Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neco mi asi uniklo ale sim city jsem hral a tohle mi budovatelskou strategii nepripomina.
  • miky: Fallout série je založená na tom, že si lidé z padesátých let představují, jak bude vypadat budoucnost. Tzn že to dává docela dost široký prostor pro fantazii a potlačení realismu.

    F1/F2 byl skvělí v tom, že právě ty technologický artefakty zůstali netknuté protože žádní lidé na povrchu prostě snad ani nebyli (možná pár nájezdníku, ale u těch mám pocit, že jsou taky z vaultu -> opravte mne jestli se mýlím, nepamatuji si přesně kanon; pak kmeny v Zion national park). Ono taky zásadní rozdíl mezi starými Fallouty a novými je ten, že pustina je fakt pustina (s pár zajímavými místy) v těch starých. Zatímco v nových falloutech to vypadá jako po větším bombardování a většina budov je fakticky netknuta. Vyjímkou je FNV, kde Vegas bylo ochráněno Mr. Housem a velká část zůstala nepoškozená... Joooooooooooooo kdyby Bethesda uměla dělat komplexní a uvěřitelný svět, tak to mohla obhájit třeba protiraketovým deštníkem, který chránil větší města východního pobřeží...
    • já znám naprosto přesně universum falloutu, včetně dějové linky. hlavní je to že nedošlo k totální anihilaci, dokonce ani v jedničce když hráč vyšel z bunkru nebyla pustina mrtvá a to byla oblast pouště v kalifornii, protože stejně jako by to bylo ve skutečnosti bomby nedopadli úplně všude, zůstala rozáhlá plocha usa nedotčená, kam dopadl pouze radioaktivní spad. po dopadu bomb byla v atmosvéře vrstva radioaktivního spadu a následně atomová zima, po ní zůstala jen zvýšená radioaktivita a FEV. jinak řečeno v žádné z her falloutu není řečen důvod proč by měla být zmeně mrtvá, zvlášť když existuje geck
      • Jj, zřejmě taky proto se ta hra jmenuje "fallout".
  • Bata a jaja, tak čekám na odkaz, kde si budu moci stáhnout Vámi vytvořený, dokonalý RPG, když Vám tak neuvěřitelně jde jenom na všechno nadávat, fakt jsem velmi zvědav na vaše skvělé a nedostižné výtvory, borci :D :D :D PS: myslím, že tý hrozně špatný Bethesdě nesaháte ne po kotníky, ale nesaháte ani po Bethesďákama vykálený lejna s těma Vašima případnýma výtvorama nebo se pletu co, borci??? :D
    • Fordzy
      Proč by vytvářeli svoje hry nebo hrály lejna od Bethesdy, když můžou hrát kvalitní RPG hry od Obsidianu, Inxile, Cdprojektu a Larianu. Kdyby ses ptal před pěti lety, tak bych řekl i Bioware, ale všichni víme jak dopadli. *3*
      • hele a hry od Obsidianu, Inxile, CDprojektu a Larianu, jsou při vydání vždycky naprosto dokonalý a bez jediný chybičky, že jo, klucí??? já jenom nevím, proč Vám ten Fallout, tak leží žaludcích, tak to nehrajte, vždyť Vás k tomu nikdo nenutí, stejně jako mě nikdo nenutí hrát CoD :D
        • Fordzy
          Kdo tu říká, že to jsou při vydání dokonalé hry? Nejsou, ale už při vydání to jsou dobré RPG hry s kvalitním příběhem, postavami, questy a fungující logikou. A vtipné, že zmiňuješ CoD, když zrovna Fallout 4 je převážně určený fanouškům CoD. *15*
      • no chtěl bych vidět jejich vlastní výtvory, protože mít kecy, jak někdo dělá něco špatně umí kdejakej ochlasta v kdejakým pajzlu, ale ukázat, že sám něco umím, to už tak snadný není, že???
        • Samotnej fakt, že něco neumim přece nijak nesnižuje mojí schopnost posoudit, jestli někdo jinej danou věc umí. Zajímavý, že tenhle přiblblej argument "nezvlád bys udělat nic podobnýho, tak drž hubu" se prakticky nevyskytuje jinde, než u her (no, dejme tomu umění jako celku). Když nastartuju auto a upadnou mi dveře, načež prohlásim, že je to krám, nikdo mě nebude posílat, abych si ho smontoval sám a pak držkoval. Ne, každej se mnou bude souhlasit. Ale když prohlásim Fallout 4 za kravinu, vždycky se najde aspoň jeden výtečník jako ty. Samozřejmě, že bych Fallout 4 udělat nezvlád. Proto za to platim profesionálům. Todd Howard taky těžko umí udělat pečenou kachnu. Ale když mu jí udělam já a přesolim jí, tak se ozve. Protože se bude domnívat, a zcela správně, že za svoje peníze nedostal odpovídající produkt.
    • Těma "Bethesďákama vykálenýma lejnama" myslíš třeba Fallout 4? *1*

      Tady máš jedno rpg, co jsem dělal v rpg makeru, myslim že dost dobrý!

      http://tinyurl.com/4poyc6x
    • Yeaaaah my jsme ti největší borci!!!

      Hmm ne stačí si dojít k Obsidianu k nějaký jejich recesi ( nebo pillars)... Nebo Cd projekt a W3
  • Zkusil ten mod někdo? Zatim mi pripada, že se ve hře nic nezměnilo. Mod jsem zaškrtl jako aktivní a jiný mod nemám.
  • mě se ta hra ve skutečnosti líbí, je to dobrá hra, jen si prostě nemůžu pomoct abych neposuzoval herní svět s tím jak by vypadal ve skutečnosti. po 200 letech by oblast měla vypadat jako jungle, všechno by mělo být zarostlé zelení a stromy, v lesích by měla být divoká lesní zvěř. les by měl zabrat veškerou plochu, včetně města, staré budovy zhourecné, všechno železo by mělo být rozpadlé na prach, vyděli jste auto které stálo 20 let venku? po 200 letech po něm měli zůstat max pneumatiky, všechno dřevo, papíry, látky, by mělo být dávno shnité. farmaření, na jednoho člověka by měla být osázena plocha 30x30 metrů, ve skutečném životě by farma o pěti lidech byla obklopena 4500 m2 hustě osázených polí aby vypěstovali dost jídla pro pět lidí na celý rok. už 200 let nebyla vyrobena ani špetka střelného prachu všechnu dostupnou munici by lidé vystříleli během pár let a pak by se museli vrátit k lukům a kuším. maximálně by mohli zpětně dobýt použité elektrické články pro energetické zbraně
    • MIKY: Tak, ber to tak, že Fallout je spíš komiksová série, než seriózní sci-fi. Ale máš samozřejmě pravdu, že 200 let od katastrofy by svět vypadal asi jinak - asi tak, jak píšeš. Tohle je spíš něco na způsob The Road, kdy ještě žijí lidé, kteří katastrofu pamatují. Trochu to ruší, ale podle mě ne nějak strašně.
    • XorxoxTalarius
      4500 m2 pro pet lidi na rok? K tomu jsi dospel jak?
      • Pro lepší představu 45 x 100 m :) A to vážně není moc :)
        • XorxoxTalarius
          A vis o tom ze na takovem poli muzu pestovat dobytek, rekneme dvacet kusu a to mi pokryje spotrebu masa, zhruba pro 10 - 15 lidi na cely rok (bereme zdejsi mirny zemepisny pas). V pripade ze by jsi pestoval brahminy, tak jsi schopen nasytit jeste vic lidi (mleko, vetsi svalova hmota).
          Samozrejme, zde muzeme namitat, ze potrebujeme pestrou stravu, ale v pripade ze tedy pristavime dalsi pole o rozmerech 45x100, pak jsme schopni uzivit ne 20 - 30 lidi, ale 30 - 40 lidi. Samozrejme, ten multiplikator nefunguje takhle porad, ale cim vetsi diverzifikace produkce, tim vice lidi jsme schopni uzivit. A to uz nemluvim o tom ze drubez nepotrebuje tolik prostroru a krmiva, nebo prasata muzes krmit skoro cimkoliv, klidne bandity a z jednoho sto kiloveho prasata jsi schopen udelat i o 50% vic potravy nez to prase vazilo *5*
          • Dobytek se nepěstuje, ale chová, leda bys chtěl chudiknky brahminy zasadit do země *4*
      • existují studie které trvdí že na jednoho člověka je potřeba pole o rozměru 30 x 30 metrů na vyprodukování dostatečného množství jídla na jeden rok. čili 30x30 = 900 m2 x5 lidí je 4500 m2. ono to číslo vypadá hrozně velké ale je to sotva půl hektaru, jinak řečeno 5x pole 30x30 m.
    • Pochybuju, že za 200 let by lidstvo, který se mimochodem skládá i z předválečnejch ghoulů, nepřišlo na způsob, jak vytvořit střelnej prach. Což je mimochodem něco, co zvládne dvanáctiletej fakan.
      • vyrobit střelný prach je velmi jednoduché, když víš jak se to dělá, problém není ho vyrobit, problém je sehnat na to potřebné suroviny. v jihozápadní části usa kde se odehrává jednička, dvojika a new vegas je skutečně možné ledek i síru získat, nicméně v oblasti bostnu, síru a ledek jen tak jednoduše neseženeš. v té oblasti by munice do střelných zbraní byla asi neskutečně vzácná a hodně drahá. 200 let je 200 let, za tu dobu by lidi vykradli praktici všechno, žádnej bunkr, sklad, nic by nezůstalo neprozkoumané, munice by byla k dispozici patrně pouze za předpokladu že NCR by byla ochotná obchodovat se střelným prachem mimo své území a přes obchodní karavany by se rozšiřovala do dálky
        • Jasne, vyrobit strenej prach je neresitelnej problem, zato vyrobit plasmovou/laserovu/ ci jinou energetickou zbran zvladne kazdej bezdak. Aspon tak se to v novych falloutech jevi.

          Mimochodem ... vis jak se ziskava ledek? Z kravskych sracek. Myslis ze ty dvouhlavy veci nekadej?
          • víš co zkus si to. teď se všemi vymoženostmi moderní civilizace, zkus někde vykopat kus síry, z kravského hnoje získej ledek a vypal nějaké dřevěné uhlí, všechno to semel na jemný prach a smíchej v přesném poměru, stačí jedno kilo střelného prachu. uvidíme jak dlouho to bude trvat nebo jestli to vůbec zvládneš. pravděpodobně bude výrazně jednoduší udělat si z kusu klacku luk a pár šípů
            • Vis milasku, vyroba strelnyho prachu patri do davny minulosti myho detstvi, delali sme to celkem bezne. Dreveny uhli vemes z ohniste, ledek seskrabes ze zdi v kravine ... a pro syru si dojdu do nedalekych kopcu. Samo, nema to idealne horive-bouchaci parametry, ale funguje to.

              Zato se vsadim, ze luk ty rozhodne vyrobit nezvladnes, protoze nemas ani paru o tom, jaky drevo na to je potreba.
            • Tim bych si nebyl tak jistej. Ono vyrobit efektivní luk a šípy vyžaduje dost velkou manuální zručnost a ty správný materiály, podobně jako ten prach. Rozhodně je jednodušší vyrobit luk z nějakýho náhodnýho klacku, ale ten je ti k ničemu, pokud teda zrovna nepotřebuješ drbátko na záda.
              A dále 1) moderní serepetičky neměli lidi po většinu času existence střelnýho prachu. 2) Ve Falloutu existuje celá řada organizací, která má přístup jak ke know-how, tak k surovinám. 3) Společnost, která umí vyrobit psycho a jet umí vyrobit i střelnej prach. 4) Výroba munice by byla jedna z prvních věcí, ve který by se každá větší komunita snažila získat nezávislost - jednak kvůli bezpečnosti před různou havětí, jednak taky kvůli případný konkurenci v podobě ostatních lidí. Zkus si jít s lukem proti AKčku. Nebo proti Deathclawovi. 5) Střelný zbraně maj jednu velkou výhodu - dokáže je efektivně používat téměř každej, lukostřelba vyžaduje intenzivní tréning.
              Luky by v týhle nový společnosti měly určitě svoje místo. Hodily by se pro průzkumníky, přepadovky a tak, protože ve správnejch rukách jsou tichý a smrtící. Asi by taky nikdo nekropil krajinu plně automatickou palbou, munice by pravděpodobně skutečně nebyla dost běžná na to, aby si s ní člověk moh dovolit plejtvat. Čekal bych renesanci pušek. Ale hodně bych se divil, kdyby se lidstvo vzdalo střelnejch zbraní, protože výroba prachu dá moc práce. Kdyby to totiž tak bylo, střelný zbraně by se v první řadě nikdy neuchytily.
  • Bata: ještě pořádný rpg systém, vývoj postavy, karma, různé způsoby řešení questů, větvené rozhovory, vliv statů na questy a už jsme skoro tam :))
    • Ano :-)))
    • Neblbni, to by museli vratit F1/2 ... oboje sem dohral nekolikrat, pokazdy zcela jinak a pokazdy to byl zazitek. Jedno jako sniper, podruhy jako vypatlana gorila ... jindy zas jako ukecanej corkar ... a pokazdy to skytalo uplne jiny moznosti jak resit danou situaci. Pricemz kazdej bodik ve statistikach byl zatracene znat.
      • New Vegas k tomu má myslím dost blízko..
        • Fordzy
          Jo, protože Obsidiani narozdíl od Bethesdy umí dělat pořádné RPG.
          • New Wegas sice všichni vychvalují do nebe, ale pro mě osobně to byla spíš ukázka nevyužitého potenciálu. Začátek byl super, připadal jsem si jako ve starých dílech, ale od přehrady už to byla nuda. Konec taky nic moc. Sice lepší než Fallout 3, ale celkově bych tomu dal tak 7/10.
            • Fordzy
              Pěkné, ale názory amatérů nikoho nezajímají. *3* A co se týče konce, tak není moc RPG her, které by ti dovolili všechny přechcat a sám ovládnout celou mapu.
            • Od přehrady? Takže posledních 20 minut z 50 hodin gameplaye? To neni tak zlý hele ;)
          • Řekni jedno rpg od těch obsidianovejch diletantu které strčí do kapsy Morrowind... Jinak, řekni jedno rpg co strčí do kapsy i tu původni, stařičkou arénu. Jo ty nic nemáš? Aha...
            • Fordzy
              Kdyby si hrál aspoň jednu hru od Obsidianu, tak by ses tak hloupě neptal. Až jednou vyrosteš, tak pochopíš, že Bugfesta je out. *3* Na radiu Lejno zrovna hrají tvojí oblíbenou písničku. https://www.youtube.com/watch?v=yvGXCisAaR4
  • Jedna z mála věcí, které mě v F4 bavily. Stavění. Tenhle mod by byl určitě super.
    • To staveni ktery ti pri pulce ohrazeni tvy vesnice vynadalo, ze uz nejde umistit dalsi kus zdi? To staveni, kery neumi to co hry 15let stary = navazat prvek predchozi a prizpusobit ho terenu? Nebo to staveni, ktery ty nekde ve tretim patre vynada, ze vejs jako prej ne?
      • Fordzy
        Stavění nebylo dokonalé, ale byla to nejzábavnější část hry, což je docela smutné.
  • Super!!!! tak to nám zbývá už jenom příběh, narace, frakce, lokality, leveldesign, postavy, geopolitika a bude to hratelný! Jediný významněji dobrý nápad je Power Armor a Far Harbor má pár dobrých aspektů...
    • Z tvyho prispevku primo cisi to, ze ani nevis co je narace a leveldesign. V jakem vesmiru ta hra neni hratelna, to je taky velka zahada.
      • No vzhledem k tomu, že asi považuješ naraci a příběh za synonymum a stejně tak leveldesign a lokality, tak bych se krotil a šel zagooglit....
        • Tak jsem mel rozepsany komentar, ale kdyz jsem si precetl znovu co jsi napsal, tak jsem se proste zacal smat vzhledem k dalsimu, tobe neznamymu faktu. To proste nelze ani komentovat uz tohle :D Ale jo synku, pouzivej dal cizi slova, kterym nerozumis a mysli si, ze je diky nim hra nehratelna.
          • rozepsany komentar - No asi sis uvědomil, že jsi vedle ty.

            "Ale jo synku, pouzivej dal cizi slova" - Tak mne pouč ty jeden geronte, budu jedině rád...
  • díky bohu za to, že umožnili hru modovat, vzít základní hru, půl dne stahovat, myslím že ze začátku bude stačit tak 30 modů a pak teprve může člověk začít hrát plohodnotnou hru
    • Přesně tak, já osobně u Falloutu 4 používám 25 modů (samozřejmě všechny kompatibilní navzájem, ani jeden se s žádným dalším nehádá). Ono u her od Bethesdy počínaje Morowindem už je tak nějak zvykem, že autoři vydají základní hru, a moderská komunita tu hru vyšperkuje jak to jenom jde. Akorát u těch modů z Nexusmods silně doporučuju stahovat je a zprovozňovat přes Nexus mod manager, zprovoznit ručně třeba DEF_UI upravující zobrazování roztříděného inventáře je docela hardcore : ) .

      Mimochodem, člověk občas fakt až žasne, co všechno dokážou modeři udělat, některý ty skripty ... muselo dát šílenou práci je vymyslet a zprovoznit.
      • Já hraju bez modů, nějak mi přijde, že tam všechno je (oproti např. Oblivionu), navíc si nejsem úplně jistý, co dělají mody s achievementy.
        • Tilwaen
          Kvůli modům se vypnou achievementy. Existuje ale mod, který je zase zapne, takže svět je opět v rovnováze.
          • Dík, já vím, ale čert tomu věř. Rozumíš, pak budu 400 hodin hrát Fallout 4, jen abych zjistil, že kvůli modu na hezčí kukuřici mi nefunguje jeden achievement... to je právě ten problém s modama a moderama, že to není placený obsah, takže nikdo za nic neručí.
            • flash789
              Takhle to on nemysli, ze by to jako udelali schvalne. Spis jde o to ze se stava ze nektere mody se mezi sebou muzou tlouct nebo maji bug na ktery se neprislo nebo ho ma jen v dusledku jineho modu a clovek to zjsiti az po 100 hodinach hrani ze neco nefunguje. A ejhle..achiv je fuc.
            • Tilwaen
              Vím, jak to myslíš, ale zrovna sama Fallout 4 hraju a bez problémů s mody vyzobávám achievementy, není třeba se toho bát. Kdyby měli v záloze podobnou fikanou podlost, že povolí všechny achievementy kromě jednoho, abys to na just neměl na 100%, byly by toho plné internety.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit