Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Me nezajimaji vlnici se dresy, pro me uplne zbytecna kravina! Ja chci mit u vsech hracu ve vsech nhl tymech jejich origo obliceje, jako je tomu napr. v NBA2k, kde jsou v tomhle opravdu poctivy a navic borci co se tyce vtahnuti hrace do atmosfery a samotneho zapasu. Sem rad konecne za nove komentatory, ale doufam v co nejvetsi pocet origo tvari ve hre, samotny zapas s atmosferou sportovniho prenosu a pokud by jsme si mohli v najakem modu dodelat co nejrealneji golmanske masky brankarum a nedivat se na 3 roky stare ci nepodobne beliny, bylo by to jenom dobre. A chtelo by to daleko vice a hlavne nove animace pri hre! Maji konzole nove generace, tak at dupou a jen nas porad nevlni *6*
  • Ano a pěkně si to vychutnáme z pohledu ze stropu *1*
  • Minule to bola možnosť zostreliť fľašku z bránky, teraz sa tu zas vlnia dresy utkané z čoho vlastne? Tak to je prudký nával noviniek, len jedna otázočka - kedy sa to bude podobať na hokej s hrou pri mantineloch a reálne vyzerajúcimi gólmi?
  • seprah
    jó, pro pořádnej prožitek z utkání se musej trenky vlnit pěkně podle větrů, jinak to ani není hokej...
  • Magister_Peditum
    Zatím to vypadá spíš divně, než dobře. A škoda, že to (opět) není na PC. Raději bych bral NHL než všechny ty PES a FIFA hry.
  • N0isy
    A pro tohle jsme potřebovali NEXT-GEN. JO! *15*
  • Ono by možná bylo dobre kdyby se EA starala víc od to aby nevychazelo DLC na každou kravinu, místo nějakých super dresu. A klidně bych se vsadil ze vydají jeste v předprodeji DLC na historické dresy nebo třeba puky at má hráč s cim hrát :D:D:D
  • RakeW
    Vychytávka s opravdu značným glitchovým potenciálem :). Po většinu času to vypadá jenom blbě, ale dát do prezentačního videa i záběr, kdy to vysloveně vůbec nefunguje (kolem 0:35, hráč Senators), to vyžaduje opravdovou kuráž.
  • Tak berme to jako posun. Maji vyhodu ze vsichni hraci pouzivaji stejne obleceni, pokud nebudou bugy jakoze dres zaleze do tela, pak to beru jako prinos. Tu dynamiku pohybu dresu snad doladi a mozna taky ne. Problemem je ze to chteji marketingove prodat a musi se to tedy hejbat i kdyz ve skutecnosti by to tak nebylo. Asi proto ta zvlastni rosolovita tkanina. *3*
    Ja jsem spise zvedav kdy se konecne dostane do her nejaky animacni system, ktery bude produkovat verohodnou kontinuitu pohybu. Stavajici uroven je ruzna, nekeri usnuli pred patnacti lety, jako nase Bohemka, nekeri to delaji velice slusne jako napriklad Rockstar, ale i u tech nejlepsich jsou porad viditelne artefakty v dynamice pohybu zpusobene prechody mezi animacnimi smyckami. A zrovna u rychleho hokeje je to dost rusivy prvek. *7*
    • jendabek
      Určitě to vylepšit půjde, ale myslím si, že z principu to nikdy nebude vypadat realisticky už jen kvůli tomu, že postava musí rychle reagovat na ovládání, navíc v reálném hokeji pohyb hráče vychází z toho, co má za záměry udělat a to počítač nikdy nebude tušit. Příklad - hráč vidí, že má možnost ujet do breaku tím, že nabere rychlost a objede protihráče rychlým obloukem, tak výjimečně silně zabere (jedna spefická "animace") a jakmile dostane rychlost provádí oblouk překládáním bruslí (opět specifická animace). Hra nikdy nebude tušit jaký máte s postavou záměr a tedy nemůže volit adekvátní animace, snaží se to minimalizovat jen berličkami typu "jedu rychleji než x jednotek a chci zatáčet, používám tedy animaci s překládáním"... ale počítač neví, že chcete během další vteřiny vystřelit nebo zabrzdit... Z toho důvodu budou přechody mezi animacemi vždycky vypadat nerealisticky a trhaně, i kdyby na sebe navazovaly sebelíp.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit