je to schopno zkazit celou hru.
        • Zeby preskocil nakej virus z Army? *1*
  • Velmi podařený článek. Také se velmi těším. Pořádná strategie to už dlouho nebyla, tak doufejme, že se vše povede co nejlépe. Masové strategie typu Total War jsou fajn, ale radši mám právě tento typ, kdy má hráč omezené množství jednotek a velmi úzké specializace. Musí rozmýšlet každý krok, a pokud není genius, tak zkoušet novou taktiku, páč dostal přes prsty s tou předešlou. Doufám že to nepodlehne dnešním trendům brutálního zjednodušování, ale ne na úkor funkčnosti a hratelnosti. Starého Carrier Commandera jsem sice nehrál, nicméně toto si rozhodně nenechám ujít.

    PS. vyhoďte to pra**, co tu píše o konzolovce *3* Hezký den *5*
  • já se těšim jak malej
  • To zase konecne vypada na poradnou hru. Uz se na tu konzolovku tesim.
    • Tohle je pro konzolisty moc složitý *4*
  • Přijde to jen mně že politika okolo her se mění, kdy před několika (dnes již možná i desítkami) lety se studia snažila vydávat hry řádně fungující a beta test si platila sama nebo jej dělali nadšenci. Dnes vidím za mnoha hrami (převážně online) přídomek "BETA" a studio na neodladěné často nedodělané hře rýžuje o 106. Respektive chudáci hráči dělají beta testery a ještě za to platí. Kdo tohle vymyslel musel být genius.
    • Jj drive zadny zabugovany hry nevychazeli, v rekach tekla cokolada a nebyly valky ale za to ted...
    • MMO hry jinak nez otevrenou betou proste otestovat nejdou... samozrejme, ze se delaji napred closed bety. ale za prve je v MMO tolik moznosti a obsahu, ze to par desitek lidi nemuze zvladnout, za druhe na zatezovy stress test si tezko najmes sto tisic testeru... *1*
      A hracum to moc nevadi... ono neni spatne si tu hru vyzkouset...
    • Jasne ze se politika meni, dnes jsou hry daleko nakladnejsi a o to vic konzumnejsi zalezitost. A navic, pred nekolika (desitkami) let nexistoval internet, takze distribuce patchu byla obtizna az nemozna, zvlaste v pripade konzoli, ktere mely hry na kartridzich. Vystupni technicka kvalita tak musela byt vyrazne lepsi.
    • mimochodem ta hra jeste nevysla, muzes si ji maximalne predobednat s tim ze jako bonus dostanes pristup do uzavreneho betatestu
    • tvoje prachy to nejsou tak co ti vadi? bez alfa/beta fundingu by spoustu titulu ani nevzniklo.. podivej se na kickstarter

      samozrejme nemluvim o arme1 (ne 2) kde kazdy kupujici byl nedobrovolny betatester
      • No tady to zatím vidím stejně .... jen abonent jaksi nemá právo stěžovat si , protože dopředu věděl do čeho jde §. *9*
        • Nemyslel jsem tím konkrétně tuto hru, ale problém je v tom, že dost her se dnes tváří jako plnohodnotný titul a až po investování zjistíš, co všechno slibované chybí nebo je odfláknuté viz Age of Empires:Online

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit