Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Ale jo je to takovy mensi/vetsi prislib do budoucna, nic velkeho ale spise jak tu bylo jiz receno pro Mobily/browser hry.
  • Unity my ass!
  • Nejlepší engine je Hero Engine, na kterým běží mj. The Elder Scrolls Online. *3*
  • Koho ještě může zajímat Unity, když dneš vyšel UE4...
  • Shenkster
    Pro mě bude stejně nejlepší UE3 :) už aby tu byla ta 4ka
    • Ta uz tu predsa je, https://unrealengine.com/blog/welcome-to-unreal-engine-4
  • Mně pobavilo to o konzolích a UE3 :D .. a tohle vypadá strašně, není divu, že na tom skoro žádná velká hra nepoběží...
  • Ja osobne se tesim na dve hry, ktere se vytvari na Unity. Torment: Tides of Numenera a Pillars of Eternity. *2*
    • Torment je na Unity? Já myslel, že je to 2D izometrický...
      • Pismenka "3D" v nazve Unity3D je tak trochu zavadzajuci, pretoze je to nastroj aj na tvorbu 2D, resp. 2.5D hier. Aj ked je pravda ze oficialny support pre 2D je tu kratko, cca tak od novembra 2013. Predtym sa pouzivali neoficialne pluginy.
  • tonnymontana
    tak na tohle uz se moc dlouho tesim:) videjko stejne jako predesle paradni. Tvorba her je cim dal tim lehci jen skoda ze Doom4 i kdyz pobezi na tom nebude delat john:/

    zajimalo by me jestli pronajem pro komercni ucel bude mit stejny poplatek jako dnes nebo se zvetsi, netusi nekdo?
    • Tvorba her je čímdál tím lehčí? Tak proto projekty stojí mnohonásobně více a přesto jsou mnohonásobně kratší než hry z roku 2004. A to se i tenkrát nadávalo, že se HL2 dá dohrát v velmi rychle: tzn. do 20 hodin.
      • A delas hru nebo virtualni film? Jakypa asi tak byly naklady na minecraft ...
      • Pleties hrusky s jablkami
    • kolik je ten poplatek vůbec teďka?
      • Zakladna pro verzia 1500$ alebo 75$/mesiac.
        Ak chces exportovat na iOS pro, je to dalsich 1500$ alebo 75$/mesiac.
        Export na Android je dalsich 1500$ alebo 75$/mesiac.
        Ale existuje aj free verzia, ktora je sama o sebe uz velmi pouzitelna.
    • doom nepobezi na id tech X? (x, protoze uz vlastne ani nevim kolikatej, sestej?)
      • tonnymontana
        tak to fakt netusim na cem pojede a krome vyvojaru asi zatim nikdo hadam ze nic offic o tom jeste nebylo uverejneno kazdopadne carmack do toho uz zasahovat nebude coz me strasne vadi:/ tak nejak jeho kodovani vzdy bylo tresinkou na dortu takhle se bojim ze to bude jen dalsi hype a opravdu spatna hra. i kdyz doufam ze ne.

        btw: cena za pronajem je ted dana v nove nwsce a musim rict ze je opravdu prijemna. skoro se to vyrovnava s mesicnim placeni mmo coz je pro vyvojare opravdu velkej skok s tou hutnou podporou kterou za 19ecek dostanete. samozdrejme jeste poplatek v procentech pokud neco prodate jak jinak:)
  • Keyz
    64 bit?

    Nevím jak to mají ostatní ale tohle je dost pozdě. Již zde byly hry pro 64 bit OS.
    • pokial viem tak 64bit je konecne editor - hry unity do 64bit vie davno
      • Keyz
        To je divný. Tedy byl jsi schopen vytvořit hru pro 64 bit ale samotný editor nebyl 64 bit.

        Ale dík za info. I když jak píše duris.marek, je to hlavně pro mobilní platformy... Tak ale i na PC je dost her co to využívá.

        Každopádně dobrá zpráva. Opět pokrok.
        • duris.marek
          Ja myslim ze oni to delaj tak aby Unity fungovalo hlavne v prohlizecis a na mobilnich platformach. A ne kazdej ma dneska 64bit system. Ono je Unity asi fakt hlavne na nejaky hricky. Samosebou ze na tom behaj i vetsi hry. To ale asi neni nejcastejsi vyuziti. Kazdopadne jak rikas...zase trosku pokrok. Mimo to vypada fakt paradne.
          • Keyz
            http://extrahardware.cnews.cz/clanky/zacatek-revoluce-grafice-gpu-powervr-budou-umet-ray-tracing

            Tohle je dobrý příslib.
    • duris.marek
      Pokud vim tak Unity je hlavne engin na mobilni platformy....ty umej 64bit tprve chvilku a jeste ne zdaleka vsechny.
  • chtělo by aby to umělo už v základu zničitelné prostředí, to mě na UE hrách vždycky štvalo, že tam nejde rozbít ani lampička
    • To je věc kódu... Zničitelné prostředí nejde mít protože musíš mít nastavené ty stavy a fyziku... navíc by to bylo zbytečně nákladné na CPU a nepotřebné u 90% her :)
    • Keyz
      Asi to budou nějak řešit přes Nvidia PhysX.
      • PhysX nema se znicitelnosti prostredi zhola nic spolecnyho. Cela podpora tzv "fyziky" v GPU je pouze a vyhradne o vizualu => napriklad ti to ukaze pekne vypadajici vlnky na mori ... ale kdybys chtel realne aby ta voda interagovala s nejakym dalsim objektem ... tak ses v riti jak bata s drevakama.
        • Na deštrukciu s využitím PhysXu sa používa APEX Destruction modul. Má CPU aj GPU vetvu. PhysX nie je iba o GPU Nvidie. Iba z malej časti. A nie je vždy iba o vizuále aj keď sa tak momentálne v praxy využíva.
      • tonnymontana
        key: to doufam nebude a spise bude neco podobneho jelikoz hodne lidi jako ja ma napriklad ati coz hodne omezuje zejo. nejsem fanda ani jedne znacky vetsinou kupuju to co je nejlepsi ten dany pul rok v strednim segmentu a uz dvakrat mi to vyslo na ati. Ocenil bych neco univerzalniho, tady tyhle only one support moc rad nemam i kdybych mel nvidii. trh je roztrhlej mezi nvdijkama a ati. myslim ze by na to vyvojari myslet mohli. Podpora hry jednoho vyrobce kde u druheho je spatna optimalizace proste smrdi:/
        • PhysX ide cez GPU iba z malej časti. Väčšina features má CPU vetvu a sú aj také, ktoré majú CPU aj GPU. Výhodou PhysXu v Unity 5 je to, že už je tam implementovaný v novej verzii - SDK 3.3. PhysX je už celkom prerobený. Má natívnu podporu pre viacjadrové CPU a využíva moderné inštrukčné sady. Z tohto dôvodu sa nie je čoho báť.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit