Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Připomíná mi to Kyrandii
  • Klobasor
    Uznavam ze hratelnost nade vse. Ale taky jsem zvedavej jestli tahle retro pixel vlna nekdy prejde. Ja myslim ze uz stacilo a kdyz uz udelam skvelou hru tak se vsim vsudy.Prece jenem uz jsme nekde jinde nez v devadesatkach...
    • Inquisitor
      Proč? Když se to někomu líbí a dělají se i jiný hry, tak nevidim žádný problém.
    • Taky tu retro posedlost nechápu, ale tady konkrétně u OotT to jěště ujde. Vedle zmíněných Loom a Kyrandia by slušně obstála (hodnotím graficky, ohledně hratelnosti jsem neměl tu čest). Jenže máme rok 2016.
      Jsem docela rád, že ta pixel art mánie začala až teď a ne už v těch devadesátkách. Dovedete si představit kostičky v už dost kostičkovaném VGA rozlišení?
      • soráč, ale vzpomenu-li na Indyho IV nebo Simona (obzvlášť třeba 2ku) tak to jsou hry z počátku 90tek a co se týče grafiky tak na tu dobu a rozlišení jsou to mistrovské kousky.
        Pixelsrartu je bohužel poslední dobou moc (a mě už neba na to koukat). Nevím jestli je to finanční "neschopnost" něco vytvořit nebo jen lenost si s tím dát tu práci. O to víc škoda, když má hra nějaký nápad. A na druhou stranu jsou hry typu Darkest Dungeon nebo třeba starší Dont Starve, kde sice není super grafika, o animacích by někdo mohl říct, že jsou to taky těžké devádesátky, ale boduje, že to má nějaký styl a hlavně se na to dá koukat.
        • Ať si rozumíme, vůbec nenapadám grafiku starých her. To co zmiňuješ + to co jsem zmínil + spousta dalších, namátkou Monkey Island, přesně jak píšeš, na to rozlišení mistrovské kousky. Jenže tehdy to rozlišení bylo dáno HW omezením. A zázrak je, že spousta z toho vypadá dobře i dnes a dá se v pohodě hrát.
          Pro mě grafika není prioritou a dovedu ji hodně tolerovat, pokud je hra zábavná (o to u her snad jde). Co nechápu je, když to někdo degraduje schválně. Možná, že původně opravdu šlo o nějaký umelecký záměr, retro nostalgii nebo nevím co, ale teď po stovkách titulů, když je z toho už indie standard, to je prostě módní vlna a těm nepodléhám.
          Vím, že se to vysvětluje tím, že snížení rozlišení spritů dává prostor mozku domýšlet si detaily a rozvíjí to tak fantazii a nevím co ještě. Dobře, ale i kdyby to tak bylo, copak nejde nakreslit obrázek (normální, jemný), kde si taky můžu domýšlet detaily? Copak jde skrývat detialy pouze mozaikou? Hraní na tuhle notu je pro mě prostě berlička.
    • Jdi mi k sipku, dyk je to hezci nez cokoliv z aktualni produkce! :)
    • Kamil.Zatlouikal
      Já jsem si původně myslel, že se mi špatně načítají obrázky. *2*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit