Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lidská díla různého charakteru se "vykrádají" už od počátku lidských dějin, tak co? Inspirace je základem každho díla. Prakticky nic není originální.

    PS2 je slušná hra a k tomu plně zdarma. Vzhledem k častým updatům také asi i vydělává, takže se jedná snad zatím o úspěšný a dobrý F2P model hry, což jen potvrzuje, že ne všechna F2P musí být špatná.
    • wenceslaus
      Ale je to agument? Spousty věcí, které se dějou už po tisíciletí sestejně nepokládají za správné.
      Je rozdíl mezi inspirací a kopií.

      PS: V tomhle případě to taky vidím jen jako inspiraci, jen jsem nespuhlasil s argumenty.
  • hru sem nehral 5 mesicu a oni mi smazali ucet
    • Hru sem nehral rok a porad mam account ale kupoval jsem prachy na zbrane takze asi mazou jen ty co nic nezaplatej a prestanou na dlouho hrat.
  • Koukám, že to zas designoval nějakej znalec. Na co jsou ty křidýlka dole, vždyť pěšáci vzadu nebudou moct díky nim střílet dolů, což je to první a hlavní, na co se hráči klepou. A jestli ještě do toho budou cpát i MAXy nebo těžkou pěchotu pálící z bazuk... Škoda, že to neudělali spíš na styl MH-6 Littlebirda, viz. zde:

    http://www.militaryfactory.com/aircraft/imgs/md-ah6-mh6-little-bird_3.jpg

    Fakt bych radši uvítal nějakýho malýho komára. Něco co je levný na zdroje pro rychlej osobní přesun. Máme čtyřkolku, máme buginu, tak proč ne malou poletuchu?

    No a nejvíc mě drbe je neschopnost/lenost vývojářů udělat specifický vozidla pro každou stranu. Takže teď tu všichni mají pod záštitou NS 80% vozidel stejných *11* Unikátní jsou jen stíhačky a těžký tanky...
  • yuri.sidius
    Ehm, já tam teda žádnou podobnost nevidím, aspoň teda ne vizuální. Možná se tou z W40k původně ispirovali, ale výsledek je na míle daleko. Nebýt jména ani by mě to nenapadlo. A když už mluvíme o vykrádání nápadů, je naprosto jasné, že w40k valkira je silně ispirovaná ruským mi-24 a tu bylo mnohem dřív. Inspirace je normální věc pokud výsledek nevypadá uplně stejně a je zbytečné z toho dělat velkou aféru.
    • ales.smutny
      Vždyť to tam taky píšu :) Jen mi to přišlo úsměvné, že už taky slyším trávu růst...a dodávám tam:
      "Ale vážně, pro PlanetSide 2 i hráče bude v konečném důsledku nejdůležitější, aby místní Valkyrie dobře fungovala a zapadla do systému nekončící války. Kde se vzal její původ, na tom herně vážně nesejde." :)
    • Konecne nekdo kdo se na to diva jako rozumny clovek...
  • A jsem já jedinej, který si při prvním hraní PS2 tehdy řekl, že být to z universa WH40k tak je to naprosto dokonalé? Při té představě obřích bitev gardy, chaosu, necronů, tyranidů, tau etc mám vlhko v trenkách...Republika je sice fajn, ale padnout za císaře je přeci jen trochu jiná úroveň :)
  • tonnymontana
    jako velkej fanda warhammeru dlouhe roky jsem si uz zvyknul na vykradani toho nejhrubsiho zrna takze me to nechava chladnym a dal si hraju w40k:) inspirace svetem warhammer mi urcite nevadi ale tvrde kopirky stejne jako u cehokoliv jineho docela jo diky tomu ze to praska do oci. Asi nemaji dost penez pro soudy jinak by se po vzoru ostatnich jen soudili. viz soud za pouziti stejneho slova nebo tvaru v dnesni dobe. Maji to podlozene figurkama,knizkama a dlouholetym lore, pocitam ze s poradne drahym pravnikem by to klaplo
    • wenceslaus
      No pokud vím, tak GW se soudí, kde může. Třeba nedávno o spojení "space marine" v případě jedné knížky.
      • GW se většinou soudí hlavně s malýma rybama, co se při prvním C&D rozklepou strachy a schovají pod stůl, u Sony by myslím docela tvrdě narazili
        • wenceslaus
          Pravda.
          • tonnymontana
            presne tak jsem to myslel ze na velke ryby proste nemaji finance nebo nemaji volne finance. Ja osobne aby nedoslo k nedorozumeni tem soudum za pouziti slova nebo tvaru neholduju a uz vubec ne nadnarodni korporace zalujici male teamy nebo jedince. jen jsem chtel napsat ze se soudi kde kdo kvuli mensi blbosti a v hodne pripadech diky vlivu financi uspeje. tohle je jasna kopirka kde inspirace realnou technikou moc nehrozi. i kdybych jsme pripustil ze tohle je sporne tak v mnoha jinych hrach jsou jeste daleko horsi kopirky kde je to jasna vec. ale jak tu nekdo napsal vyhrat soud nad sony nebo cimkoliv co ma armadu pravniku a tolik financi ze to dotahne do konce je velice tezke. Netvrdim ze si warhammer nevzal inspiraci z hodne veci ale to co udelal ma znacku stejne jako si ji chrani starcraft nebo blizzard ci jablicko. osobne ton warhammeru poznam a dokazu odlisit od jine fantasy nebo sci-fi s orky + jinou bojovou technikou. na druhou stranu tam kde si vyvojar usnadnuje praci copy lore ,modelu nebo textur citim take i kdyz me bude presvedcovat jak se mu o tom zdalo pred 30lety:)
    • slavek.skara
      Když se podíváš třeba na Heroes V tak tam máš úplné kopie klasického Warhammru :) Hlavně u nemrtvých je to poznat a taky nad tím každý mávl rukou.
    • Jaky soudy? To si fakt myslis ze by u soudu meli sanci? Ona jedna vec je soudit se o znacku a druha vec je soudit se o to jestli si nekdo pouzil design z Warhamer jako inspiraci. Mimochodem to samotny muze byt sporny protoze je dost dobre mozny ze design PS bral inspiraci z realne predlohy nebo treba ze Star Wars Clone Wars a o letadylky z WH nemel vubec ani poneti.
      • Podívej se na nesmyslné soudy Apple vs Samsung. Apple zjevně jediný smí vyrábět zaoblené telefony, když kupodivu a zcela nesmyslně vyhrává soudy. Dneska se dá soudit o kdejakou blbost, ale když ti doktor uřízne omylem nohu, daj ti sto tisíc a omluvu a hotovo. *7*
        • Jj probehla spousta soudu mezi Apple a Samsung a to hlavne kvuli patentum. Muzes si rikat ze to je nesmylny ale tam je to zalozeny na patentu. Zaloba kvuli podobnym letadylkum ktere si nakonec az tak podobne neni by nikdy neprosla protoze tam neni na zaklade ceho tu zalobu udelat.
  • Na můj vkus to vypadá všechno stejně, takové fantasy sci-fi, než jako reálná, funkční vozidla z budoucnosti...
    • PS2 není ale hra, kde by se zobrazovala reálná válka budoucnosti. Je to vlastně dost stylizovaná a naprosto nerealistická hra, kde jde čistě jen o arkádovou zábavu. Na tom nevidím nic špatného - takový je jejich koncept a zjevně funguje.
  • Boze mal to byt kratky info clanok o pripravovanych novinkach PS2 a po dociatani mam pocit ze to bolo hlavne o nareku nad nejakou vykradackou. Je to iritujuce, to nech si autor necha na svoj blog. Ako tu niekto uz pisal predo mnou, v dnesnej dobe je tazko prijst s niecim unikatnymi. Ked uz StarCraft mohol mat Valkyrie pred 15 rokmi, preco nie PS2.
    • Protože v době kdy vyšel první Starcraft ještě ve 40k Valkýra nebyla, nebo proto že v SC vypadala jako Land Speeder Tempest než jako to od gardy
  • wenceslaus
    http://michael-shapcott.com/blog/wp-content/uploads/2010/11/pablo-picasso-banksy-quote.jpg

    :-D
  • Číst nářky o vykrádání čehokoliv je poněkud únavné. Lidé by si měli uvědomit, že v dnešní době je prakticky nemožné přijít s něčím, co by tady už v minulosti v nějaké větší či menší podobě nebylo. Jak už dávno kdosi řekl - pokud si teď představíte draka, bude to ve výsledku jen zkombinování prvků draků, o kterých jste četli / viděli je nakreslené...

    Celkově mi to občas připomíná logiku Applu alá ,,My jsme vymysleli hranaté tlačítko, nikdo jiný ho nesmí používat pokud nám nezaplatí a kdokoliv ho bez našeho souhlasu použije je zloděj, protože našehranaté tlačítko je tak geniální, že by ho nikdo jiný nemohl vymyslet."
    • plne s tebou souhlasim a jeste dodam "Everything is a Remix"
      http://everythingisaremix.info/watch-the-series/
    • wenceslaus
      Jenomže design některých věcí je komplexnější, než jen hranaté tlačítko.
      Anděl bude taky vždycky kombinací toho, co o nich člověk četl, co viděl. Ale toho z Diabla prostě poznáš a objevit se někde jinde, budeš ho přirovnávat právě k tomuhle.
      Jde o to, kolik si toho vezme z jednoho příkladu.
    • Apple ale vymyslel kulaty tlacitko...
      • Detailisto. :-P

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit