Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já nevím proč to vůbec rozdělují na hlavní platformy a další platformy. Měli by to udělat prostě normálně jak pro PC,Xbox 360 nebo 720 a pro PS3 nebo PS4. Pokud budou nějaká ta DLCéčka, tak nač to rozdělovat pro hlavní a další platformy? Udělala bych to pro každou platformu stejně. *2*
  • Když už chceš komentovat, tak buď té lásky a nelži zde! Tak blbý snad není ani konzolista, aby nevěděl, že fakta jsou dnes snadno dohledatelná a krade se na konzolích stejně jako na PC, ten zanedbatelný rozdíl do 3 procent bych jako zásadní rozhodně neviděl! *2*
  • Docela by se mi líbilo, kdyby byly koupě her multiplatformní; samozřejmě za o něco vyšší cenu. Tedy kdybych si koupil třeba Witchera 3 na PC (digitálně), tak bych získal licenci k jeho hraní i na PS a ostatních platformách.
    Ideálně aby save games byly transportovatelné :)
  • ringmancz
    viděl jsem, že se tu řeší emulace, tak to třeba někoho bude zajímat *3* písmenek je tam moc, ale čtení zajímavý

    http://www.tested.com/tech/gaming/2712-why-perfect-hardware-snes-emulation-requires-a-3ghz-cpu/ (zkrácená verze)
    http://arstechnica.com/gaming/2011/08/accuracy-takes-power-one-mans-3ghz-quest-to-build-a-perfect-snes-emulator/
  • Pc(s)hrači utřou
  • Kristova noho Palačinko, a od čeho myslíš že je onen emulátor. Je tu od toho, aby využil cizí HW k rozběhání SW který pro svůj chod potřebuje naprosto jinou HW architekturu. U PS 3 emulátoru by bylo obrovsky náročné emulovat práci PPE a SPE jednotek CELL procesoru, nikoliv emulovat "grafickou" stránku věci (RSX GPU) či práci s pamětí. Na 1MHz výkonu Cellu by šlo 300Mhz x86 architektury. To, ale s příchodem klasické x86 architektury odpadá. Nějaké propustnosti nejsou už dávno problém...
  • misho8723
    Bože a dakoho to prekvapilo? Však nehovoria, že idú kašlať na PC.. hovoria, že konzolové verzie nemusia byť orezané po žiadnej stránke voči PC verzii - nehovoria, že idú uprednostňovať konzoly - ľudia zase čítajú dačo, čo len oni chcú.. ja nemám žiadny problém s tým, pokým nebude PC verzia obetovaná konzolovým a z týchto vyjadrení, nemám vôbec taký pocit, že by sa prestali starať o PC verziu.. proste týchto pár nasledujúcich rokov nemusia robiť kompromisy kvôli konzolovým verziám, ale potom zase ako PC budú o dosť silnejšie ako nové konzoly, tak sa zase PC verzie ich hier stanú primárnymi.. väčšina ľudí z CD Projektu RED sú PC hráči a sú primárne PC firmou a to sa nezmení.. ja som vedel hneď, ako som si prečítal to interview, tak som vedel, že všetky herné weby budú písať novinky práve len o tejto jednej veci - napríklad, to ako povedali, že nato aby mal vývojár úspech, tak mu musí nadovšetko veriť a potom spraviť svoju robotu na 100 %...čiže tá kreatívna stránka a srdce musia mať prednosť - biznis by mal byť založený okolo vašej vízie.. toto sú slová, ktoré mne najviac udreli do hlavy a nie tam akési nevinné recičky, aby sa ani konzoloví hráči necítili byť vynechaný z ich hier
    • ono je to mozna tak,ze kdyz na hre dela cca 125 lidi,tak kazdymu clenoj dat stejne pc za cca 35000kc.tak budou delat na pc za 20000kc a vic optimalizovat.
      • 1) ty lidi musej mit PC za mnohem vic, a je uplne jedno jestli delaj vyvoj pro PC nebo konzole
        2) to ze ma kazdej jiny zelezo, nema nic spolecnyho s platformou pro kterou delas, testovani probiha v propade konzoli interne na nekolika kusech (pokud je vic variant konzole) a mas na to vyhrazeny testery - kteri zase nepotrebujou to PC (nebo jim staci plecka, co umi otevrit ticket system).
      • bude to standart.take delaj pruzkumy,kolik lidi je ochotno dat za pc cc35000,nebo spis20000kc.a to ps4 zvladne a bude hlavni platforma.
        • Jenže generace konzole je 7, slovy SEDUM let ty vtipálku! *2* za tu dobu bude PC platforma kilometry daleko od současnosti! Konzole bohužel nikoliv! Jinak řečeno, už dnes to nedosahuje kvalit PC a zítra to PC nebude šahat ani po kotníky! Reakce chlapců od Zaklínače je tedy mimořádně úsměvná!
  • To je zas legrační diskuse. Nejvíc tu perlí Robotron takyvývojář a Veskoslav takypcodborník.
    • Robotron3
      Ano, děkujeme za zhodnocení perlivosti *15*
  • Inu, je mi to líto. Takto mě asi donutí si ty konzole přeci jen začít kupovat :(

    Nikdy jsem konzole neměl rád z toho důvodu, že jsem se bál, že kdybych si koupil třeba PS2 a zjistil, jak jsou hry exkluzivně na PS2 úžasné, tak bych nevydržel nekoupit si i XBOX a ostatní platformy pro ony exkluzivní tituly; přičemž PC potřebuji k práci a ke všemu, tak proč k němu nedokoupit trošku lepší výbavu :)

    Nu, asi budu muset na staromládenecká kolena svou pozici přehodnotit.
  • Cau, tak jsem si prosel odpovedi na muj dotaz a nijak me to neobohatilo dusevne. Kdyz bude PS4 mit architekturu X86, tak si myslim, ze je to proto, aby se usnadnil vyvoj her a aplikaci na PS4 - zlevneni vyvoje. To ovsem znamena, ze portovat hry mezi PS4 a PC bude mnohem jednoduchsi. Vyhodou PS3 byly exkluzivni tituly a pohybovy ovladac. Kdyz si dokoupim ovladac k PC (protoze si myslim, ze jej bud hacknou nebo nekdo vyda podobny), a tituly budou +- stejne, tak vlastne nebudu mit zadny duvod jit na uzavrenou platformu PS4. Neboli proc bych se mel nechat omezovat, kdyz zhruba stejny komfort budu mit i na PC. Ono vlastne o stejne ovladani se snazi MS s tim svym Metrem. Navic, kazdy potrebuje obcas nejake kancelarske aplikace jako Word, Excel - ty mi nabidne PS4 taky?
    • Ne, je to proto, že Sony už finančně nezvládne vyvíjet vlastní specifickou architekturu a v době multiplatforem to ani není výhodné.
    • Tak ona uzavrenost jak ty pises se da povazovat asi za nejvetsi prednost. Znamena to totiz unifikovany hardware, jistotu ze do prichodu dalsi generace nebudes muset nic resit (ovladace, OS, upgrade) teoreticky taky kvalitni optimalizaci titulu. Navic jednotnou platformu pro online funkce. Plus samozrejme nabidka exkluzivnich titulu. Jestli si nekdo mysli ze Sony bude tituly studii ktere vlastni (naughty dig, santa monica, sucker punch...) nekam portovat tak je hodne naivni.
      • To je pekna teorie, podivej se do praxe .... musis resit, jestli xbox ma/nema hdd, jestli ma/nema ovladac XYZ ... ano, jeste furt to ma stejny CPu/GPu ... a system ... ten se ti zmeni uplne vpohode, konzole se aktualizujou stejne jako jiny zelezo. Jen (ciste teoreticky) by te mel tvurce (M$/Sony/...) upozornit, ze tvoje gamesa s novou vrtzi nepojede protoze ... a aby sis ji upravil a pripravil patch.
      • ano a taky to ze HW uvnitr je uz ted minimalne rok 2starej a bude tu strasit dalsich 8let? evidentne tu NIKOHO nesere ze nebejt konzoli tak ted mame AI na urovni cloveka(rozumnej opravdu zahul na hlavu a pro nekoho nehratelny) asi taky nikoho nesere ze ve hre mate naraz max 50-100panacku ktery maj ale predem nascriptovany pohyby....uz par let jsme mohli mit na monitorech uzasny svety s 1000+postav kdy kazdy znich by se generovala postupne jina a jina cinnost...ale jelikoz konzole stema jejich vnitrnostma jsou tak tak schopny rozjizdet dnesni hry na 60fps......tak to bude jeste dlouho trvat nez nastane naka opravdova herni revoluce...a tim nemyslim ze tam mrsknou naky stiny nebo neco podobnyho...
        • Konzole nebrání tomu, aby se na pc vyvíjely takové hry, jaké jsi popsal. Jenže na pc není nikdo, kdo by to zaplatil. A pamatuj si, čím rychlejší vývoj, tím dražší. Konzole se k tomu nakonec svým pomalým tempem propracují, pc musí čekat, až s tím přijde někdo jiný, protože takový vývoj není schopno ufinancovat.
          • Ne, podle mě je problém v... jo, no... tak určitěěě, $$$! Proč vymýšlet kraviny, když stačí udělat něco s nějakou funkčností (koridor, scripty, např.) a vydělat na tom, a prachy si užít? *3*
            A motivovat ostatní, samozřejmě. Pak vznikají Indie firmy, který se snaží dělat něco nového, jenže na to nemaj potřebný rozpočet :|
            Dokud nebudou chtít velké firmy zaujmout něčím novým, než jen cool efektem a titulem "Epic awesome cutscene 3" (např.), tak to bude, ano - podle mě, pořád slimáčím tempem vpřed, ne-li zpět, v některých případech.
            • Mohou, v jednom z různých případů, ale tady jsem nic takového btw nepsal , takže gtfo *3*
            • Tak vidíš, že za to nemohou konzole.
        • Ano, ano! Konzole jsou zodpovedny za hladomory, nemoci, vyhynuti dinosauru a za ty zbytky zubni pasty, ktery nejdou vymackat!
        • Aha a ty zly konzole asi spadly z nebe co? Tahle logika se kterou se tu casto setkavam mi prijde uplne postavena na hlavu. Konzole existuji protoze je po nich zkratka poptavka. Kdyby je nikdo nechtel tak existovat nebudou. Nikdo navic nebrani vyvojarum aby udelali hru o ktery pises na pc ne?
      • Chapu, ze nemusim nic upgradovat, ale PC je situace dnes pomerne stejna. Ja jsem si naposledy pred 3-mi roky koupil grafickou kartu a od te doby hraji 1920/1200 vetsinu veci na max. A ono je to vlastne diky konzolim, ktere "brzdi" PC, za coz je jsem jim osobne docela vdecny. Co se tyce titulu Sony, tak je celkem jasne, ze je portovat nikam nebude hned, ale to se netyka ostatnich vydavatelu. A i Sony mohlo portovat na PC rekneme s jednorocnim zpozdenim, proc ne? Vydelaji akorat penize navic
        • No jasny, nechci tu tvrdit ze neco je lepsi nez neco. Jenom chci ukazat ze hrani na konzoli ma taky svoje vyhody. S tim upgradem mas celkem pravdu, ja taky v podstate nemusel po celej tenhle konzolovej cyklus upgradovat pc. Jenze pak tady mas problemy typu konverze gta iv na pc nebo z posledni doby problemy tomb raideru na nvidii. Tohle proste na konzoli neresis. Exkluzivity podle me na 100 procent zustanou. Jsou jednim z duvodu proc tu kterou konzoli kupovat. Koukni se treba na x360. Ten mel taky v podstate pc architekturu a kolik se toho naportovalo.
    • wtf, to si pořád myslíte že budete moci hrát exklusivity z PS4 na PC?
      • To si nemusi myslet, to je uplne jasny pokud to bude x86.
      • Ja myslim, ze ty a ani ja to neovlivnime. To ovlivni pouze Sony, vydavatel a vyvojari - pokud si Sony exkluzivitu nezaplati, tak to vidim, ze to bude mozne hrat i PC, protoze vydavatel proste vydela vice. Navic nekde jsem cetl, ze PS4 nebude podporovat hry pro PS3 a 2, coz je podle me zpusobeno i prechodem k architekture x86. Otazka je to v dlouhodobem horizontu od Sony dobry tah. Microsoftu je to jedno jestli zvitezi PC nebo konzole, ten bude mit prachy z obou platforem.
      • Rhulad
        Zapomeň, že si na pc zahraješ Uncharted 4 nebo God of War 4 .)
        • proč to říkáš mě, já vím že je to holý nesmysl a PS4 exklusivity si zahraješ jen na PS4
        • uz bejt vama bych si nebyl tak jistej...kdyz ne oficialne tak je tu ted mnohem vetsi sance na naky emulatory,)) navic bez tehle her se da na PC i tak krasne zit,)
          • No jenze PS3 ma uplne jinou architekturu.
            • Jo, zrovna pro APU je to super věc, jen už by se mohli posunout na GDDR6, páč je tu pětka celkem dlouho, ikdyž ji "nikdo" bohužel moc "nevyužil". A další problém je, že APU je spíš low(mid)-end PC.
              ALe to asi nepřijde do doby, než někdo konečně změní systém záladní desky. Přijde mi totiž, že jsme se zastavili u zlepšování (zmenšování) technologie. (sorry, možná plácám blbosti :D)
            • jasne
              gddr5 je uplne bezna ako operacna pamat pre system *7*

              samozrejme amd ju planuje pre kaveri aj do pc
            • Na PC je běžně GDDR5 *7* Jen jí využili pro další účel, což doufám donutí vymyslet pro PC něco nového.
            • Jak chceš emulovat rychlou paměť s pomalou pamětí? Kdy PC, podle tebe, bude mít ram rychlou jako ps4? Zvláště v době, kdy je pc platforma v úpadku a pohasínají i hvězdy jako Dell z důvodu podfinancování oboru?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit