Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jeanczarny
    Kancelářská šunka? Sakra, co mam pak já? Bramboru?
    • *1* jn jsem pyšným vlastníkem Pentia 4 3,0ghz s 512MB Atinou a taky by mě zajímalo, kam by autorova "šunková definice" zařadila mě.
      • Asi mezi next-gen konzole.
        • Sithard
          *Ba Dum Tsss*
  • Líbí se mi, že poslední dobou vidím náznaky, kdy se tvůrci hodně soustřeďují na optimalizaci a snaží se tak pokrýt co možná největší hráčskou populaci... Dřív jsem si říkal, že tam prostě vlítnu, tento super nápad jim navrhnu a vydělám majlant... holt mě někdo předběhl. Palec hore
    • Doufám, že se jim tímhle shitem nikdy nepovede pokrýt velkou část herní populace.
      • Pytel já to myslel spíš obecněji, chytls mě moc za větu, něvadí. ;)
  • Mart9
    Naposledy jsem hrál World at War, vynikající hra. Jednou přijde den, během kterého dohraju všechny kampaně všech následujících dílů.
    • Dolero
      Já sem hrál zatím WaW 2× a ani jednou nedohrál. Po Dogs je to dle mě nejhorší CoD, to i BO bylo lepší :)
  • Bodejt by to neutahla kdejaka sunka kdyz engine je stejne jako v MW z roku 07 :-DDD Hnusnejsi textury nez ma COD v dnesni dobe neexistujou.
    • Ten engine co má MW, už používal Quake III.
      • Vidlec
        To není fér. ID tech 3 je založen na ID tech 2 atd.
        Nikdo si neřekne, uděláme nový engine od základu.

        I například v Unreal Engine 4 by jsi někde hluboko v základu našel kód z původního Unreal enginu.
        Ten základ z Quake, který onehdy Carmack naprogramoval by se možná našel v tolika střílečkách, že bychom se divili.
        viz http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/63/Quake_-_family_tree.svg

        Druhá věc je ta, že za ta léta na tom IW mohli více zapracovat, o tom žádná.
        • To mas pravdu, ale ty enginy co uvadis sou od zakladu prekopany, zatimco engine COD byl az do Ghost uplne stejne jako MW Loni udelali nejaky mensi zmeny ale stejne to nezachrani, proste je to zastaraly.
  • Kdyby se radši věnovali optimalizaci a ladění síťovýho kódu multiplayeru... Na co mi bude 160FPS (možná tedy, poslední dvoje CoD mají tuším zámek na 92FPS), když to bude díky lagové kompenzaci nehratelný? *9* U Advanced Warfare nedokázali, slibotechny, pořádně otimalizovat ani spuštění hry, kdy byla hra po každém spuštění momentálně nedostupná...tentokráte si počkám na ohlasy hráčů pár měsíců po vydání a uvidí se *3*
  • PreidaQ
    A o novém traileru ani slovo?

    https://www.youtube.com/watch?v=58Pspqx0XGs
    • Vojta_Ilavsky
      Jestli se nepletu, tak v bleskovkách byl zmíněn 2x, a v diskuzi k článku by byl stejně jenom hejt.
  • Jack1947
    DX11 ? je kancelářské vybavení? O.O takto potom musí dělat hodně velkou grafiku...

    Ten engíne je stále stejný už nekolik let (codů) ale to neznamená že nemůže být vylepšen ted aby to bylo k lepšímu a ne psychopatické- barevné schizofrenické přepálené...

    Trochu se bojím aby z toho neudělali sluníčkově spálenou hru, z vojáků aby netekla duhová a nelétali tam jednorožci ( ne to je už přehnané) ale i tak. Barev pomalu a člověk je potěšen více. Než přehršel neřikám temné ale ani ne moc barevné. *3*
    • Moje 6 let stará šunka co utáhne i GTA V má DX11, dneska to dávaj snad i do integrovaných grafik..
      • Jack1947
        Hmm, ovšem utáhne a bude se hrát jsou dvě naprosto rozdílná slova.
        • Hmm, jenze tys psal ze dx 11 neni pro kancelářské kompy
          • Jack1947
            Nevím já se v kancelářských kompech nevyznám, *7* každopádně to pojede třeba na low no aspon něco že. *3* Takto radši v nejlepším utnem. At nemáají moc práce s váma bobšema. *4*
            • Ty se nevyznáš v NICEM a přesto máš potřebu tu pořád kydat ho*na.
  • To je článek jak noha toto. Ale v něčem má pravdu, ten skoro dekádu starý škaredý engine poběží na kdejakém šrotu, to je pravda *1*
  • Vojta_Ilavsky
    Doufám že si zase někdo bude stěžovat na 6GB RAM, když je 8GB standard. :D Jako u Ghosts.
    • Kcemu 6GB RAM kdyz to je 32bit a vic nez 2 to stejne neumi pouzit? To je asi tak stejny, jako kdyz si TESO pri instalaci rekne o 80GB na disku, pricemz to ma 35 ...
  • Treyarch bylo vzdycky studio, ktere na PC verze myslelo vice nez Infinity Ward, ackoli optimalizace jejich her byla oproti tem z IW dost tristni. Ale hra byla vice PC friendly - dedikovane servery, nastaveni FOV, vyklaneni se (to, je fakt, neni v MP az takova vyhra), atd.

    "utahne i kancelarska sunka" - sakra, takze muj komp uz nelze vykonem oznacit ani za kancelarsky stroj. :-D
    • Promiň, ale přestaň psát hlouposti.
      Všechny MultiPlayer top díly - CoD1, CoD2, CoD4 dělali Infinity Ward.
      Právě všechny repetativní díly co jsou stejné jak h()vínko od krávy, jsou dílem Treyarch.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit