zavřít
...

Nioh - recenze

Z nebohého uzlíčku, v němž byste jen těžko hledali člověka, vytékají poslední potůčky nevábné tekutiny a já mohu s klidem jít dál. Bylo to monstrum a jinak to nešlo… Tak skončil poslední člověk, který přede mnou řekl, že Nioh je kopie Dark Souls. A pokud si myslíte, že to beru příliš vážně, asi jste...

Novější 1 2 Starší

  • Sandokan Horváth (anonym)
    10 souhlasí, 7 nesouhlasí
    Tahle hra je opravdu výborná a musím přiznat, že trochu závidím Alešovi, že má z tý hry díky znalosti Japonský kultury a historie i něco navíc, já se vůbec nechytám...nicméně jedna věc mi tam dost vadí (a chybí mi o tom zmínka v recenzi, jelikož je to imho dost zásadní problém) a to velmi malá variabilita monster, Yokai furt dokola cca 5 typů plus pořád ti samý zombíci. Docela mě navnadilo, když jsem narazil na mise s pavókama, ale to byl jen takovej výstřel do tmy. Jinak bossáci jsou dost nevyvážený, první dva regulérní mi dali kouř, ale teď dávám většinu na první pokus, což mě štvalo například u DS 3.A zas tak těžký to není, když se člověk přizpůsobí pravidlům a zákonitostem, byť je asi pravda, že pro Soulsborne veterány je to asi přístupnější. BTW Tohle je zatím asi nejlepší období PS4 za celou její existenci, doslova žně, a to teď ještě vyjde novej Nier, kterej vypadá hooodně dobře a na kterej se taky hodně těším...kua jen kdyby toho času bylo víc. *4*
    6.3.2017

    reagovat

  • Dwarfs (anonym)
    10 souhlasí, 7 nesouhlasí
    Recenze měsíc po vydání jednoho ze zásadních titulů na PS4.. fakt mi přijde že redakce games prokrastinuje a chybí jí manažer, který by to vedl a dával řád...všechno je tady pozdě.
    6.3.2017

    reagovat

  • pepindesini (anonym)
    9 souhlasí, 1 nesouhlasí
    pre mna trocha sklamanie. super hra ale odradilo ma od dalsieho hrania prestrelena obtiaznost bossov. cez cely level prejdem tancujuc v zapale boja s prstom v nose. bossovi nalozim kombo 4-5 uderov doplnim Ki a zoberie mu "vlas" zo zivota nasledne jedna rana a dovidenia je po suboji. tento nepomer obtiaznosti levelu a zaveru levelu mi dost vadil. preto je uz nioh na bazari *16*
    6.3.2017

    reagovat

    • Malleth tiscali.cz
      5 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Největší nepoměr byl asi u Yuki Onna. Kvůli ní sem musel nagrindit asi 7 levelů, aby se s ní dalo vůbec něco dělat.
      V takovejch situacích člověku nejvíc dojde jak blbě maj řešenou tu strukturu. Pokud narazíš na něco těžkýho v DS, můžeš jít zatim explorovat jinam a pak se k bossovi bez problému vrátit.

      V Nioh můžeš buď grindit ve stejným levelu nebo jít do jinýho, což ale znamená že po návratu musíš tu úroveň s bossem dělat celou znova. Jakmile totiž v Nioh level opustíš, celej se resetuje včetně zkratek!
      6.3.2017 upraveno v 14:00

      reagovat

      • pepindesini (anonym)
        3 souhlasí, 1 nesouhlasí
        presne ako píšeš, v dark soul a bloodborne (na platinu) to bolo ošetrené oveľa pristupnejšie.
        Toto pre mňa Nioh uplne zabilo :( škoda. *10*
        6.3.2017

        reagovat

        • Nemam (anonym)
          2 souhlasí, 0 nesouhlasí
          Jaky si to udelas, takovy to mas. V niohu hodne zalezi na buildu. Ja treba final bosse na ng+ dal na jednu ranu a nic jsem negrindil. Staci pouzivat vhodne skilly a equip.
          6.3.2017

          reagovat

          • pepindesini (anonym)
            2 souhlasí, 0 nesouhlasí
            jasne v tomto mas pravdu ,ale stale je tam ta kontinualna nerovnovaha v danych leveloch (misiach) *13*
            6.3.2017

            reagovat

          • Malleth tiscali.cz
            2 souhlasí, 2 nesouhlasí
            To je podle mě důvod proč není dobrej nápad míchat ultra precizní akční hru (kde jeden o pět framů blbě načasovanej úskok může znamenat konec souboje) a vývoj postavy. Můžeš tim rozhodit balanc.
            6.3.2017

            reagovat

    • jnsCZ tiscali.cz
      1 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Jak už píše někdo níže: "Jaký si to uděláš..."

      Já taky ze začátku jel takovej trošku paličatej styl: jenom zbraně (oštěp a kusarigama), žádný předměty, living weapon mi přišlo jako cheatování, nezval jsem si ostatní hráče. A taky jsem se divil, že to občas nějak nejde. Ve výsledku jsem zjistil, že čest musí jít stranou a je potřeba využít úplně všechno, co ti hra dá k dispozici - a ano, třeba i ten zpropadenej Sloth talisman, kterej je fakt na hranici cheatování.

      Tím pádem to chce někdy úplně vyměnit zbraně, vykašlat se na to, že se ti aktuální brnění líbí a radši vzít jiný, připravit si jinou sadu talismanů atd. Ono tu hru asi fakt nejde projet s jednou neměnnou strategií - a jestli jo, tak to hodně bolí. Každopádně poslední vedlejší mise, kdy jdeš proti dvěma bossům najednou, to je teprv test nervů.
      6.3.2017 upraveno v 17:30

      reagovat

  • Uzunari (anonym)
    2 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Příjde mi, že recenzent se tak snažil aby ukázal, že Nioh není kopie DS až mě to přestalo bavit číst,.. Popis mechanik je sice super, ale postrádám v tom nějakou přidanou hodnotu pro čtenáře. Chybí mi tak takové to klasické shrnutí hratelnost/stylizace (grafika)/příběh..
    6.3.2017

    reagovat

  • Malleth tiscali.cz
    13 souhlasí, 5 nesouhlasí
    Dohráno a za mě tak 7/10.
    Combat je skvělej, stejně tak framerate a loadingy, ale všechno ostatní je downgrade oproti Souls hrám. Nejhorší je jak často se v Nioh dokola opakujou stejný typy monster.
    6.3.2017 upraveno v 13:23

    reagovat

  • eclipse (anonym)
    8 souhlasí, 24 nesouhlasí
    Dark Souls,Bloodbourne,Nioh najsvätejšia trojica je konečné kompletná... ostatny môžte len poklaknúť
    a sláviť tieto sväté hry ktoré zostúpili z Olympu aby aj bežní smrtelníci videli na vlastné oči dokonalosť a číru hratelnosť... kacíri ktorí by chceli spochybniť najvyššiu svätosť týchto hier budú zatratení a odsúdení na večné muky pri hraní MMORPG hier *16*
    6.3.2017

    reagovat

    • Drizzt (anonym)
      14 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Bloodbourne, jo? Vždyť to neumíš ani správně napsat....
      6.3.2017

      reagovat

      • Med Dejmn (anonym)
        40 souhlasí, 4 nesouhlasí
        On celý ten příspěvek je divoká kombinace fanboysimu, řecké mytologie, Bible, Bourne ságy, slovenského folklóru a špatně odhadnuté dávky halucinogenních hub.
        6.3.2017

        reagovat

      • eclipse (anonym)
        8 souhlasí, 10 nesouhlasí
        áno máš pravdu spravil som preklep.. aby som odčinil tento svoj ohavny čin a upokojil bohov z From Softvare... tak rozhodol som sa vydať na sväťú púť do Firelink Shrine a Anor Londa
        Anor Londo je nový Vatikán a každý správny hráč by sa mal raz za život vydať na púť aby na tom svätom a dôstojnom mieste sa vyspovedal zo svojich hriechov... ja okrem tohto preklepu budem žiadať odpustenie aj za to že vo svojej hriešnej mladosti som si zahral podpriemerne hry ako Skyrim a Witcher snád mi bude odpustené..
        6.3.2017

        reagovat

  • MickeyMutant osobnosti.cz
    4 souhlasí, 13 nesouhlasí
    Děkuji všem za hlasování v diskuzi o kousek níž a omlouvám se za nemožnost reagovat přímo do odpovídajícího vlákna.

    Z relativně malého vzorku čtenářů Games tedy 15 pro tvar "ňijoch" ku 4 pro "ňijó". Bylo by tedy možné považovat za statisticky prokázané, že skoro 80% majorita preferuje výslovnost "ňijoch". Bohužel ale musím tyhle anketní výsledky prohlásit za neplatné, protože jsem hlupák opomněl tu jasně nejpravděpodobnější možnost, že většina čtenářů dává přednost přirozené a logické variantě "ňoch".

    Závěrem musím poděkovat za vaši ohleduplnost a takt, které vám nedovolily mne na podobné zásadní pochybení ohledně kladené anketní otázky upozornit.
    6.3.2017

    reagovat

    • kozy (anonym)
      5 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Dal sis stím takovou práci a přitom taková blbost :)
      6.3.2017

      reagovat

    • frankie (anonym)
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Já to vyslovuju ŇJOOOoooch, takový ten zvuk, když kolem tebe rychle prosviští někdo na motorce *1*
      6.3.2017

      reagovat

  • r4in tiscali.cz
    1 souhlasí, 13 nesouhlasí
    Tohle bych bral na PC. PS4 si zase klidně může nechat For Honor...
    5.3.2017

    reagovat

  • Hnisavec tiscali.cz
    3 souhlasí, 14 nesouhlasí
    ako videl som asi 3 hodiny gameplayu a ako ultra core fanúšik Soulsov a Bornov si to kúpim, ale vadí mi že to je viac Ninja Gaiden, ktorý mi prišiel extrémne stereotypný a nefér ako férova hratelnost Souls hier.

    Ono nie je nič lahšie ako dat do hry extrémne op bossov alebo nefér obtiažnost a urobit hráčovi peklo z hrania, ale presne to Souls hry nemajú. Souls hry sa dajú prejst zdialky lukostrelcom, dvoma mečmi, jednym mečom, ako pomaly tank, ako mag, ako ninja a vždy to ide u každého bossa + je tam vždy nejaký skrytý trik aj pre úplne lamy. Netreba sa učit žiadne kombá, stačí si len všímat okolie a hrat to inteligentne, využívat geniálny level dizajn, odomykat si skratky atd. To sa mi zdá že Nioh nemá, je to len priama cesta na ktorej konci je ultra tazky boss, kde človek zakape
    5.3.2017

    reagovat

  • MickeyMutant osobnosti.cz
    4 souhlasí, 20 nesouhlasí
    Jak vyslovujete Nioh? "Ňijó", nebo "ňijoch"? Pro první variantu dejte +, pro druhou -.
    5.3.2017

    reagovat

Novější 1 2 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.92.170.142.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.