Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Horst_Fuchs
    No já vám nevím, bůhví co z toho nakonec vyleze.
    Je to už přece jen dlouhá doba co dělali Ultimate Carnage a to stejnak byl jen prachobyčejnej remake dnes už 7 let starý dvojky. Krátký video je jedna věc, výsledná hra jiná.

    Novej Flatout sice zní lákavě, ale za pětikilo do toho asi nepůjdu, radši si počkám na první recenze.
  • Já si to každopádně předobjednávám, vývojaři se snaží a vypadá to že jim to jde moc dobře :)) A já se rád budu podílet (sice jen pár dolary) na jejím vývoji :)
  • Jack1947
    PO tom HW nesmyslu FlatOut 3: Chaos & Destruction, to chce restart a navrat ke korenum, uvidime jak se s tim poperou v praxi.
    • Vse po FO2 jiz nedelali BUGBEAR !!!!!!!
      • Mato1987
        FlatOut 1, FlatOut 2 a FlatOut: Ultimate Carnage, tieto tri hry robili bugbear :)
      • Ultimate Carnage dělali Bugbear.
  • Jazz
    Steam prosím. *14*
  • Ja jim verim. Predplaceno.
  • Jo, konečně video bez reklamy na Evropu 2! *2*
  • Nedělají náhodou bugbeaří AAA hru, prakticky stejnou jako Flat out ale s jiným názvem. Viděl jsem cca před půl rokem už i gameplay. Tak proč tohle to?
    • Tak už to i vyšlo. Ridge Racer Unbounded.
      http://www.youtube.com/watch?v=Ofrczmkt9Tg
  • Pete.palis
    ta destrukce je brutal *16*
    • nic v porovnání s plně procedurální simulací...docela škoda že nepoužili tento engine....
      http://www.youtube.com/watch?v=LY74MhYdFvk
      • Až se ty plechy přestanou chovat jak plast. Vždycky se to celé vlní, vrtí, jako kdyby to nemělo skoro žádnou váhu a při vlastním vyzkoušení je to ještě patrnější.
        • oni pouzivaju soft-body fyziku pri ktorej ale nemozu mat prilis hustu siet hmotnych bodov = hmotnost nie je rovnomerne rozdelena. Pokial chcu zachovat realisticke vlastnosti materialov(ohybnost, pruznost) tak to asi nebude lahke zmenit. Ale pochop, ze sice to vyzera nerealisticky ale to preto aby sa to mohlo realisticky chovat.
        • Mno 1) engine je stále alpha *4*
          2) plechy i v reálu se při nárazu celé vlní a vrtí ačkoliv souhlasím že někdy se v enginu vrtí až moc
          http://www.youtube.com/watch?v=LNG7Nm9XDko
          • Tohle už je v Dirt 3 a super.
          • Právěže zrovna na tomhle videu je vidět, že plechy se normálně vrtí jen když se vrtí celé auto (což ovšem nastává v BeamNG taky i bez jakéhokoliv nárazu, stačí trochu trhnou řízením i v jízdě krokem a auto se rozhoupe a rozvlní jak z gumy). V tomhle se to jakože trošku zahoupe, ale jen tak na vteřinku dvě a ještě jen u jednoho auta :D
            Není ten engine náhodou v alfě už snad dva roky?
  • Redneck
    Jooo Flatout, to nebyla vůbec špatná hra. Přišla mi taková krásně "surová" v tom smyslu, že ty bouračky byly dost dobře udělaný, tak jak to vídam ve filmech anebo v arénách Destruction Derby v reálu. Hlavně teda jednička, sice byla poměrně težší a pomalejší, ale o to lepší jsem měl pocit, když jsem někoho nabral z boku T-Bonem *5*
    Sice nešly ty káry rozmlátit úplně jak v Carmáči, ale to co zmuchlat a poničit šlo, to stálo fakt za to. Strašně mi ta hra připomíná tu úvodní řezanici (závod) z filmu Jestli se rozlobíme, budeme zlí. Žádný přehnaný exploze a další moderní efekty, prostě jen káry plech na plech, ale ve výsledku to bylo dost slušný řádění. Strkanice, blokování, nárazy, sviňárny a salta vzduchem!!
    Co víc si od hry zaměřený na tenhle typ závodů přát?

    Takže já si myslim, že Flatout (povedenej) má určitě svý místo na trhu. Zrovna minule se psalo o NFS, kterýho jsou lidi přesycený a Flatout, kterej má rozhodně čim zaujmout by nás nebavil?
  • 15k3
    Toto bude další propadák ako FAILout 3. Raději ani nestahovat!!!
    • Chytroline 3jku uz nedelali BUGBEAR,k neco si o nich zjisti, jejich hry byly vzdy super, treba RALLY TROPHY
    • Ty si sezral jablko vedeni ci co? OMG... Opravdu tupec kam se podivas, velebnosti....
      Jak muzes neco soudit, kdyz neni ani Alpha? Si to hral ty sasku? Tak radsi nekomentuj neco o cem vis pi**
      • 15k3
        Stačí se kouknout již na zmiňovaný Fail out 3 a poznáš, že toto studio není schopné vyprodukovat něco hratelného. *11*
        • vlastik.plaminek
          Stačí se kouknout na tebe a je poznat, že sourozenecká láska není schopná vyprodukovat nic normálního.
        • Jeziis tohle je ale zase de-ebil.
        • Redneck
          Nesněd si pár nezralejch jablek? Přijde mi to tak.
        • Flatout3 : Team6 Game Studios ; next troll please, pokial mozno tak menej retardovany a hlupy
    • lol jaky hlupak :)
    • Nedělalo trojku jiné studio?
      • Redneck
        Nedělalo, ale podělalo a to totálně *11* Chudáci Bugbeaři...koukat jak někdo ničí jejich značku.
        Tohle samý se stalo s Carmageddonem, jen ne v tak velkym měřítku.

        Každopádně oboum sériím fandim a doufam, že se zas dostanou na vrchol. Zvlášť ten Carmáč 2 tenkrát působil jak z jiný planety a rozhodně to nebylo jen kvůli tomu kontroverznímu násilí.
        Kvalitní hra obsahuje násilí jako jeden z elementů hry, špatná hra obsahuje jen násilí, aby si jí vůbec někdo všimnul, ale pravej pařan o takovej sh*t ani nezakopne.
        Přijde mi smutný, že tyhle 2 řežby bojujou o naší přízeň na Kickstarteru a bludy jako NFS, který parodujou samy sebe maj furt dost prodejů na to, aby se vyvíjely a prodávaly každej rok. A jasně, ne všechno na NFS stojí za nic, ale moje nadšení se ani trochu nerovná tomu, co jsem prožíval při hrání výše zmíněnejch titulů.
      • 15k3
        Záleží na tom?
        • Ano a hodně například co udělalo criterion s NFS.
          • 15k3
            Co? Jen se nebáli udělat něco nového a ne jen kopírovat předchozí díly.
            • Udělali něco nového ale to používali další 3 roky a tak sérii podle mě zdrželi. Nemluvě o tom že NFS MW2 byl spíš Burnout.
        • montatatana
          Jo?
          • 15k3
            CoD ti taky dělají 2 studia... a záleží na tom?
            • palcov
              Záleží. Mezi CoDkem od Treytach a Infinity Ward je poznatelný rozdíl...
            • 15k3
              A tohle má změnit můj názor a názor 95% lidí. *6*
            • Neber příklad z jednoduché střílečky ale taky ano například ty studia mají smlouvu která praví že se Trearch nesmí dopustit zasazení děje codka do doby modern warfare. Proto BO2 byla v budoucnosti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit