Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • rickdeckard
    Díky za připomenutí NetStorm. Kdysi jsem hrával demíčko a dodnes si pamatuju tu úžasnou a hlavně zvláštní atmosféru.

    Mrzí mě, že hra nakonec moc neuspěla. Právě demo byl problém. Bylo odvozené z plné hry, přičemž celou hru obsahovalo. Asi nemusím psát, jak dopadlo.
  • solomon.short
    Lukasi, delas Grygarum cest. Jak si vazim Tveho otce, tak si vazm Tebe. S uctou...
  • Games TV jako obvykle super, ale to s těma imigrantama si Lukáš, prostě nemohl odpustit, že? *7*
    • Ale to jsou imigranti co pracuji! *4*
    • jamar28
      Imigranti jsou hlavně pro saláty. Prosperovat v Banished nebo Tropico bez imigrantů, to je teprve výzva! *1*
    • už jenom to, že na to reaguješ, mě utvrzuje v tom, že je to dobrej vtípek
      • Touché *15*
  • Kolik vůbec je čistě budovatelských a neválečných her? Simcity, Cities Skylines?
    • railroad/zoo/rollercoaster/etc. tycoon; theme hospital, Industry/Transport/Hotel/etc. Giant, Restaurant empire atd.

      pak je otázka co je ještě budovatelská strategie a co už je něco jiného (City builder/ekonomická-logistická-poltická simulace, atd.) někdo sem řadí i spíš ekonomicko obchodní hry jako Port Royale/Patrician případně Guild s RPG prvky. Pak RTS kde jde ale víc o budování a ekonomiku jako settlers, anno nebo stronghold a jim podobné. Ale nemyslím si, že je jich málo. Jen je obecně těžké něco takhle podrobně zařadit, když jsou ty žánry poměrně neurčité a hry často využívají různé mechaniky napříč celým spektrem žánrů.
    • jamar28
      Banished, Tropico (i když je to diskutabilní), Tycoony atd.
    • tomekbobek
      Transport Tycoon.
  • Velké plus za pana Wericha - hned se jdu podívat na pekaře :)
  • Krescz
    za ten obrázek to shlédnu :D
  • Lukáš na hrad. Díky za díl v kterem se venuje ne zrovna mainstreamovemu žánru a klobou dolu za 77 hodin v rymdkapselu. Pár poznámek:
    podle popisu vypadají heartlands jako hry postavene na obrovskem rozvetvenem vyrobním retezci jako anno nebo factorio, co není zrovna muj šálek kávy. taky bych mel výtku k tomu že každý baraček vypadá stejne a mesto pak vypada jednotvarne.
    Co se týče netstormu tak mne zaujala líbívá grafika i na dnešní dobu
  • kulhy_parici_spici
    Díky za další svěží díl, tentokrát s fixním žánrem, ale dynamickou časovou osou a způsobem přístupu k žánru. Držím palce do dalších dílů a jsem zvědavý na destrukci příště (teaser funguje). :)

    Já bych měl ve výběru na místo Heartlands trochu méně infantilně vzhlížející Banished. Nehrál někdo obojí, aby to mohl porovnat?
  • jamar28
    Dosud jsem myslel, že budovatelské strategie jsou strategie zaměřené na výstavbu, kde se neválčí ani nebojuje.
    • KrPa
      to uz jsou spise hry kategorie tycoon
    • Takže série Settlers, Civilization, Caesar, Anno, Pharaoh nejsou budovatelské strategie?
      • jamar28
        Nikdy jsem je tak nebral. Budovatelské pro mě prostě vždycky byly hry jako Sim City, Cities Skylines, Banished, Tycoony, Train Fever, kde je jediným protivníkem ekonomika a příroda. Čímž samozřejmě neříkám, že to je tak, jak říkám já a jen já mám pravdu.
      • KrPa
        Co je vubec dela budovatelskou? Ze je tam vice ekonomiky a diplomacie? A co je tedy treba serie Stronghold?
        • Tak ony ty kategorie jsou už poměrně stará záležitost na to jak se hry vyvíjí a různě kombinují mechaniky napříč žánry.
        • ano, rekl bych že vzájemný pomer budování a válčení. nektere hry pak mohou byt nekde uprostred a není treba to škatulkovani nejak hrotit, jako treba stronghold
    • homosexual_registered
      Dosud jsem myslel, že budovatelské strategie jsou strategie zaměřené na geeky, které mě nikdy nebavily.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit