Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ještě bych upozornil, že Paradox (studio za Europa Universalis a Crusader Kings) chystá vesmírnou strategii Stellaris. Vzhledem ke kvalitě předchozích her určitě stojí za to to sledovat.
    • Ja mam na grand strategiich rad krom jejich hloubky predevsim to, ze clovek muze menit dejiny Evropy jak chce.

      Ta jejich vesmirna strategie me vubec nezajima. Zaprve nemam rad vesmirne hry, zadruhe to bude pochopitelne vsechno smyslena scifi strategie kterych je plna zadnice od Endless space pres nejaky ty Oriony a Homeworldy. Jestli ji udelali o pid propracovanejsi nebo ne to uz to nezachrani.

      Kdyby radsi udelali poradnou grand strategii z doby Rimske rise. EU Rome neni nic moc. Stellaris si muzou strcit za klobouk. Vymysli stejny nesmysly jako Creative Assembly s tim jejich Total Warhammer a jestli selzou, budu spis rad. Mrhaji casem, penezi a lidskymi zdroji.
  • Jak jsem se nedávno v diskuzi ptal na doporučení nějaké 4X hry (u recenze GalCiv3) - nakonec jsem se rozhodl pro Distant Worlds. Ta je hra je dost drahá. Ale totální masakr - obrovská, obrovská, obrovská. Standardní galaxie má 700 hvězd, z nichž každá má několik planet, velká galaxie 1400 hvězd. Podívejte se tady
    http://www.youtube.com/watch?v=lztmbMn59iM&t=2m10s
    Taky si zahraju tu remasterovanou verzi Homeworldu (tenkrát mne ta hra minula)
    Takže všem děkuji za doporučení. *4*

    taky jsem si znovu rozehrál kampaň GalCiv2 Dreadlords, protože v minulosti jsem ji nedohrál (pro obtížnost). Ty mise Achilles Heel a Apocalypse jsou brutálně obtížné. Achilles Heel už jsem zvládl, Apocalypse právě hraju. GalCiv2 je velmi podobná Master of Orion 2 (Dreadlords = Antarans)

    doufejme, že se nový MOO povede
    • no mohl sis vybrat líp, vanilla homeworld je srajda a distant world vypada opravdu hrozne (koneckoncu jako každa 2d hra)
  • XorxoxTalarius
    Za mne obri spokojenost a natesenost, jen jsem teda doufal v tahove souboje a tak doufam ze se bude moct prepinat (ala X-com: Apocalypse).
    Souboje jako takove nebudu komentovat, jelikoz je jasne ze tahle cast se jeste bude pilovat. Prece jenom to je ta nejinteraktivnejsi cast hry.
  • Co to proboha provedli s taktickými souboji? nějaké dvě tečky se vzájemně obíhají dokud jedna neexploduje? WTF? tactical combat dělal z dvojky něco unikátního - chytrostí a správnou kompozicí lodí se dalo vybruslit z nejedné situace, pokud tam toto nebude tak to bude problém
    • Důležité je, mít hotové rendery zprávařů. Ti jsou pro hru nejdůležitější *1*
    • XorxoxTalarius
      Je to alfa, takze tipuju ze kazda lod ma stejnou velikost ...
  • vesmír by mohl byt 3d jako v sword of the stars; tady se použije čarovna formulka "navrat k originalu" co preloženo znamena "nechce se nam delat moderní grafika".
    • XorxoxTalarius
      Zahraj si Master of Orion 3 a pak ti dojde ze jsi z pusy vypustil peknou blbost
      • Kdybys tak zminim Master of Orion 1 - 2, to byly pecky.
        MoO 3 byl takovy nehorazny sr@nec, ze jsem neveril svym ocim, coze se to vydava za pokracovatele serie.

        Btw pokud v tomhle novem nebudou takticke souboje, tak to bude dalsi propadak.
        Nekde jsem ale cetl, ze by snad mely byt pritomne, takze je porad nadeje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit