Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tvl, ja zacal cipherem, ze jako postavim ruznorodou partu, ale pak to hned zaclo *5*
  • To vypraveni pomoci obrazku se jim povedlo. Obcas se v nich resi i nektery situace. Uz ten prvni dungeon je fakt zabavnej.
    • Spis to je takova z nouze ctnost, samozrejme by bylo daleko lepsi kdyby ta situace byla ukazana v pohybu se stejnejma moznostma..ale holt rozpocet byl malej, takze to resili takhle.
      • del0
        Líbí se mi, jak rejpeš, že je to znouzecnost, přitom si sám fanatik do JRPG, kde jsou sice často animace všeho, ale těch možností volby a nelinearity je nam nula prd. Je to většinou jeden velkej lineární tunel. Možná by to chtělo se zamyslet nad tím, jestli vůbec existuje nějaká hra s těma tvejma animacema, která umožňuje takovou možnost svobody a roleplayingu jako PoE nebo klasiky PS/BG. Pak bych teprve začal něco o rozpočtu a znouzenosti. *7*
      • Ja teda mam radsi ty staticke obrazky, holt stara skola :)
  • Je mi docela líto Vávry. Vávra se snaží o revoluci, ale jak vidno stačí vzít skoro 20 let starou hru a vybrakovat ji do čista včetně U.I odebrat A.I a je hotovo. V herní oblasti prostě vizionáři jako Vávra nemají šanci uspět, pokud nemají štěstí na herní studio, navíc v stále socilastikým Česku je to úplná utopie...BTW nechápu proč každá postava v PoE má stejný ne-animace na všechny styly zbraní a útoků. Vypadá to dost zvlášntě...
    • Prave ze v soucasnoti je PoE original az hanba! Ne kazdej hral serii BG...20 let je dlouha doba.
      • lidi co nehrali BG se na tohle divaji spis skrz prsty nez aby to hlasite obdivovali. ona je vůbec otázka jak by hra dopadla kdyby nestala hlavne na vlne nostalgie a odkazu BG. Protože plno věci tam je skutecne jak za krale klacka, az to je otravne.
    • co myslíš tím nemá ai?
      • Proc sem motas Vavru? tak samozrejme tim ze hra nemá Ai mysli to ze se vse musí zadavat rucne. Ono byvalo zvykem u tehle her ze clovek jen pauzoval a občas kliknul nekam do listy, ted to chce vic aktivity a to je pro ctenare her jako byla BG problém. Ale jinak se to ty BG podoba hodne, lidi proste dostali to na co dali Obsidianu peníze, myslim ze mise je splnena.
  • Barbarian nebo paladin? Co je zabavnejsi?
    • walltar
      Cipher *1*
  • Nikdo zde nenapsal zásadní poznatek.

    Kdy naposledy jste ve hře použili manuál? Zde to má smysl a navíc je pěkný! A nepíše se tam co dělat když bliká "x" jako u guide pro filmový The Odér
  • Snad někdy bude podobná hra ve 3D grafice na CryEngine. To pak bude ještě lepší.
    • Dolero
      Dle mě má izometrický pohled své kouzlo, stejně tak kreslená grafika :)
      • Má. Je to pěkný ale někdy bych si rád zahrál propracovanou hru jako tohle s nejlepší technologií :)
        • walltar
          Tak u tohohle pohledu není na technologie moc důvod... Tím 3D nic nezískáš.

          Jen ztratíš kvalitu a zvedneš nároky.
        • eStar
          Obávám se že tady by si z tou nejlepší technologií udělal asi víc škody jak užitku.
  • Dosel sem do lokace kde jsou stiny / fantomove a muzu tu hru odinstalovat. Ani na easy neni mozne porazit jedinou skupinu, sekundu po otevreni combatu dostanou magove instant kill a bojovnici je za 3 sekundy nasleduji.

    To je proste debilita, proc tam davaji milion obtiznosti kdyz uz prvni z nich je nehratelna.
    • Thorar
      Tak tam asi nemáš ještě lízt?
    • Amatér *15*

      Tak se tam vrať později, změt výbavu, udělej vedlejší questy atd.. Myslet to chce!
  • A uz to stahuju z gogu!
    Program na tento vikend je jasný jak slunce *14*
    Nejhorsi dilema - za jakou postavu to hrat!
  • Lotr
    Rozehráno. 55 minut hraní a končím s tím. Tuhle hru prostě nebudu hrát.

    Ne prostě nebudu. Chci také nějaký sociální život. A tahle hra by mne o něj naprosto okradla.
    No dám si tedy ještě jeden quest a končím s tím.
    • Ještě jeden quest? To jste již po 55 minutách nějaký stihl splnit? To já se po více jak hodině ani zdaleka nedostal z tvorby postavy... ,-)
      • když clovek vi za co chce a obvykle hraje, a hry podobného razeni zna, zabere mu tvorba postavy 5 minut..
      • myslíš ten editor, kde jsou čtyří hnusný hlavy, 20 vlasů bez AA a vypadá to vše jak paruka z 80let. Těch pár povolání? Proboha co jsi tam hodinu dělal? Masturbooval?
        • Vies Pillars je RPG, to nie je akcna hra kde ide o to urobit postave vizual Jokera, hrajkat sa s licnymi kostami a sexi kukucom, ale o to dat jej staty a background aku ROLU chces v hre hrat. No a kedze tam su contextove help na celu mechaniku hry tak si to popritom studujes. Ale tak vysvetlovat neznalkovi o com je RPG....
          • tvl vy jste úplně vymaštění. Je tam pidi odstaveček, co píše o tvém původě a přídá ti ke statistikám lore/ survival. Dalekou hlubší tvorbu postavy má např. aji Neverwinter mmorpg, tohle je naprostý výsměch ten ediotr. Chápu PC-exluzivita, proto to má nejlepší editor v historii a je potřeba tam být dvě hodiny a čumět na monitor. Mě poser, jak vás ta platforma gumuje do čista...
            • Bloodborne? To si si predstavil pod pojmom japonska grindovacka? ;-)
              Edit: Btw je tam 6 ras, kazda ma 2-3 podvarianty a 11 classov. Ale tak chapem, ze funboys maju casto problemy s poctami zakladnej skoly. Keby som nevedel anglicky tak hram Bloodborne a nie Pillars.
            • lol máš tam čtyří rasy :D a asi 7 povolání. *15* Chápu, ty maďare asi neumíš anglicky, tak každé slovíčko předkládaš na koleně, aby jsi pochopil ten šíleně obsáhlej text o původu. Bav mě dál vymatlaný maďare... Edit, líbí se mí, jak musíš vytahovat jako argument Bloodborne, přitom se tady o něm nikdo nebaví, líbí se mi jak nemáš žádný argument a jsi z Bloodborne herního artu uplně na větvi, jak moc se ta hra povedla. Dneska Eurogamer. net zlatá medaile= 10/10 oslava moderního artu. Na IGN má diskuze o Bloodborne 40000 přísvěvku. Fenomenální úspěch pidi studia z Japonska. BTW bavit se o Souls hrách jako o grindu ukazuje jak velké hovnoo o těchto hrách víš. *15*
            • A kto tvrdi, ze to ma najlepsi editor historie? Co je na tom tazke pochopit, ze pozriet si cez editor vsetkych x povolani v kombinaciami s rasami, povodom a dostupnymi skillmi chvilu trva? Toto je RPG nie japonska grindovacka, kde je fuk co si nahodis , vsak neskor dogrindujes.
      • Lotr
        Došel jsem do první vesnice.
        To se také počítá. Myslím.
        Nu dobře. Dám si tedy dva abych nekecal.
        A vysvětlím ženě že dnes se nikam nejde tak ať si zapne film.
  • Blue.Shark
    Zatím jsem jen vytvořil postavu, viděl svět asi minutu v pohybu a už teď je mi jasné, že až se do toho pustím, nevylezu týden ven. To se mi velmi dlouho nestalo, naposled u Planescape: Torment, který jsem hrál před třemi lety. Už se těším na recenzi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit