Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • HUsty legendární kopí mi prave padlo. Ty itemy jsou fakt vychytaný teď .
  • Tak tenhle patch se opravdu povedl. Opravdu! Cumim jak pes po pripojeni do hry.
  • Ty itemy ted mi prijdou jak z Diabla 2 *14* Celkem velka zmena. Plus asi tisic dalsich, jako treba novej font u itemu nebo novej design lahviček atd.
  • Tak já temu nerozumím. Napsal jsem tu 2 komentáře, v prvním jsem Diablo zavrhnul a v druhém vychválil ... a oba dostaly deset mínusek. *1*
    • MrSanta
      Vrchní mínuskář to měl dneska nějaké rozhašené. Mínusy létaly hlava nehlava. Vydělal na tom Veskoslav, který se, oproti zvyklostem, dneska zmohl sotva na trapných -20 *15*
  • path of exile je zlo *16*
  • Veskoslav
    Jinak tohle dneska spadlo za cca 2 hodiny:
    LINK:http://2imgs.com/2i/i/530f71d9/f866d9a93ee9657f3ead9042d1bf551a/0870d0fa29.f.jpg
    • To je kdyz nouma linkuje odkazy! *2*
    • MrSanta
      Hustá tečka. To le legendárka? *1*
      Zřejmě chyba v matrixu, na odkazu žádné obrázek není.
      • Veskoslav
        Pardon.....Furt to blbne:(

        http://www.2imgs.com/0870d0fa29

        A teď? Je to jenom v náhledu, musí se to "zvětšit".
        • MrSanta
          Jestli tam mají bejt 2 prsteny a jeden amulet, tak je to v richtigu.
          Nějaký speciální důvod proč nepoužíváš fotokýbl?
          • Veskoslav
            Ani ne, spíše zapomenu na něj vždycky, bo ho nemám v liště odkazů:)
  • hmm dobre
  • MrSanta
    Koukám, mínuskovýmu mágovi se asi rozbil mínusovač a místo Veskoslavovi to háže všem *1*. Nebo je to upgrade?
    • ale nějak to fláká, takhle se moc lidí do -100 clubu nedostane
    • Se podívej, kdo tady má jediný plus...Hnisák ze Sectoru....
  • takze ted je PC Diablo patchnuto na konzole version? *1*
    • Diablo bez battlenetu neni uplne *9*
    • Rozdiel medzi konzolovou verziou a PC, co sa loot-u tyka, je len minimalny. A to, ze na PC verzii sa rodeluju propertle na 4/2 system, na ktory nadavali hraci uz v PTR.
    • Jo, tak nějak se to dá nazvat. Ale neni to špatný - včera sem tomu chvilku dal a běhat se sorckou a házet frozen orby mě bavilo jako za mlada :))
  • Tak asi oprasim rok zaprasene postavy a uvidim co to povie. Trochu nechapem to zrusenie obtiaznosti a nahradenie 5tmi dalsimi. Tak nejak boli Hell, Nightmare zabehane, nechapem preco to pomenovanie museli zrusit. Osobne som ale za posledne obdobie z Blizzardu docela sklamany. To co robia s SC2 je des. Ranked ligy su rozbite, atd. Celkovo mam pocit ako keby Blizzard uz prestali hraci zaujimat a jedine im ide o pro 1v1 hracov. A ked niekto moc pinda tak proste len nieco pustia zdarma (teraz naposledy arcade). O rozbitosti systemu v D3 sa hovori od jeho vydania. To museli fak cakat az do vydania datadisku ? No uvidime, snad tento patch povedie len k lepsej hre.
    • Nightmare-Hell-Inferno boli zrusene hlavne kvoli tomu, ze chlapci z Blizzardu nemaju ani sajnu preco tieto obtiaznosti existovali v D2 (alebo TQ). Ich hlavnou ideou bolo predlzit hru na 2-3x bez akejkolvek pridanej hodnoty. Preto je lahsie tieto obtiaznosti zrusit a pridat jeden z najviac pohodlnych a nenavidenych systemov - plny level scaling (scaling 1-60 level).
    • Obťažnosti Nightmare, Hell a Inferno boli zrušené, pretože sa niektorí hráči sťažovali, prečo musia hru, ale hlavne príbeh prechádzať trikrát, aby mohli hrať to čo chcú, a to Inferno. Teraz sa príbeh prechádza len raz a koniec.

      To vyhovuje aj ľuďom, ktorí majú v pláne hru prejsť raz a viac sa k nej nevrátiť. Hlavne na fórach bolo veľmi často argumentom, že kto prešiel Diablo len na Normal, tak hru ani nehral. Teraz sa takýto argument nebude môcť použiť, pretože všetci danú hru prejdú len raz.

      Čo sa týka náročnosti hry, je to len prepracovaný systém Monster Power. Nič viac. Pridáva viac HP a DMG nepriateľom.
      • priznam sa necital som do podrobna changelog ale to teda znamena ze prejdem hru a potom si mozem zvolit obtiaznost aku chcem aj ked je evidentne ze s postavou po normal nemam na inferne ci teraz na tom tormente aj tak nema sancu ? Ci obtianznost sa nastavuje automaticky podla levelu, takze nemozem si s postavou povedzme na lvl 60 dat nejaku easy pohodicku na normale ?
        • Hra sa už nedelí na Normal, Nightmare, Hell a Inferno. Ako sa postava leveluje, tak sa postupne zvyšuje HP a DMG nepriateľov. Príbeh ma/bude mať 5 actov, ktoré keď sa prejdú, tak by postava údajne mala mať level medzi 40-60. Záleží či sa ide speed run, alebo sa prechádzajú aj bočné lokality. Po prejdení príbehu sa hrá ďalej hocaká lokalita, ale takmer všetci idú do Adventure módu, pretože poskytuje omnoho viac xp a goldy.

          Pokiaľ ide o to, že dokáže postava zabiť nepriateľa na jednu ranu, tak sa zvýši obťažnosť. Doteraz existovali dva spôsoby zvýšenia obťažnosti ( Normal, Nightmare, Hell, Ineferno a následné ešte Monster Power). Po novom je to len cez Monster Power (Normal, Hard, Expert, Master a Torment, pričom Torment sa ešte delí na Torment 1,2,3,4,5 a 6).

          Samozrejme, že sa môže s postavou ísť na najľahšiu obťažnosť. Veľky zmysel v tom ale nevidí. Ak mám brať správy beta testerov, tak Master obťažnosť, čo je max obťažnosť pre tých, ktorý si nekúpia datadisk sa rovná úrovni Hell. A údajne Torment 1 sa rovná doterajších MP10.

          Tiež nové legendarky, level 70, majú padať len na úrovni Torment. Podobne ako najlepšie legendarky padali len na Inferne. Z toho vyplýva, že tí čo si nekúpia datadisk, nebudú mať k dispozícii nové legendarky.
          • No omyl já sem jeden z testerů a hrál sem i normální PTR a teď je Torment i pro ty co si nepořídili datadisk *3*
          • Veskoslav
            Tak i kdyby je měli k dispozici, tak by si je na sebe stejně nemohli dát kvůli tomu, že mají level pouze 60+příslušný paragon level.
        • Na level 60 ti staci dokola farmit startovacie lokacie (tristram a okolie) a nemusis zabit ani skeleton kinga (lebo full level scaling).
        • Veskoslav
          Level monster odpovídá tvému levelu. Pak záleží, co si vybereš za obtížnost.
    • Veskoslav
      Vždycky šlo o 1 vs 1. Už v původním Sc:) Ty další jsou tam jenom na doplnění. A pokud nemáš kamarády s kterými to hraješ, tak je to hrozné.
      • no nie tak docela. V povodnom SCBW boli za do ranked povazovane aj hry na neblizzardackych mapach a celkovo to bolo volnejsie. Dnes sa na ranked tocia len vybrane mapy do danej sezony, nic ine a pri 2v2 sa to este ako tak da, to je tak 50/50 ci dostanes spoluhraca schopneho alebo nie a samozrejme aky su superi ale uz 3v3 alebo 4v4 je total loteria. A to uz ani nehovorim ako "uspesne" Blizzard minule leto rozbil ligy prave tym automatickym degradovanim hracov ked dlhsie nehraju. Dnes je vecsina hracou v bronze a striebornej a to nemusia byt ani freelooseri a drobny zbitok je vo vyssich ligach. Aj ked sa to postupne stabilizuje, ma pocit ze vzdy ked sa vecsia cast hracov rozhodne nehrat - sviatky, leto atd. tak sa zasa ligy rozpadnu. Ako je odveci ked platinovy/diamantovy hrac dostava ako protihracov bronzovych/striebornych. WTF? to ma aky zmysel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit