Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • schali
    Čas ukáže, no a tady ukázal. Přestože byl Wasteland 2 kritizován mnohem víc, tak podle mě nakonec vyhrál. PoE má několik velkých problémů. Jednak jsou to podivná povolání, různý mixy bojovníků a kouzelníků, ale hlavní problém je systém abilit a kouzel. Nedivím se vůbec, že ta hra připadá někomu těžká. Když nemá funkční sytém abilit, tak jak chcete najít směr a hru si "zlehčit"? Vždyť to je samotný základ rpg, systém zlepšování postavy, který dává smysl. V konečném důsledku naprosto negativní *13* .
  • Ahoj, pěkná recenze, na bg a spol. jsem vyrostl, tak jdu zakoupit a zkusit, namlsal jsi mě :)
  • Dohrano, super hra, rekl bych primo prekrasna. Skvele jsem se bavil, v nekterych dungech mi prisly uz moc stereotypni souboje, ale autori si dali s timto moc prace. Za me 8/10
  • fallanga
    Ty vole, Vašku, nudnější recenzi jsem dlouho nečetl. To jsi měl nějaký minimální počet slov, že jsi to tak natahoval? Fakt hrůza.
  • Davam 9.5/10. Dnes jsem to dohral a vazne dlouho jsem se tak nebavil ;).
  • Tak Pillars bude asi super. Nevim jak daleko jsem, ale je to spousta akce, dobrodruzstvi, RPG prvku, perfekt. Mam dva problemky. A sice, kdyz mam treba 4 lahvicky na sobe v jedne ikonce, tak jak vzit jenom jednu? Kdyz je chci rozdelit stejnomerne mezi bojovniky. Zkousel jsem CTRL, ALT SHIFT + CLICK a nic. Druhy problemek je, ze se nescitaji bonusy u predmetu. Mam napr. brneni +2 resolve a ring + 4 resolve a bonus k resolve mam jen 4, ze brneni to nesecte ale pise to ze to je potlaceno. Takze celkem prekvapeni. Vite jaka je vyhoda dual wieldingu? Prijde mi ze mlati vzdy jednou a pak druhou zbrani a vyjde to nastejno jako jednou.
    • 1. Double click?
      2. Mám dojem, že to je stejné jako v DnD hrách, tam taky nešlo kombinovat např ring of protection +1 a cloak of protection +1.
      • Double clickem to vypiju
        • Klikni levým tlačítkem, tím se to uchopí, pak levé pusť a zmáčkni pravé. Chvíli mi to trvalo.
  • Goblin
    Zdá se, že zapálené transfeminist(k)o rozpoutalo bouři kolem jednoho z náhrobků (autorství epitafů je součástí kickstarterové odměny pro 500$ přispěvatele) kvůli údajně "transmysogynnímu" vtipu. Posuďte sami:

    "Here lies Fireborn, a hero in bed.
    He once was alive, but now he’s dead.
    The last woman he bedded, turned out a man.
    And crying in shame, off a cliff he ran."

    Obsidiáni zatím prohlásili, že věc zváží a kontaktovali daného vtipálka... Na netu probíhá "diskuse" mezi lidmi, kteří chtějí epitaf za každou cenu stáhnout a lidmi, kteří věří, že ustupovat někomu, kdo je po úvaze uražen prakticky čímkoliv, je špatný nápad.
    • Morraw
      Tihle SJW (social justice warrior) jsou novodobý mor. Na to se prostě nic slušného říct nedá.
      • Goblin
        Nejvíc mě na tom fenoménu vytáčí, že veškerou toxicitu, kterou tihle aktivisti zasejí, nechají sklidit právě těm, které předtím slibovali chránit. A na popelu, který z toho flamu vzejde, stavějí dál... Nechutné.

        Jinak mor je až příliš slušné slovo. :)
  • Tak jsem před vstupem do Defiance Bay a zatím mi ta hra víc než cokoliv jiného připomíná Neverwinter Nights 2, linearitou, malým počtem side questů a taky tím strongholdem. Třeba se to ještě nějak rozjede, ale zatím to sérii BG nesahá ani po kotníky. Mohl bych brblat nad soubojovým systémem, herním světem atd, ale zde je to zřejmě jen o zvyku a mým fanouškovstvím DnD a Forgotten Realms, ale největší WTF je pro mě systém (ne)přidělování zkušeností - chápu to u běžných potvor, ale že nedostanu zkušenosti za zabití pavouči královny a podobných "bossů", to mi teda hlava nebere. Zatím tak na 7/10.
    • To je brutální souhlas. Podepisuju do puntíků.
      Nejsem extra daleko, ale zatim to na mě působí stejně. Těšil jsem se na zmrtvýchvstání BG (i když jsem nesledoval vývoj, takže jsem možná zklamaný jen sám), a míste toho styl NWN.
      Kouzla jednoduchá, většina na damage. To už neexistuje trochu fantazie?
      Ochranná kouzla neefektivní, jenom mírně zvyšující některý z atributů/vlastností. Tudíž nejsou vůbec nutná dispel kouzla nebo nějak extra vybavovat bojovníky. Ergo se vytratilo ze soubojů strategické uvažování.
      Všechny boje tak poměrně na jedno brdo. Tři bojující vepředu, tři kouzlící vzadu (u mě). Obyčejně to vyřeší ti přední sami, když je protivník silnější (větší množství), tak kouzlící podpoří pár bez většího přemýšlení zvolenými kouzly. Jestli tam hodim nějaké blesky nebo je omráčím nebo jim snížím atributy vyjde nakonec vcelku na stejno. Poměrně nuda. Když je okolo moc prostoru a nedá se přehradit cesta, kouzlící dost rychle kalí. Ale nevadí, protože vlastně nekalí doopravdy, jen jim dojde endurance a zase vstanou. Tohle zjednodušení mi vadí od dob BG docela dost.
      Systém dvou camping supplies taky nic moc zábavného, člověk pořád jenom šetří kouzly u wizarda a priesta, aby nepotřeboval spát a byly připraveni na těžší souboje. Většinu času tak jen obyčejně střílejí. Nebo přichází nesmyslné cestování na přespání do tvrze / nákup nových supplies.
      Přikrývky na jedno použití? Kde to jsme?
      Minmaxovat atributy lze a dokonce je výhodné, ani tady nevidím pokrok.
      Zatím žádný souboj nepředstavoval výzvu, kromě obyč. duchů na úplném začátku a jejich neomylné teleportaci k mým level1 kouzlícím postavám. Zatím u mě tak 6/10, nadprůměr, ale nic extra a k BG se to ani trochu neblíží (a to není jen nostalgie).
    • Morraw
      Za běžné potvory přece dostáváš zkušenosti plněním bestiáře. Navíc maximální level je 12, na který se dostaneš pouze když splníš všechen vedlejší obsah. Takže ve výsledku to je úplně jedno.
      • No právěže za nějaké mláďata pár drobných dostanu, ale jen do určitého počtu a za jejich královnu nic, to mi prostě nedává smysl. Navíc pokud jsem něco nepřehlédl, tak za lidské nepřátele není vůbec nic už od začátku. Prostě z toho mám maximálně poloviční radost, když někoho zničím v dobře zvládnuté bitvě a nedostanu odměnu, pro mě je to škoda. :-)
        • Morraw
          Taky to je pro mě nezvyk. Ale aspoň z nich padají suroviny na crafting a loot je taky bohatý ;)
  • Keyz
    500
  • Chim
    Na konkurenční stránce vyšel dneska hodinový lets play.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit