• prosím o radu , daj se v prubehu hry restartovat Passive Skill ? nebo sem to posral a mužu začít znova ? prosím o odpověd a dyžtak návod nebo kde to najdu děkuji :)
  • Chtel jsem jen dodat, ze me ke hre pouta zejmena ta svoboda vyvoje, to jest udelat z libobolne postavy prakticky libobolnou postavu a mast tak telem.
  • Ta hra je parada, vcera jsem zacal a za den jsem dal 20 levelu. Dnes, max. zitra to snad dodelam na prvni obtiznost cele.
  • Upřímně mě PoE baví od samého začátku (začínal jsem s plnou verzí) a nemůžu si stěžovat. Grafika se mi líbí , propracovanost vývoje postav (vč. zbraní a schopností), hudba a zvuky ve hře a mohl bych dál pokračovat. Co bych vypíchnul je určitě výhoda znovuhratelnosti a modifikace postav - tedy že vám classa striktně neurčuje, jaké spelly (a jejich kombinace) se naučíte a budete používat ale záleží čistě na Vás co se Vám bude líbit a vyhovovat Vám.
    Rozhodně bych však hru nedoporučoval dvěma skupinám lidí - fanouškům (hráčům) Diabla 3, kteří nikomu nepřiznají, že existuje lepší když za ní dali takový prachy :D, druhá skupina lidí je smýšlející tak, že jakákoliv hra co nestojí pár set korun, je pí*ovina, takovým lidem se hrou co je zadarmo nezavděčíte i kdyby byla sebelepší, kdo si přečte pár negativních komentářů pod tímto článkem je určitě rozezná :)
  • Boj je extremne nudny : https://www.youtube.com/watch?v=jTTg2UYKTTo
  • poe se samozřejmě nedá srovnávat grafikou ani zvukem nebo síťovým kódem, ale todle je neskutečně odfláknutá recenze, je to škoda protože Path of exile je daleko hratelnější než diablo a kdyby blizzard udělal podobné principy jako jsou v poe do d3, bylo by d3 konečně důstojným nástupcem diabla. Komu nevadí osuntělá grafika a semtam napíše do konzole /oos tomu se po pár hodinách dostane zajímavého překvapení v podobě linků v itemech, neskutečné spousty gemů, modifikovatelnost skillů a to ne jen tak povrchni jako je to v d3 ale v zásadě se třeba mění i range útoku atd. Modifikovatelnost skillu pomoci linkovaní, levelování skillů, hromada run dělající různé modifikace ala kostka v D2 a koncové generování map na high levelu v třetím diablu chybí at se to nekomu libi nebo ne. *3*
  • já nevím, ale asi tady nikdo z vás neobjevil kouzlo propojených soketů, gemů a kouzel, které se automaticky sepnou za hit, za kill za stun a pod. Propracovanost skill stromu je neuvěřitelná a každá postava může být, kouzlit a útočit čím chce, no limit. Je pravda, že PoE je pro chytřejší hráče. Hráčský adrenalin stoupá i při samotném skládání itemů a radost z dobře složeného itemu, kde kouzla a efekty správně fungují během boje, je nepopsatelná. takže haters běžte se bodnout, když se vám to nelíbí, tak to nehrajte, nikdo na vaše commenty není zvědav. hau domluvil jsem
    • Definuj prosimte pojem "chytrejsi hrac".
      • Pro ty hloupejsi bych to popsal takhle. Diablo = hezka hracka ktera je hezka porad stejne od chvile co ji rozbalis do doby nez te omrzi. PoE = stavebnice merkur s tisice dilky u kterych pro vytvoreni zabavy musis vedet kam ktery patri.
        Kazdyho bavi jine hracky, proto se Diablista s PoEarem nikdy neshodne.
        • Diablisti i poeari budou stejne debilni sorta jako ty (jako xbox vs ps komunita) Ja tu mluvim o lidech co uznavaji, ze kazda vec ma to svoje a ani by je nenapadlo myslet si, ze hrani jednoho nebo druheho vykazuje zvysenou miru chytrosti. Pro me je kazdy kdo pouzije v souvislosti s hrami nebo hernimi platformami vyrazy tykajici se chytrosti atd. automaticky blbec, protoze normalne uvazujiciho cloveka, tohle nemuze napadnout.
        • přesně jsi to vystihl, děkuji
      • myslí sebe to je snad jasný *1*
    • a k čemu ti to všechno je, když pocit z boje nakonec stejně připomíná mlácení pytlů slámy a hra je záživná asi jako talíř štěrku
      • tak horší než diablo 3 to snad nebude, to si ani neumim predstavit
  • Já bych třeba D3 a poe nesrovnával. Cílí na podobný, ale ne stejný, publikum. Osobně je pro mě D3 zklamání, protože to není Diablo a to sem do vydání byl poslední člověk, kterej by D3 hodnotil negativně.

No a POE... Nudááááááá. Příšernej zvukovej doprovod (hity, potvory..), grafika fakt hrozná - nemyslím jen kvalitou textur, ale i stylizací - opět nuda. A ať mi někdo netvrdí, že u POE musí během boje přemejšlet. Jestli jo, asi Vám tu maturitu neměli dávat. Taky je to jen o 3 skillech a můžu to hrát na myši s 6 tlačítkama z postele. Ale hlavně je to fakt nudný. V tomhle pro mě vychází líp D3 - to vydržím hrát i sám čas od času (pořád je to ale spíš zklamání hlavně kvůli dropům). POE jen s někým dalším. D1 = D2 > D3 > POE. A já mám vždycky pravdu, takže už netřeba komentovat dále. :))
  • oproti diablu 3 je to bida, este ze je to free to play, inak by po tom ani pes nestekol

ale ked do hry pridaju dalsich aspon 800 skillov co pridavaju +5 base atribut, aby lolhardcorelol hraci mali o com rozmyslat a na com sa realizovat, tak to urcite bude lepsie *15*
    • eStar
      Vidíš, já mám zkušenosti s oběma hrami a zrovna dneska jsem si říkal jaká je Diablo 3 bída oproti PoE. Jediné co má Diablo 3 lepší je grafika, tím to končí.
      • D3 ma napriklad mnohem lepsi "feeling z boje". V PoE je to trochu,jak kdyz je sviham nakym vrbovym proutkem.
        • Tohle je castej nazor lidi co u PoE nevydrzeli. V Diablu mas sice bezva pocit z koseni potvor vicemene od zacatku, to je fakt, v PoE si s tim dloooouze vyhrajes nez neco takovyho zprovoznis. O to je pak lepsi pocit kdyz to funguje.
          • dobře, kolik hodin tedy u té hnusné nudné hry musím strávit, aby se dostavila ta hráčská nirvána?
        • eStar
          No nevím. Feeling z boje mi přišel u obou her rovnocenný, Diablo 3 má lepší efekty kouzel (což bych zahrnul do té grafiky) atd. ale to je tak všechno. Co má PoE, ale rozhodně mnohem lepší je vývoj postav a náhodný generátor map. Dost důležité věci které zajišťují lepší znovuhratelnost. S Diablem 3 jsem skončil ve chvíli kdy jsem si uvědomil že bych měl probíhat ty samé mapy po čtvrté.
          • ne, to není všechno, Diablo má lepší efekty kouzel, hezčí design zbraní a brnění, lepší zvuky, animaci boje, reakci potvor na zásahy, animace smrtí, motion capture postav, prostředí, menu, level design, cutscény, design potvor a animace schopností.. jo a ještě ikonky
            • Ještě aby ne, AAA titul s 12ti letým vývojem a s rozpočtem několika miliard dolarů vs 5ti letý vývoj poloprofi teamem. Sranda že ty produkty vůbec lze srovnat a že PoE dokonce v několika herních aspektech Diablo předčí. A to v důležitých aspektech hry, jako je endgame a mechanika.

Mimochodem design zbraní a brnění lze v PoE koupit, tzn jak je hezký a nebo ošklivý určují hráči a jejich kreativita :-)
          • Počtvrté to je ještě v pohodě. Endgame Diabla je probíhat ty mapy desetitisíckrát za sebou. Vybrat si místa s nejvyšší hustotou mobek (ano, Blizzard patchem upravil jedno místo, aby se chodilo jen ono) a chodit opakovaně tam. Jinam se to totiž nevyplatí a s tím jak člověk musí rollovat miliardu itemů, aby něco získal, je cokoliv jiného neskutečná ztráta času a šance něco získat. Stejně tak jako změna buildu na méně efektivní - ztráta času a možnosti lootu.
        • Feeling z boje? Nevím o čem mluvíš, farma tisíců mobek na MP 10 třema buttonama mi přináší akorát tak otlačenou prdel, to je jediný výrazný feel z Diabla 3 :-)
          • farma tisíců mobek - to je definice kazdy diablovky ne? *1* A ja v D3 pouzivam tlacitek nejmin 7, mas zkusit nejakej zabavnejsi build...
            • Osobně za Barbara při release první build - vlastní random, až po inferno. V infernu po tisícovce smrtí změna buildu na tank/resist/loh build abych sejmul Diabla. Potom na farmu frenzy / loh build. Po změně systému na MP/paragon lvl a po snížení dmg mobek na infernu jsem přešel na frenzy / burst single target - a po zjištění že je nutno farmit aoe přechod na Hota, posléze na čistý WW build. A s ním jsem doteď, protože je to nejrychlejší a nejefektivnější build, se kterým je nejbezpečnější zabíjet stovky mobů zaráz.
              Zároveň jsem si za tu dobu prošel několik výměn equipu - od max resist přes loh až po life steal, od 2 handy po 2x 1 hand, attack speed equip na frenzy až po max strengh equip.

Takže vyzkoušeno mám, a to že jednou za mapku zmáčknu berserka a jednou za 2 minuty shout, to u mne není "používané tlačítko". Prostě připadá v úvahu jen Hota a WW, a z toho jsem si vybral WW.
            • eStar