Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neslibovali přístup do bety pro všechny vlastníky LiF:YO ?
  • a jeje, zase to smazal nas "pokrytec vymazavac".
  • No nevim ... 10k hracu na 400km ctverecnych to znamena cca 25 na kazdej km, to by byl slusnej masakr. Pokud by se to pak melo chovat realne, tzn zadnej respawn stromu a pod, tak po tydnu hrani bude drivi vzacnejsi nez zlato a diamanty. Tudiz se da predpokladat spis tak tisicovka lidi na tyhle rozloze a X instanci.

    Pricemz jelikoz je to na stejnym zakladu jako own ... tak co sem videl opet nedomyslena a nedotazena snaha. Jako treba fajn, ze se da drivi skladat do "metru", ale kdo by se vysiral minutu s umistovanim kazdyho jednoho polynka? Tohle je jen priklad toho, jak hra vazne fungovat nema = bydefault pixelovy umistovani. Tam proste ma fungovat nejaky prilepovani, a kdyz dam poleno vedle jinyho polena, tak to ma nabidnout nejaky defaulni varinanty a teprve kdyz pripadne hrac vazne chce, muze to umoznit to udelat jinak.

    Opet, proto uspel minecraft, je to jednoduchy na pochopeni, neni to sice krasny, ale funguje to. Uvital bych neco co by vypadalo trochu lepe, s lepsi technologii (predevsim tim myslim, ze kdyz kutam zelezo, bude tam vazne zelezna zila, a ne par kosticek, ze bude treba pouzivat vyztuhy aby se to nehroutilo ...) ... a samo, bude obsahovat prijatelnou fyziku destrukce (tzn, ne jako v minecraftu ze mesic budu neco stavet, a pak prijde creeper a vybuchne). Trebas v pripade stredoveku bych cekal moznost opevneni podkopat, protoze defakto, to byla asi tak jedina moznost jak se pres braneny hradby dostat silou.
    • Wurm online
  • Přestaňte blbě kecat, urážet se a běžte si to radši zahrát. *15*
    • tohle není moc hra, kterou si jdeš "zahrát", tohle je hra, u které umřeš *15* já hrál Your Own a musel jsem úplně přestat - strašlivej žrout času.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit