Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • PoE vypadá tak suprově!!! Jen se bojím, že nikdo neudělá ajinu :( AJ docela ovládám a používám prakticky každý den, ale na to, abych si vychutnal takovou hru to úplně není :(
  • RPG od Obsidianu mam rad. Ze delaji tanky mi pripada trochu zvlastni,ale proc ne.
    V soucasnosti hraju WarThunder ground forces, ale to chce jeste dost prace a pridat nove mapy.
  • RangerCZ
    Docela dost se těším na tanky.
    Už se těším na Leoparda 2.
  • Hlavně by měli dostát svým slibům o sociální spravedlivosti národů v Pillars of Eternity.
  • Blue.Shark
    Pillars of Eternity vypadá prostě krásně.
    • To sice jo ale doufám že brzo ukážou lepší animace postav, to co nedávno předvedli tak tím si udělali docela ostudu, ale jinak jim fandím. Infinity engine může být používán s klidem dalších sto let, stačí používat detailnější bitmapy a nové funkce netřeba doplňovat, akorát doladit animace postav a voilá hráčské žně poslední dobou jsem hrál spoustu 3rd person a firstperson RPG ale izometrie je nepřekonatelná protože taktické bitvy z větší partou tak jsou mnohem přehlednější
      • flash789
        tak uplne nejprehlednejsi jsou několika pixelove hry z drevni doby, takze se k tomu budeme vracet?
        A mimochodem, hry jako BG lidem prijdou prehledne hlavne proto ze mají taktickou pauzu mezerníkem, kdyby tam nebyla ovládalo by se to uplne stejne blbe jako jakakoliv rpg 3d hra, které ostatne tu pauzu mivaji taky.
        • Pauza s tím vůbec nesouvisí. Přehledný jsou proto, že je to v pohledu ze zhora a mají fixní kameru. Dá se udělat i plně ve 3D, viz Starcraft 2/Diablo 3, i když to renderovaný pozadí má taky svoje kouzlo. Tak detailní prostředí ve 3D těžko uděláš, hlavně by to byla zbytečná práce, protože si to zblízka nevychutnáš, navíc by to bylo moc náročný.
          • flash789
            izometrie je prekonana zalezitost, kdyby v Obsidianu měli prachy tak to takhle nedelaji. vazne nevim co mate s tou prehlednosti, hry jako TES, Gothic, Dragon Age, Zaklinac by jako byli lepsi v izo pohledu nez tak jak jsou? Kdepak, nebyli..ani nahodou.
            PS: a jestli nekomu prijde třeba Diablo 3 v bitce s 15ti potvorama prehledny, tak uz nevim..
            • flash789
              Ok..izo je nejlepsi, vyhral jsi..dobrou *6* *7*
              PS: s clovekem co mi tvrdi ze Doom je 2D hra nenam dal silu diskutovat :)
            • Btw, udělej si mod do Starcraftu 2, kde budeš mít free kameru, pak si s někým zahraj a řekni mu ze svého fps pohledu, jak je to izo překonaný, určitě bude souhlasit.
            • Až na to, že Doom a Wolf byly prakticky 2D hry. Mimochodem, tvůj poslední post je naprosto nesmyslný. Argumentovat podle toho, že AAA hry se nedělají isometrické? To je jako tvrdit, že klasická hudba je dávno překonaná Justinem Biebrem, protože to nehrajou na MTV. Asi nechápeš, že u takových her jde primárně o zisk a s izometrickou hrou moc nevyděláš, protože to nezaujme mainstreamové hráče, kterým jde o našlapanou grafiku. I kdyby ta hra byla levná na vývoj, tak je to prostě neatraktivní, proč vydělávat málo, když můžu vydělávat víc. Takže máš pravdu, pro pány kravaťáky a byznismany je isometrie mrtvá. Pro hráče to ale neplatí. Už jen to, že s Pillars of Eternity vybrali 4 mega to potvrzuje. Navíc jsou tu další indie hry a to stačí. Mimochodem, Diablo 3 a Starcraft 2 jsou malé AAA hry s malým prodejm kopií a od malého a nebohatého studia, že ano... lol.
            • flash789
              prosim tebe. Videl jsi snad za posledních par let nejakou AAA hru aby byla izo? Nevidel, a proc, protože to tak nikdo uz delat nechce, protoze to je sto let za opicema..kdyby to nebylo prekonany tak mas dneska Watch Dogs nebo GTA 5 v izo grafice..prober se.
            • to je cypovina, dooma a wolfensteina jsem kdysi hrál taky, naopak 3d technologie jsou stále překonávané, dřív to byly sprity, dneska se jede na počet polyglonů. Strategie ti tohle tvrzení lehce vyvrátí, ano dá se ve většině strategií přepnout do pohledu vojáka ale nedá se to tak ovládat, jediná hra kde to šlo byl battlezone. Viděl jsem obraz olej na plátně který vypadal jako hodně dobrá fotka a kdybych to nevěděl nepoznám rozdíl, takhle nakreslená hra by byla mnohem hezčí než jakýkoliv dnes existující herní engine a to je prostě nevyvratitelný fakt, i když unreal čtyřka vypadá dobře tak pořád vypadá uměle a říct že izometrie je dávno překonaná je jako tvrdit že je překonaná herní myš protože gamepady už mají analogové páčky *7* (i když třeba na diablo 3 je gamepad skutečně dobrý způsob jak ho ovládat, na commandos si to nedokážu představit) co je opravdu překonané jsou krokovací dungeony ale komu se to líbí neberu jim to, to je skutečně žánr který vznikl kvůli technickým nedostatkům hardwaru a taky protože nic lepšího neznali
            • flash789
              heh..generace vychovana fps hrama, myslis wolfensteina a Doom, pokud jo tak ok, v te době jsem mel zrovna po vojne :)
              izo prekonany je, a davno, tecka.
            • Asi si pleteš pojmy s dojmy, ale izometrie nemůže být překonaná, protože to je jen pohled kamery. Pro určité hry to vždycky bude líp fungovat. To je stejná hloupost jako tvrdit, že kresba na plátno je překonaná 3D renderem. Holt generace vychovaná FPS hrama.
            • flash789
              *7*
            • Podle me by ty hry byli lepsi v izometrickym pohledu.
        • Tak ty přehledné nejsou ani omylem a tyhlety novodobý indie pixelový cypoviny nemusím vůbec ale na kreslenou grafiku nic nemá, a jakýpak vracení? Kreslená grafika sice není používaná tak často jako v minulosti ale co třeba diablo 3? nebo kreslené adventury. Podívej se na artworky z knížky ke kolekci gothic a na to jak ty objekty ve hře( ve trojce) skutečně vypadají, kdežto u kreslené hry je ten artwork přímo hra. Mnohem radši si zahraju v ručně nakresleném prostředí s fixním pohledem než v hnusně otexturovaném jenom kvůli tomu abych si mohl měnit pohled kamery, která je mnohdy naprosto tragická třeba kingdoms of amalur to je fakt žrádlo, ne děkuji nechci radši bitmapy s pořádným rozlišením a vymodelované pouze postavy a na ně si můžou naplácat jaké efekty chtějí a bude to vypadat hezky i když budu dávno v důchodu. I Základní baldur 2 kterýho mám 3x, první verzi ještě i s datadiskem na 5ti cd vypadá famózně možná až na modely NPC, o které 3D hře to po 14ti letech můžeš dneska říct?????
          • flash789
            Spis je to věc osobních preferenci. 3d dava hre moznost pro vic detailu, například detaily vybaveni a plno dalšího, u her jako BG a tak, si tyhle detaily muzes tak maximalne představovat. ja proti izometrii nic nemam, ale proste nikdy mi neprislo ze by tyhle hry byly nejak vyrazne prehlednejsi a hrali se lip, jak jsme rikal jde spsi o věc osobní preference, ale globalizovat ze 3d hry jsou naprd pac je třeba někdo není schopen poradne ovládat je nesmysl.
            • To netvrdím, jen těch špatných je na můj vkus hodně. Já jen že kreslená grafika má svoje místo a je velká škoda že prostě nejde udělat kreslené prostředí s freelook kamerou, protože nakreslit objekt ze všech myslitelných úhlů je prostě magořina, ale nesouhlasím, že u her jako bg si musíš detaily představovat, zahraj si třeba temple of elemental evil, vše záleží na detailu modelu postav a udělat u nějaké nové hry podobného typu funkci zoom je to nejmenší. Kreslené prostředí bylo skvěle udělané u Commandos 2, izometrie ze 4 pohledů a vymodelované postavy, to je jediný recept jak udělat "skoro nestárnoucí hru", ale co si budeme povídat, nejvíc záleží na hratelnosti a na to si musíme i u Pillars of Eternity počkat, třeba Icewinddale 2 vypadá fakt dobře ale je to taková nudná ******** že jsem to narozdíl od všech ostatních her na infinity enginu dohrál jen jednou.
  • chvala bohu, že to nie je další WW2 setup...
    • Je nesmysl hrát MMO tanky z moderní doby, už jen kvůli tomu vybavení co dnes mají, si nemůžou tvůrci tyto věci dovolit dát do hry. Komu by se chtělo hrát například s nočním viděním, termovizí, naváděnou municí a třeba gyroskopicky vyvažovaným kanónem (střelba za jízdy) a ještě k tomu v arkádě na mapě velké 1km x 1km, 15vs15.... ? Zde je prostě minimalizovaný hráčův um. Hraní tanků z WW2 vyžaduje skill hráče, aby využil všechny přednosti a negativy tanku, a ne aby to za něj všechno dělal či pomáhal počítač. Pokud chtějí kopírovat moderní tanky, tak by je tedy měli vybavit podle reality, pokud to neudělají, vzniknou jen moderně vypadající krabice s hitboxy. Podle mého názoru, tyto tanky nepatří do čistě tankové MMO hry.
    • Jako by to nebylo jedno. Stejně jedeš v plechové krabici a střílíš po jiných plechovkách. Jediný rozdíl je jak vypadají.
      • Jo, ale u tanků z 2. světové války je to trošku jiný pocit... Navíc, tam je svoboda výběru (VB,USA,Německo,SSSR,Itálie...), zatímco v moderní době de facto budou souboje NATO versus "blok zla" (jak si jej USA samo představuje) -> to Rusko, Korea, Čína a Blízký východ... Tudíž tankové bitvy o ničem...
        • RangerCZ
          Chlape, já nevidím rozdíl. V 2. sv. v. máš spojence a nacisty a.k.a je tam spojenci (VB, Amerika) vs blok zla (japonsko, německo).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit