Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pekny ste cura.... ked mazete prispevky ktore poukazuju na pravdu, ale tym len potvrdzujete realitu.
    • Mazou jak vzteklý. Zajímavý je ale to že nemažou příspěvky co porušují pravidla diskuze, ale jen ty nepohodlný.
  • Tato prezentacia bola najvacsi trapas tohto roka. Vyuzit 3D okuliare na to aby premietali hru co mozem mat na monitore do 2D obrazku vo virtualnej miestnosti? WTF???
  • Počítá nějakej VR headset s chudákama jako já, co nosí brejle? Měl jsem na hlavě DK1 a pokud sem si pod to nevzal svoje brýle tak jsem byl v háji... A s nima to moc pohodlný nebylo.
    • Mart9
      Pokud budou chtít prorazit v Asii, tak s námi budou muset počítat.
    • Podľa toho čo hovorili na prezentácii k Riftu, tak s okuliarmi počítajú. Viď

      http://www.roadtovr.com/oculus-says-consumer-rift-has-ipd-adjustment-and-better-design-for-glasses/
      • C-BEAM
        mě by zajímalo jak je Rift vypořádán s rosením brýlí a vůbec s kondenzací vlhkosti. V létě to může být dost nepříjemné včetně teplého vzduchu v brýlích, možná by bylo vhodné kdyby v nich byl nějaký miniaturní pomaloběžný ventilátor který by vzduch vyměňoval bez zdravotních rizik pro oči.
        • walltar
          S tím, jsem měl s DK2 celkem problém a to ani nemám brýle... prostě se rosí čočky.

          Ale stačilo na sebe pustit malý stolní ventilátor a už se nerosí.
  • tyjo to vypada jako budoucnost hrani ted vsichni sundaji a zahodi ty zastarale 3D bryle a vymeni to za oculus.... oh wait jake 3D bryle? ty se taky nechytli.. *1* tak asi tak no
    • Porovnávaš neporovanteľné. Toto je ďaleko lepšie ako klasické 3D okuliare k TV či monitoru.
      • Jasne, toto vazi asi tak 100x vic, a jeste ktomu potrebujes sluchatka ... a samo, misto telky za 5k a brejli za dvacku potrebujes desktop za 50k a brejle za 20k. Jooo to bude jiste doslova trhak.
        • Váha je v pohode už teraz u DK2. Hovorím o tom čo mám odskúšané. A čo sa týka cien, toto je úplne iný level ako 3D na TV či monitore. Nejde samozrejme o najlacnejšie riešenie, ale nebojím sa o rozšíren ie. Tieto okuliare nie sú iba na hry. Facebook nekúpil Oculus len tak. Okrem toho na pozeranie filmov je to tiež super. A na toto nepotrebuješ desktop za 50K. A taký nepotrebuješ ani na hranie graficky jednoduchších hier. Nie je to také zlé ako si to vyfarbil.
          • Boze ... co nechapes na tom, ze konzole na to power nemaji a nikdy mit nebudou, a Pcckaru, kteri na to power mit budou bude promile? Podivej se, jakej HW maji PC hraci, trebas na steam. Tech, ktery ma to maj je proste par.

            Co nechapes na tom, ze drtiva vetsina lidi hrajicich na PC to PC pouziva na hry sekundarne, primarne je to pro ne pracovni nastroj. A tudiz drtiva vetsina majitelu PC nema ani zadnou uber herni grafarnu, maji spis HW podprumer.

            I kdyby si ty brejle koupitlo 10M lidi, tak pro ne nikdo hry delat nebude. Jednoduse proto, ze kazdej ten clovek bude mit jinej vkus, a hru, s potecialem prodeju maximalne kolem milionu ks nikdo nezaplati. Tak maximalne vznikne par hricek a mozna jeden vetsi projekt, kterej skonci v tezkym minuse a bude po srande.
      • já jsem chtěl být jen vtipný, na Oculus se těším
  • HW vyzera vyborne a do pol roka to cinania obslahnu a vydaju za nizsiu cenu. Dnes uz nieje taky problem nieco vyrobit. Tak isto je super ohlasena nativna podpora vo Windows 10. To asi dost Oculusu pomoze. Co zacina byt ale znepokojuce je stale chaba SW stranka. Stale je len zopar dem a par upravenych hier a nevyzera to na nejaky zasadnejsi skork v blizkom case. Trochu mam obavy ze sa Oculus az moc spoliehal na ostatnych vyvojarov. Aj ked ta ohlasena aktivita s 10m$ je pekna, niesom si isty ci to bude stacit na presadenie Oculusu a ukazanie ho masam.
    Mimochodom co sa tyka clanku, tak Oculus Rift fakt nema integrovane reproduktory ale sluchadla. To by asi utrhol cloveku hlavu :-)
    • Jestli ono to nebude tim, ze nikdo nebude davat stovky mega do vyvoje projektu, kterej je zavislej na spesl HW, kterej navic nikdo nema.

      Kolik lidi ma doma aspon nejobycejnejsi joystick? 0,01%? A ten se da pritom porit specielne na zapad od nasich hranic za cenu jednoho piva. A kolik lidi ma volant, pro kterej plati totez?
    • C-BEAM
      "Mimochodom co sa tyka clanku, tak Oculus Rift fakt nema integrovane reproduktory ale sluchadla. To by asi utrhol cloveku hlavu :-) "

      *7* myslím, že je jasné co tím autor myslel, navíc napsat, že tam nejsou reproduktory je trochu ... ehm ...
  • Pro drtivou většinu budoucích uživatelů bude VR sloužit jen na sledování interaktivního porna a na šmrdlání virtuálního klitorisu ten ovladač stačit bude...
    • Tak ano, zjednodusene sa da takto pozriet aj na TV - drtiva vecsina pozera p*rno, otrasnu holywoodsku produkciu a este debilnejsie telenovely. Alebo aj internet - blby FB, sprostosti na youtube a p*rno. To p*rno je inak dost casto, asi to o niecom vypoveda :-)
      Ale stale je tu dost praktickych aj zaujimavych sposobov vyuzitia VR.
      Ehm p*rno tu neprejde ale porna hej ? wtf ?
  • Spis se meli zamerit na move ovladac, to by davalo vetsi smysl.
  • Oculusu jsem věřil, ale když se do toho pustil Facebook a teduz i Mrkvosoft tak mě optimizmus opouští *9*
  • MickeyMutant
    Ve snu by mě nenapadlo, že coby "virtuální gaming" ukážou virtuální pokoj, na jehož zdi svítí virtuální 2D obrazovka s běžící hrou a hráč se pohybem hlavy může maximálně rozhlížet po virtuální místnosti. Doufal jsem, že mi něco uniklo, pustil jsem si tu pasáž ještě jednou. Pak jsem čekal, kdy se konečně všichni v sále spolu s tím pánem na pódiu zasmějou téhle evidentní taškařici a bude se pokračovat už bez žertů, ale místo toho zavládlo jen zaražené ticho a pán pokračoval v krasojízdě. Nechápu, co se tam vlastně stalo. Proč by si to proboha vlastně někdo kupoval a potil se pod debilní krabicí na bedně, když může hrát úplně stejně na své skutečné 2D televizi ve svém skutečném pokoji?
    • Podobne, ja som kukal ze ci mi nieco nedoslo, ani vo sne by ma nenapadlo ze VR okuliare by sa vyuzivali takymto sposobom.
      • Je to dobrá možnosť pre staré hry. Samozrejme od Vr očakávame viac.
        • Teda je to dobrá možnosť pre hry bez podpory VR. Zaujímavejšie ako na TV plus je možné hrať v hru na veľkom virtuálnom 3D plátne kde toto 3D je lepšie ako to na TV.
          • jenze na to koukas z "virtualni" vzdalenosti a pixely nic nenahradi, ta hra bude ve vysledku vypadat fakt hnusne na tom promitacim platnu v dalce, naprosto neporovnatelne oproti full hd monitoru z pul metru
            • To je pravda a momentálne s tým súhlasím. Určite to platí u DK2. Teraz očakávam dobrý posun vpred. Ale je možné, že po odskúšaní tejto novej verzie budem mať rovnaký názor ako ty.
    • Tiež si myslím, že to nebola ideálna ukážka. Takto sa to ale bude používať iba u starších hier, ktoré nemajú podporu. BTW ak má taká hra podprou aspoň v 3D, tak na tom plátne, ktoré bude určite schopné 3D zreprodukovať to bude lepšie ako na TV. Jednak je väčšia plocha (hráš na veľkom plátne, takú veľkú TV má doma málokto) a 3D je na tom tiež lepšie. Každopádne toto nie je dôvod na kúpu riftu. Ten spočíva v skutočných hrách pre VR a hlavne z pohľadu prvej osoby. To je proste úplne iný level hrania a niečo čo sa s TV nedá porovnávať.
    • walltar
      Tak to je VR kterou M$ vymyslel pro XBox... Zjistili, že to nic složitějšího nezvládne. *1*

      Lidi na PC to nemusí zajímat. Plus co bys od konzolové VR čekal? Konzole na to prostě nemá výkon... třeba v příští generaci něco bude, ale teď to bude spíš k smíchu. Možná Morpheus by mohl něco předvést, ale taky bych nic moc nečekal... ten by měl mít interpolaci a podobné srandy, ale to zase zhorší latenci a bude se z toho tak lidem dělat o to víc blbě.
      • Presne, proste konzole, teda XboxOne by nezvladol v rozumnom rozliseni vykreslovat 2x tu istu scenu pre oci. Takto aspon umoznia hracom hrat na velkej obrazovke (uvidime ake bude fyzicke rozlisenie displayov v oculuse a do akeho rozlisenia bude ten obraz kvalitny) za pomerne rozumny peniaz. Ak sa udrzia v predpokladanej cenovej hladine od 350-400$ tak je to furt lacnejsie ako 50" fullhd telka. A na tom Oculuse bude obraz vecsi ako 50". Skor si myslim ze to MS spravil cist z taktickeho hladiska. Nema konkurenciu oproti Sonackemu Morpheusu a Hololens su predsa len viac zamerane na pracu a PC a asi aj dalej od vydania.
        • Fyzické rozlíšenie displejov je 1080x1200 (toto je teda rozlíšenie pre jedno oko). To už bolo prezentované predtým
    • V japonsku by to mohlo mít úspěch. Spousta lidí tam má opravdu malé byty a pořádnou TV tam vměstnají jen horko těžko. "Virtuální plátno" už tam jednou úspěch zaznamenalo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit