Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmm no moc im neverim. Ako tu uz bolo spomenute takychto planov na papieri tu uz bolo niekolko a vecsinou to nedopadlo moc dobre. Osobne si ale myslim ze skor narazia na technicke hranice bezneho PC. Bud im budu dochadzat prostriedky, teda hlavne pamet a mozno aj vypocetny vykon na generovanie sveta/vesmiru alebo to zasa budu musiet osekat a bude to vyzerat hnusne. Ostatne je vobec otazne ci ma nejakky prinos taka vysoka uroven detailnosti pri tom generovani objektov, v zmysle nie mat povedzme 10 druhov stromov ale kazdy jeden strom detailne generovat od zakladu. Viac mi to pride ako PR kec, vhodny na reklamu ale nic to nevravi o tom ci vobec ta hra sa bude dat hrat a bude zabavna. Este ziadna technologia nespravila hru zabavnu alebo dobre hratelnu, maximalne tomu trochu dopomohla ale castjesie to pokazila !
  • Vypada to docela dobre :)
  • Dám vám celý vesmír a vy si v něm budete dělat cokoli se vám zlíbí .... bezva tak abychom se dostali dál než v reálu ...Na měsíc a zpátky to snad dotáhneme.
  • Myšlenka je to fascinující a určitě bych přemýšlel i o koupi. Pokud si Hello games myslí, že na to stačí, budu jim držet palce. Nemuselo by to dopadnout úplně špatně, ale času jim to asi sežere hodně. Ale neumím si představit, že třeba ty hvězdy budou opravdové objekty, které jdou prozkoumat zblízka (s určitým odstupem, samozřejmě :-D ). Celý vesmír vygenerovaný, každá planeta bude něčím zvláštní. Tohle bude asi hodně náročné na naše železa. I za předpokladu, že naše procesory nebudou muset vypočítávat každou kravinu, která se stane stovky milionů kilometrů od místa, kde právě jsme. To by asi nezvládaly vůbec :-D Každopádně se těším. Vypadá to zajímavě. Konečně nějaká hra, která není jen koridorovou hříčkou, kde nám říkají: "udělej tohle, stane se tohle a nic jiného. Takhle jsme to totiž naprogramovali."
  • Strielaš z railgunu projektil rýchlosťou 0,5c. Stíhače sú od seba vzdialené 150 000 km. Odpáliš projektil a za necelú sekundu je ciel zničený. Stále je to väčšia vzdialenosť ako v tom videu.
    • Toto malo byť dole.
      • Na 0,5c z railgunu by bylo potreba hoodne energie a zatracene dlouhe raily :)
        • Ale určite menej ako na ten skok, či čo to tie stíhače predviedli. *3*
  • No sice chapu kam miris a ano, souboje ve stylu druhe svetove jsou ve vesmiru samozrejme nesmysl, ale tvoje zduvodneni mi prijde dost hrozne.
    Pripominas mi lidi, co tvrdili o Gripenech (a totez predtim v osmdesatych letech i o Mig 29, to jen tak na okraj), ze "se to neotoci nad republikou". To si myslis, ze letadla neustale letaji kolem dvou machu?
    Hlavni duvod, proc by se v soucasnosti bojovalo predevsim za hranici vizualniho dosahu, je zejmena uroven senzoru a raket - proc strilet na blizko, kdyz muzu strilet na dalku? Presto soucasna letadla pocitaji i s bojem na kratsi vzdalenosti, vcetne naprosto klasickeho "dogfightu" - proc asi? Protoze v kombinovane vzdusne situaci, se pilot stale muze (a cviceni to dokazuji) dostat do situace vyzadujici pouziti, nejen raket kratkeho dosahu, ale i kanonu (coz je mimochodem technicky mozne i bez vizualniho kontaktu - napriklad v mracich), jen uz to neni zdaleka tak caste.
    V tebou uvedenem hypotetickem prikladu prikladu budou mit piloti na strelbu z predni polosfery skutecne jen mzik a proto na 90% k sestrelu nedojde (nejspis nedojde ani na strelbu) - proste se minou a zacnou proti sobe tocit = ergo dostanou se do onoho klasickeho manevraku a snaze o vybojovani vhodne strelecke pozice.

    Koncept vesmirnych stihacek je pochopitelne blbost z mnoha ruznych duvodu, mezi nejvetsi patri napriklad to, ze na velke lode proste nacpes vetsi a silnejsi motory, nez na ty male a samozrejme newtonovska fyzika s tim zatracenym scitanim vektoru rychlosti, diky kteremu by manevrak ve vesmiru vypadal uplne jinak :) (proto je celkem blbost i vektorovani tahu a spousta dalsich veci).
    • Sakra, to melo jit dolu do prislusneho threadu :(
  • Kallessin183
    Vypadá to skvěle (za předpokladu, že ve videu je ukázku přímo ze hry). Můj vysněný projekt.. Jen velikost týmu a práce je dost neúměrná..
  • Vypadá to senzačně, ale z článku jsem se moc nedověděl, co bude hlavní herní náplní.
    • Nugát a oříšky. *3*
    • ringmancz
      prozkoumávat světy?

      to video je jenom takovej teaser. nepředpokládám, že takovou hru ve čtyřech lidech vydají někdy v blízké době, takže bude dost času na představení obsahu
  • Khanemis
    Hmm, podobných pokusů tu bylo již více, ale málokterý se dostal přes batolecí fázi...musím se přiznat, že vůči tomuto projektu jsem poněkud skeptický. Je to opravdu ohromné množství práce, které by dobře zaměstnalo i velký vývojářský tým. Dobrým příkladem by mohla být Spore Willa Wrighta, které také pracovalo výrazně s procedurálním generováním, trvalo pěkně dlouho, pracovala na něm hromada talentovaných lidí a přesto výsledek nebyl úplně ideální.

    Ty možnosti udělat podobno uhru tu dnes jsou, ale bude to chtít nejen výborné programátory, ale i bezchybný game design, aby to fungovalo. A zároveň aby pak výsledkem nebyla prázdná hra, kde se vše opakuje, není tam co dělat a svět na hráče téměř nereaguje, protože na to nejsou systémové prostředky.

    Ale nechci malovat čerta na zeď. Na druhou stranu musím uznat, že trailer vypadá úžasně, grafika je přesně tak akorát stylizovaná, aby byla pěkná a přitom v mezích jak nezávislého týmu, ta hráčských konfigurací:) Trailer toho opravdu ukazuje hodně, zdá se, že mají už relativně slušný kus práce hotový (pokud jsou tedy záběry skutečně z fungující verze hry). Pokud by se jim to povedlo, tak by to bylo rozhodně úžasné. Držím jim palce:)
  • hmm,,,ze by blyskani na lepsi casy??todle zni teda hodne dobre *1*
    • hmm takze to bude hnusny jako spore

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit