Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No z toho, co jsem cetl mi vyplyva, ze si radeji pockam na recenzi. Nejvetsi zabijaci konverzi jsou konzoloidni ovladani a kamera, ktere casto cini hru naprosto nehratelnou - mel jsem cest se 2 - v obou se ovladani nedalo prezit. Napr. kdyz utikate od soupere a drzite sipku nahoru, pak se zmeni kamera a vy najednou bezite zpatky k bosovi -> 2 rany a nasleduje load pozice. 30 fps, rozliseni podobne jako v DOSBOXu, asi konzolistum standartne staci, ale v roce 2012 bych ocekaval vice. Ja si sem tam zahraji v DB pecky jako UW2, ale k nim mam citovy vztah. Proc bych se mel zajimat o takovy port, to mi rozum nebere.
    • Oni stim mají problem i neportované hry. Jediná možnost je koupě ovladače, které zas nestojí nereálnou cenu takže osobně problém nevidím. Ovšem v případě DS doufam aspon v hratelné graficke zpracovaní.
  • ...najprv všetci pišťali, že to chcú na PC...tak im vyhoveli...pototm nechcú GfWL...vyzerá to, že vyhovejú...ale nevadí, niečo sa zasa nájde...tak chcete vlastne hru, alebo nad všetkým pi...pardon, zanietene a odborne diskutovať? Lebo to asi nakoniec skončí tak, že za chvíľu bude petícia za zrušenie PC verzie...nakoniec, nikto nikoho nenúti to kupovať, keď to nakoniec sprasia, že áno?
    • MickeyMutant
      Chceme obojí. Chceme hru a chceme nad vším pyz...
      • ...tak potom ok, to je iné...tu na Slovensku na to máme Rytmusa :)
    • jsi na ceskem internetu, tak pis cesky, nebo budes taky na anglickych webech psat tou svoji madarstinou?
      • ...Lojzík, skús počítať do desať - pevne verím, že to dokážeš, a keby náhodou nie, kľudne daj aj viac krát rovnaké číslo - účel to splní...
    • Tady jde jen o to aby udelali kvalitni konverzi na PC a s ohledem na PC a ne jen takrka v nicem neupraveny port jak zacina prosakovat, o nic vice ani mene. Doted kdyz si vzpomenu v jake podobe vysel RE4 na PC (jeste pred mouse aimem a dalsimi mody) tak me jimaji mrakoty. Bojim se, aby toto nebyl pododny pripad.
  • Tak z toho, jak to popisuje Malleth jsem si udělal obrázek, že to bude vlastně takový akční Facebook vymodelovaný ve 3D, kde se potkávám s jinými uživateli a můžu jim dát like/unlike *1*
  • Tyhle řečičky mě děsně bavej.
    PCčkaři brečej že si tu hru nemohou zahrat .. pardon stahnout z netu a pirátit zadarmo co si budeme povidat 80-90% lidi si tu hru sosne z netu a nedaj do toho ani korunu a většina to po par dnech smaže protože budou umírat co dvě minuty *1*
    A to že někdo nadává že je to na gamepad a že jsou líní uděla k+m ovladání, ono to ani moc nejde ten gamepad je na to opravdu super a bez toho ta hra bude trpět
    P.s. nejsem konzolista ale písíčkář :) ale kvuli souls serii jsem si psko koupil a nelituju
    • MickeyMutant
      Jádrem problému není gamepad. Ten je jenom jednou z nepříjemností.
    • GFWL je jedna z nejsnaze prolomitelnych ochran.
  • EuroSamurai
    Ještě že nejsem zatvrzelej PC či konzolovej hráč a hraju na obojím a aspon mám pak z čeho vybírat a hrát tu nejlepší verzi. :)
  • Nejvice obav, jestli DS bude takova ci makova, maji vetsinou lide, co si originalku v zivote nekoupili.
    Spousta z nich tu plive na vydavatele DS, predhani se v konspiracnich teoriich o tom, ze hra ma byt bicem na PC hrace a pritom si sami chcete ospravedlnit kradeni software pro jeho udajnou nekvalitu, ikdyz hra samotna vyjde az za pul roku.
    Jednoduse, zlodej krici, chytte zlodeje.
    • Typicky zaujatý jednostranný názor, který jasně vidí chybu na jedné straně. Na té jím neoblíbené. Navíc s přesvědčením, že piráti mají potřebu před stahnutím ilegálni hry utíkat psát ná fóra výmluvy pro klid své zlodějské duše. Tak, a teď už se bude spát dobře. *7* *9* *1*
    • irdzi
      To je zase podle me dost cernej scenar:))) Lidi proste nemaj radi GfW a radi by videli neco jako praci polskyho CD projektu ... nicmene hodne pc gameru do toho pujde i kdyby to nahodou par much melo a udelaji dobre. Kdyz se podivas do diskuzi, tak se nadava na GfW, konzoloidni grafiku ale kdo to hral, tak rika, ze je to proste spicka - ale jak jsem tady psal, kdyz jsem tu hru spustil na Xboxu, tak mi zprvu grafika taky prisla spis priserna ... nicmene grafika je pozlatko a tahle hra sbira uznani od hracu za uplne jiny veci ... verim, ze kdo si to zahraje, nebude litovat ...
      Kdybych to delal ja a mel nejaky obrovsky problemy s prevedenim ovladani na klavesnice tak bych k ty hre prilozil ovladac v zakladnim baleni :))) Za 1500 misto nesmyslu jako knizecka s obrazkama a skoro nic nerikajicima making of dvdckama (mam limitku a presne toto tam je +soundtrack)...
  • MrSanta
    Některé nepotvrzené zprávy v diskuzi mě docela děsí. Aby to nakonec nedopadlo tak, že udělají zprzněnou PC verzi, která bude neovladatelná pomocí K+M, nebude využívat HW možnosti PC a navíc bude okořeněná nějakou příšernou DRMkou. A hráči si to logicky moc kupovat nebudou a vůkol konzolovým světem se bude volat jaká jsou PC hráči pakáž nevděčná *9*.
    EDIT: Jestli se vydavatel nechytne za nos, tak to vypadá jako pořádný průšvih. I na RPGWatch se kolem toho strhnul, na místní poměry, nebývalý hukot.
    EDIT2: na základě dostupných videjí a informací bych byl mnohem raději za port Dragon's Dogma. Samozřejmě neodfláklý.
    • Keď im to nevyjde, tak už majú aj pripravený damage control - pc hráči sú piráti. Veď aj ich marketing je založený na tom - ukáž, že nie si pirát a kúp si odfláknutý port s 720p/30 bez poriadnej podpory pre kb/myš... Ani sa mi nechce veriť, žeby to bola pravda, veď to by snáď nemohol kúpiť žiadny človek s trochou sebaúcty.
      • ales.smutny
        Pozoruhodné, on to někdo od nich prohlašuje?

        Ne. Vše, co zatím máme jsou informace o tom, že udělají PC a slovíčkaření z fragmentů vět, překládaných ještě z japonštiny.

        Zdá se mi, že tady se už automaticky vytváří situace "tak si tu lopatičku sežer". Nevím, pokud bych chtěl PC verzi hry a na základě mých petic se ni dostalo, spíš bych se těšil, než hned označoval distributory za ty zlé a proradné...
        • MickeyMutant
          Bohužel to nevypadá, že by to byl jenom mediální šum, jak naznačuješ. Těch přímých citací z rozhovoru s Miyazakim je příliš mnoho a jsou příliš konkrétní na to, aby vše šlo svést na špatný překlad. Velmi pravděpodobně mimo jiné prohlásil, že v současnosti nejsou plánovaná "žádná vylepšení grafiky", že půjde o "přímý port konzolové verze" a gamepad je "důrazně doporučován", protože podpora k+m bude minimální.

          Je mi to taky hrozně líto, ale prozatím to opravdu vypadá takhle blbě.
          • Nemám to všechno načteno, ale "žádná vylepšení grafiky" bude spíše znamenat, že tam nebudou vylepšovat textury, efekty a spol. Locku na 720p bych se nebál, to je podle mě úplná kravina, povolit jiná rozlišení na PC je triviální a měly to i ty nejodfláknutější porty z konzolí. Lock na 30 fps může mít z čistě technického hlediska určité důvody, ale konzolové verze se prý na konstantních fps nedržely ani tak, takže snad pro ně nebude problém to prostě odblokovat... přinejhorším by to snad mohli předělat na locknutých 60 fps. FOV nevím, to je asi spíš na jejich dobré vůli a na tom, jestli se k ním vůbec donese, že je to problém, změnit FOV je programátorsky dost jednoduché, otázka taky je, jestli v té hře něco až moc nespoléhá na dané FOV (osobně mě ale napadají jenom absurdní příklady).
            • MickeyMutant
              Jo, se vším, co píšeš, souhlasím. O těch 60 fps se Miyazaki konkrétně vyjádřil. V odpovědi na otázku, jestli bude PC verze věrným portem, nebo jestli bude něčím vylepšena mimo jiné řekl: "neočekávejte frame rate 60". To v kontextu dotazu bohužel nejspíš vypadá na oněch uzamčených 30 fps.
        • Tak asi. I když mám pár svých výhrad, tak Dark Souls kupuji hned jak to půjde. I kdyby mne to nakonec nebavilo (mám k soubojům některé osobní gamedesignerské výtky) tak už z principu bych rád, aby si Capcom v účetních záznamech poznamenal u PC portu alespoň "ucházející".

          Ohledně pirátství - po "úspěchu" PC verze Street Fighteru IV tleskám Capcomu vůbec za tu myšlenku na port ^_^
  • A zase tu máme jedaska s jeho teóriou, že konzolové hry sa vyrábajú priamo na veľkosť pixelu televízora.

    No tak jejdasko, čo nám konečne nepovieš, či sa tieto hry vyrábajú špeciálne pre 22", 26", 32", 42", 50" či 65" hd telky? *15*
  • Ak som pochopil dobre tak v tej hre sa da cez multak privolat inych hracov na pomoc, ktori vas mozu namiesto pomahania rovno zabit? Ak ano to vitam, je to urcite frustrujuce ked v najtazsej chvili vas este niekto bodne do chrbta. A tak rovnako nemozte verit nikomu. Ako poznam dnesnych hracov tak vrazdy budu na dennom poriadku :)
    Co sa tyka tej grafiky tak to necham tak, snad sa to bude dat prezit. Len nech je prosim ovladanie na klavesnici a mysi dobre. Prosim..
    • Nerob si ilúzie, je to klasický mp, len je integrovaný priamo do hry a nie do menu a niektorý konzolisti sa z toho "wanabe mmo" prístupu nevedia spamätať. Blizzard má aspoň dosť rozumu na to, že pve a pvp oddelí.
      • Lugale, ty máš zjevně nějaký problém :) Tu hru jsi naprosto nepochopil, ale hlavně že to máš "na háku". Není to ani náhodou "normální MP". Ale když se to tu řeší, shrnu to: Hraješ v živé nebo MRTVÉ (resp. nemrtvé, ale to je fuk) podobě. /// Když jsi ŽIVÝ, můžeš na zem namalovat znamení a čekat, jestli tě někdo povolá na pomoc. /// Když jsi ŽIVÝ a v lokaci je živý boss, můžeš si pomocí znamení, které najdeš, zavolat na pomoc toho, kdo tam znamení nakreslil. /// Když jsi ŽIVÝ a v lokaci je živý boss, může tě jiný hráč přepadnout. Napíše ti to zprávu, že jde po tobě, zamknou se některé dveře a objeví se hráč. /// Když tě něco zabije (cokoliv), jsi MRTVÝ. /// Oživíš se tím, že použiješ "humanitu" (předmět). Tu nacházíš různě po světě, dostáváš za zabíjení bossů a speciálních NPC, nebo za to, že se ubráníš hráčům, co tě napadli. Také ji dostáváš za zabíjení hráčů, ale když to děláš, hra tě označí za "zlého". /// Ještě navíc se k tomu můžeš přidat k různým společenstvům. Například lesní společenstvo tě může povolat na pomoc, když v jejich oblasti nějaký jiný (živý) hráč vraždí jejich členy. Pak se ti na obrazovce objeví, že tě volají, ty můžeš odkliknout souhlas a teleportuje tě to do lesa, kde můžeš "zlého" hráče zabít. Dále je společenstvo, které trestá "hříšníky" - jeho členové mohou beztrestně napadat zmíněné "zlé" hráče. A konečně je společenstvo draků, které ti umožní dát na zem značku, kterou vyzýváš jiné hráče na souboj. Tohle všechno se navíc míchá dohromady. Může tě někdo povolat na pomoc, a pak vás může někdo jiný přepadnout. Nebo tě povolá společenstvo proti zabijákovi, kterého ale současně také někdo napadnul, takže jste tři, vzájemně proti sobě. Nebo může lesní společenstvo vyvolat na pomoc hráče dva... atd atd. Prostě... běžný Lugalův mulťák, jako všude jinde... *7*
        • Ještě jako dovětek bych chtěl zdůraznit tu "živost". Prostě ty jsi zpočátku většinu času mrtvý, protože se většinu času rozkoukáváš, takže často umíráš, čili se tě žádný MP netýká. Pak je nějaká oblast například těžká a ty se rozhodneš povolat někoho na pomoc. Tak se oživíš - ale riskuješ tím, že tě nějaký hráč přepadne. Stejně tak když si chceš upgradnout bonfire, tj. zlehčit si maličko hru, musíš to udělat živý - a zase riskuješ, že tě nějaký hráč přepadne. Nemluvě o tom, že útočník je na přepadení připraven, ale ty ne, musíš rychle najít vhodné místo na boj, eventuálně ho vyčistit od potvor, které útočníka nevidí. Je to naprosto unikátní zážitek, nesrovnatelný s ničím jiným v žádné jiné hře... Hrát hru offline je škoda - když nechceš interagovat, hraj mrtvý. Hraním offline se připravíš o další skvělé online funkce, zejména čtení vzkazů jiných hráčů (dost často HODNĚ pomohou) a sledování krvavých skvrn, na kterých si můžeš vyvolat ducha, který ukazuje posledních několik sekund života jiného hráče. Tím odhalíš třeba blbě viditelnou past nebo nečekaného protivníka.
    • Malleth
      Funguje to tak, že když jsi ve formě člověka a boss v daný lokaci je naživu, můžeš si přivolat hráče aktivováním znamení na zemi. Ten bude vždy s tebou. Může se ale stát, že se bez aktivace znamení objeví v tvým světě hráč, kterej tě chce zabít. Přítele od nepřítele poznáš podle barvy. Bílej = přítel, červenej = nepřítel
      Vtip je ale v tom, že některý hráči pokládají falešný znamení, který vypadají jako ty na přivolávání přátel, ale mají trochu jinou podobu. Často ho pokládají mezi ty opravdový a ty si tak můžeš (pokud budeš nepozornej) přivolat invadera *1*
      • Takze ak to cele dobre chapem, tak ked si niekoho privolam do hry cez znamenie, co zrejme zanechal on, tak on pri prihlasovani do mojej hry musi vybrat ci ma chce zabit alebo mi pomoct. Takze ak mi niekto prichadza pomoct tak je automaticky blokovany aby mi nemohol ublizit? A opacne.
        Tak to to je?
        • irdzi
          jjj ... tak nejak ... ale on zanecha na zemi cerveny nebo bily znameni a podle toho bud pomaha nebo te zabije ... ale jeste jsem nikoho zabit nesel, tak pres nevim jak bych to udelal ... kdyz ti svetlej pomaha, tak te zabit nemuze a ten kdo te chce zabit nepotrebuje podle me zadny tvoje privolavani ... proste neco pouzije aby se dostal do cizi hry nebo hodi ten falesnej napis na zem
          • Malleth
            Když chceš invadovat, musíš použít item. Myslim že se jmenuje Cracked Red Eye Orb. Pak ti to najde automaticky hráče k napadnutí.
            • Malleth
              Není za co. Jako nemrtvej beztak strávíš valnou většinu hry. V nemrtvý podobě nemůžeš k sobě nikoho přivolat a nemůže tě ani nikdo napadnout. K tomu abys ožil potřebuješ u bonfiru obětovat lidskost, což je speciální komodita, která se dá získat různýma způsobama (loot, zabíjení nebo pomáhání hráčům...). Když tě zabijou, jseš opět nemrtvej.
            • Nemrtva podoba? Hmm.. no moje vedomosti o tejto hre su zrejme nulove. Idem to napravit a poprecitat co najviac o tom. Ale zatial sa mi to paci. A dik za rady. ;)
            • Malleth
              Já sem moc neinvadoval, ale pokud vim, dostaneš za to duše, lidskost a nějaký speciální itemy potřebný přidání se ke covenantu.

              Můžeš ji dokončit sám, ale je to místama dost těžký.
              Nicméně pokud chceš hrát online a nechceš být invadovanej, stačí hrát v nemrtvý podobě.
            • A oplati sa vobec takto killovat tazko pracujucich hracov? Co je odmena?
              BTw da sa tu hru dokoncit zrejme aj sam, ze?
      • irdzi
        no ja to hraju online fakt chvilku ale vcera se mi stalo, ze me v anor londu napadli tmave cerveni a tmave modri ... ti co pomahaji jsou svetli(bili, zluti)a navic nemuzou v cizim svete doplnovat zdravi ... navic se mi vcera stalo (jsem chaos servant 2+ jestli to ma na neco vliv?) ze jsem napsal bilej napis abych nekomu pomohl v lokaci kterou mam za sebou a privolal si me typek, kterej zrovna bojoval s invaderem ... a invader byl tak hustej, ze jsem si ani nevznul :)))....tot moje zkusenosti zatim ... no nic ... jdu hrat:)
        • Malleth
          Máš pravdu, jsou tam ještě tmavě modří invadeři. Ty jsou tuším vždycky spojený s nějakým covenantem. Hodní jsou bílý nebo zlatí.
    • irdzi
      ne tak uplne ... kdyz chces od nekoho pomoct, tak na zemi najdes bilej napis - privolas do svoji hry nekoho kdo ti chce pomoct treba s bosem (on za to ziska par dusi a humanitu) a kdyz te nekdo prijde zabit, tak toho si neprivolavas, ale hra ti ohlasi, ze ti nekdo vlezl do hry .... ja hral pri prvnim projitim hry offline a nemam dojem, ze by mi to zazitek ze hry kazilo ... ted napodruhy hraju online a v nekterych lokacich je to spis opruz (anor londo vcera)...navic offline si muzes pred bosem vyvolat npccko ktery obcas taky pomuze. Dalsi vec je, ze abys mohl tyhle veci delat musis byt clovek coz stoji humanitu a kdyz umres, tak se obevis u ohne zase jako mrtvej ... a mrtvej nemuze privolavat ani npccka ... jo a v tom online taky zalezi asi nejak v jaky ses frakci ... jsou frakce ktery spis pomahaji a pak jsou vylozene takovy, co te budou ocenovat za to, kdyz budes ostatni zabijet(myslim se odlisuji barvama) .... ale mam nahranych zatim cca 140 hodin, takze jeste nevim vsechno
  • Už sem dlouho předtím avizoval že přístup k portování bude určovat skutečný úmysl vydavatele. Na PC se požadoval pořádný port, tady nic překvapujícího, grafiku neřeším, pokud to bude vypadat alespoň jako na konzoli, GfLW...no, pro mě to je hlavně single záležitost. Není nad to, když se věci dělají pořádně v jakémkoliv oboru, a to je třeba ocenit. Pokud je pravda to o minimální podpoře K+M, tak se to dá přeložit i méně korektně - prostě se na to se*ou. Moje prachy by za tohle nedostali, i zadarmo je to pak drahý.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit