Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tyjo.. ne že by mi na tom záleželo, zrovna u hitmana je mi to dost jedno, ALE.. geometrie dobrý..ale co ty textury? nepřijdou vám jak z 2ky, možná v trochu vyšším rozlišení? Dlouho jsem neviděl gameplay z AAA hry co vypadal graficky takhle prázdně. Nebo se mi to zdá?
    • alladjex
      To video není gameplay. Respektive je to gameplay z alpha footage. Ve finální verzi to může vypadat úplně jinak. Neříkám, že bude, ale je to pravděpodobný.
  • kubi-wan
    Líbí se mi gameplay, líbí se mi grafika, líbí se mi, že 47čku bude dabovat Bateson (oficiálně potvrzeno)... ALE nelíbí se mi jeho mladej ksicht, nelíbí se mi jak chodí (jak nějakej model, tak jakože frajírkovsky)... a z toho, co jsem ve videu zaslech, ani hudební doprovod. Ale nejvíc se mi nelíbí to postupný vydávání hry. Nedokážu si představit, jak chtěj timhle stylem vyprávět nějakej příběh. Tyhlety moderní praktiky mi vážně už lezou krkem. Ještě ať mě v Hitmanovi nutěj sdílet screenshoty na facebooku a sbírat lajky, abych se dostal dál... a pak budu vědět, že herní průmysl už je úplně v p*deli.
    • Ešte im dávaj návody *3* .
  • MARTASLJ19
    Nekompletnú hru kupovať nebudem *2*
    • zaleží na tom kolik takovych misí jako je tahle z parize dostaneme, pokud jich bude alespon 6 tak myslím že není co namítat
  • Všimol som si hneď niekoľko pomocníkov pre casual hráčov, ale tak hádam sa to bude dať vypnúť a bude to aspoň tak hardcore ako prvý a druhý hitman.
  • Lukyz
    Stále mám vnitřní problém s tím novým obličejem, navíc jsem zvědavej, jestli ho bude opět dabovat Bateson.
    Otevřené úrovně působí skvěle, ale jde v podstatě o návrat k BloodMoney namísto tunelu, který jsme dostali v Absolution.
    Pak jsem zvědavej jak se poperou s detaily, který jsou podle mě rozhodující, zda vás do sebe vtáhne nebo ne. Např. na začátku levitující sniperka na zádech - nemá popruh, takže jak tam drží? Navíc ji 47 vždy nosil v kufříku, protože s puškou na zádech není zrovna 2x nenápadný. Pak opět levitující brokovnice, dříve ji při vytažení pistole držel druhou rukou za hlaveň a když jste vytáhli dvě pistole nebo obouruční zbraň tak ji jednoduše zahodil, protože jí neměl kam dát a nosit ji na zádech nedávalo smysl.
    Další detail, který mě praštil do očí je klidný průchod před kamerou televizního štábu, proč by to sakra profesionální zabiják dělal? A pokud by se tak stalo, měl by tam být způsob jak ten záznam nějakým způsobem zničit.
    Navíc jsem stále skeptický vůči postupnému vydávání obsahu a časově omezených misí.
    Měl bych obrovský množství dalších otázek, jsme zvědav jak se s tím poperou a jak to celý vlastně dopadne...
    • Já zareaguju pouze k tomu detailu té kamery. Myslím, že jejich snahou bylo ukázat, že ten svět kolem tebe je v tomhle ovlivnitelnej a že máš přece jen na výběr, zda před tou kamerou projdeš nebo ne. Když si budeš chtít připadat jako profesionální zabiják, tak to obejdeš a opačný případ bude mít nějaký vliv na NPC a situaci. To je kouzlo her a pohybu v nich podle vlastních ručiček. Fakt, že je to profesionální zabiják nehraje teoreticky v tomhle žádnou logickou chybu. Nikdo ho nezná, on tam zrovna nepřišel s vizitkou, že je tam kvůli tomu, aby někoho oddělal. A pokud konečně oddělá, tak se to stejně stane tak, že odtama odejde jako jeden z mnoha. Pár střihnutých sekund na kameře mu kariéru moc nezboří. Ovšem s přijemnou volbou a podle chuti hráče se přesto pokusit ten kamerový záznam nějak ještě získat, pokud se narazí na přiležitost během mise, by nebyl vůbec špatný hratelnostní bonus a možnost, to zase ne.
      • Lukyz
        Souhlasím, jen mě to prostě praštilo do očí.
    • Mě se obličej libí více než předtím, a daber bude stejný. :)
      • mne taky, navic ani nevypada priliš mlade, spíš takovej tricatnik, možna i ctyricatnik
    • mas množstvi otazek, ale vetšina je od veci... treba ten pruchod pred kamerou udelal proto aby je vytrollil
  • par poznamek: multiplayerovy contracts mod se mi nelibi, meli by ho vypustit a taky instinkt by mel jit ven, i když je jen volitelny
    • A proč ses na to díval a spoiloval si hru?
    • p.p.s.
      sry za spam ale neprihlaseny nemuzou editovat. Tak v tom videu je predstaven novy system detekovani pomoci osob tzv "enforcers", jsem zvedavej jak to bude/nebude fungovat. Protože jestli vas hra bude priliš nutit do stealthu tak to nebude ono
      • ješte bych byl zvedavej jak poznam ty NPC enforcery, když se na nejvyšší obtiznosti vypnou všechny pomucky
    • P.S.
      jinak se mi líbil nápad že když se hitman prevlekl, tak členove stejne skupiny ho meli čanci poznat a on si pak zakryl tvar. to tam mohli nechat nejakym zpusobem. Napr. kdyby jste se v pritomnosti stejne skupiny osob zdržovali moc dlouho, začali by mit podezrení, nebo ta featura se zakrytim tvare byla taky fajn
      • tato featura bola vo všetkých Hitmanoch okrem Blood Money (a keďže väčšina hráčov BM miluje, tak si to akosi nevšimli). v Hitman: Codename 47 sa NPC v rovnakom obleku za tebou otáčali, takže ak si chcel nepozorovane niečo spraviť - smola, trebalo nájsť inú cestu/iný prevlek. V Hitman 2: Silent Assassin a Hitman: Contracts bol "suspicious meter", napravo od HP, blikal na čierno, ak si ťa niekto všimol, na červeno, ak si bol podozrivý alebo svietil kompletne celý na červeno - čo bol signál, že niekto práve vytiahol zbraň a ide si po teba. Tento systém fungoval v závislosti od obleku - ochranka sa za poslíčkom s pizzou ani len neobzrela (indikátor bez zmeny), ale ak si šiel v obleku ochranky, obzreli si ťa (indikátor na čierno) a ak si sa hneď neschoval, začali ťa prenasledovať (indikátor na červeno) a ak ťa dobehli, začali strieľať a spustili poplach (indikátor full red). Čiže Hitman: Absolution v tomto smere neprinieslo nič nové, naopak, vyhrabalo stálicu série, ktorá absentovala v JEDNOM diely. osobne, mne sa systém prevlekov v H:BM nepáčil - bolo to strašne jednoduché. omráč stráž, vezmi si oblek a si v suchu. much challange, such difficulty, wow. H:A iba pridal viac možností odrbať stráže - či už "hide" spotom alebo instinctom. pridalo to obtiažnosť a nútilo nielen pohnúť hlavou, ale aj si presne načasovať prechod z jedných dverí do druhých. osobne dúfam, že tento systém do nového Hitmana vyriešia cez copy-paste
  • proč bych to mel koukat a spoilovat si hru
    • alladjex
      otázka zní, proč sem tohle píšeš a pak se na to podíváš ...
    • A o par minut pozdeji pises detailni rozbor videa *1*
  • a to "pokracovani" hry, co ma vyjit pozdeji, bude jako dlc - season pass, nebo je to uz v cene hry?
    • Kdyby PCckari neznicili herni prumysl piratenim, tak by takovahle situace vubec nenastala.
      • slabsi pokus
  • Vypada mlade, protoze to je reboot.
  • Jack1947
    Tak když pak při zmerčení strážemi tam nenaběhne komando, Respawn po 100 páté... tak s tím snad problém nebude, hlavně aby tam bylo dostatek příležitostí jak se zbavit nepohodlných a ne jen... oár předem předskriptovaných, taky bych ocenil více cest sprovození hlavního cíle. *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit