Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevěděl by někdo jak to bude s MMO hrami typu Elder Scrolls Online konkrétně na PS4, jestli se bude platit měsíčně za účet ke hře + ještě měsíční předplatné PSN+? Přijde mi to jako docela zhovadilost abych mohl hrát platit 2 různé služby :) ... Ptám se jen tak dopředu, neboť PS4 ještě nemám, nejméně rok to nemá cenu. Her je na to zatím málo a většina vychází stále i na PS3, blbiny jako Killzone shadowfall mne to koupit nedonutí ... možná až něco jako Deep Down, pokud se to podaří ... jinak si ten rok vystačím s Dark Souls 2 na PS3 :D.
    • Obecně hry s předplatitelským modelem nebudou vyžadovat službu PS+, pouze PSN účet.
      • Díky za objasnění :)
  • moc se teším na everquest, nejake hratelne mmo tu chybí, tes mmo bude blbost. sice o teto hre nic nevim ale jak se nad ni karel drda rozplyval, tak tomu verim
    • Dont feed this Troll please.
  • Docela me mrzi jak se snizuje narocnost na hrace z hlediska ovladani (proste co nejmene skillu, ktere zvladne i controler), bylo tomu jiz pred konzolema a ovladacema viz GuildWars 2 a nyni Elder Scrolls Online, takove mnozstvi skillu pak clovek naklape i poslepu a jen rotuje nejakou kombinaci.
    Kdyz si clovek vzpomene jake byli moznosti v Ragnaroku (kde se pouzivalo bezne 10+ skillu) pouzivalo se pres polovinu klavesnice. Obdobne tomu bylo i v Lineage i kdyz tam se nektere skilly opakovali, a co teprve WoW. Netvrdim, ze nutne je dobre mit spousty skillu, ktere clovek ani nepouzije, ale zase byt omezen pouze na 5 me prijde dost slaby.

    Toho se bohuzel obavam pri rozsireni MMORPG na konzole. Ne kvuli konzolim ale kvuli gamepadu. PS4 ma mit podporu klavesnice, pokud tomu skutecne tak bude, tak pak uz jen zalezi na ztvarneni daneho MMORPG. Dokazal bych predstavit i ovladac, kde bude sada tlacitek pro namackani konkretnich skillu. Dokonce se o tom jiz bavi v tomto prispevku:
    http://www.pjnorrath.com/threads/everquest-on-playstation-4-confirmed.179/

    Nejspis by to chtelo nejaky novy ovladaci system, ktery by mohl zkombinovat mys, klavesnici a soucasny ovladac (ktery je napriklad u PS nebo xbox).
    • wowko je opačný extrém v tom špatném slova smyslu, tam je tolik skillu že mi dochazeji tlacitka a to mam ješte herní myš.
    • Muj pvp holy paladin ve WoW pouzival pres 30 skillu/tlacitek (a to nepocitam makra) a kazdej jednotlivej skill mohl cloveku v urcite situaci zachranit zadek. Nehral sem podobne vychytany mmorpgčko... *14*
    • walltar
      Abych se přiznal, tak mě tyhle MMO, kde člověk stojí na místě a kliká skill za skillem nudili už v době, kdy začali. Takže jsem za akční MMO vděčný. Radši bych MMO, která se chová jako Mount & Blade, které žádné skilly nemělo, než MMO, kde máš 30 skillů na hotbaru a jinak stojíš na místě a vlastně ani moc nehraješ.

      Takže já v gamepadu nevidím vůbec problém ... i když ho asi nikdy nebudu používat, protože mě jako ovládací schéma nevyhovuje.
      • Nechápu, jak někdo může psát o MMO, kde člověk "jen stál na místě a mačkal skilly". Který konkrétně máš na mysli? Já takové nehrál. I ve WoW se musíš hýbat.

        Jinak ano, o MMO ve stylu mount and blade boje mám taky velký zájem.
    • bobsh
      Za výhru bych považoval spíš MMO, kde nepotřebuješ 15 speciálních skillů na to, aby to byla dobrá a komplexní hra.
    • Deset skillu neni pro gamepad zadny problem. Podivej se treba na War in the North.
      • Mno a hral jsi nekdy MMO pouze s deseti? Nepocitam dnesni MMO jako GW2, nebo ESO, ale treba SWTOR,WoW, Ragnarok, Lineage, LotRO a dalsi.. tam ti tezko stacilo 10 skillu.

        Soucasna generace MMO udela 5 skillu pro zbran a 5 skillu mimo a tim mysli, ze je vsechno v pohode. Nepocitam do toho moznosti maker, zmenu zbrane, vyuzivani vedlejsich itemu (pochoden, jidlo, mount, poty aj.)

        10 tlacitek pro ovladani vseho se me zda opravdu hodne malo, pokud nechcete danou hru opravdu zjednodusit.
        • Očividně jsi nehrál současnou verzi FF XIV na PS3 - počítá se s osmi tlačítky (up, down, left, right, křížek, kolečko, čtverec a trojúhelník), modifikovatelnými pomocí L2/R2 (takže jako kdyby jsi měl 16 tlačítek) a máš k dispozici 8 setů, které přepínáš pomocí R1+těch osmi tlačítek. Ve výsledku máš k dispozici 128 tlačítek, jen se musíš naučit správně přepínat sety. A to není tak velký problém, pokud si skilly na tlačítka namapuješ inteligentně.
        • Tak ty jsi psal o deseti, slo by i vic a té neberu v uvahu touchpad a gesta. A taky MMO je siroky pojem, mohou vypadat a hrat sé ruzne, mene nekdy znamena váce a MMO ve stylu dark souls nebo dragons dogma by me osobne lakal velmi.
        • Malleth
          Pokud uděláš stadartní MMORPG ve stylu wow a dáš tam jen pět skillů, tak je jasný že to bude stát za ho*no.
          Ten systém ale můžou navrhnout úplně jinak. Co kdyby se ta hra ovládala jako Dragons Dogma, nebo Dark Souls? Nebo ti tyhle hry přijdou taky zjednodušený?
          • Tak zrovna v dragon's dogma mi to prislo omezene, archer magic ma naprosto uzasne skilly s lukem, nic takoveho jsem nikdy nevidel, naprosta fantazie, to je hra desetileti, ale ze jsem mohl mit soucasne jen tri z tech skillu pro luk, to me opravdu mrzelo.
          • Ano, bohuzel se mi zdaji zjednodusene. Hra prakticky nema kouzelnika jako takoveho, ano muze vykouzlit nejake to kouzlo, ale uz nemas takovou skalu kouzel a variaci. Uz i ten skyrim, ma moznost si vybrat z velke nabidky kouzel a to je dost osekany oproti morrowindu.
            Nechci kritizovat Dark Souls, to ani napad. Proste tak byl vytvoren, ale u MMO si predstavuju mit na vyber, jakym zpusobem danou postavu hrat, chci mit moznost volby, nemit v ruce jednu zbran, ktera me definuje zpusob souboje (tedy jako v GW2 pouze pouziti 5 zpusobu s danou zbrani, nebo Dark Souls pouze normal a heavy utok). Rad se rozhodnu, ze bych chtel delat ruzne variace s mecem. Predstav si jen jake jsou moznosti uhybu, utoku s mecem (utok na plocho, ze strany, z hora, seknuti, ukryt na stranach, za zady zvednuti nad hlavu aj.)

            Samozrejme to muzes vsechno zjednodusit klidne do jednoho nebo dvou tlacitek, ale moc moznosti na ovladani to skutecne neda :) V tomhle smeru se charakterizuji jako narocny hrac, i kdyz vim, ze s pribyvajicimi lety myvam problemy to vsechno zvladat, ale necekam, ze to bude snadne..
            • Já tedy nevím jak moc jsi Dark Souls hrál, ale řekl bych že škála kouzel je hodně velká :). Klasická kouzla (rozdělená na obyčejná a crystalized), Zázraky, Pyromancie, Prastará kouzla z Ollociale, Temná magie a pak další unikátní kouzla poplatná jen příslušným cechům (Blade of Darkmoon, Blesková kouzla, Gravelordská kouzla atp.). Opravdového mága tam uděláš bez problémů, jen s ním zpočátku nemůžeš hrát jak bývá zvykem u jiných RPG kde od začátku mág vrhá jedno kouzlo za druhým, tady bych to přirovnal k Dračímu Doupěti atp., ze začátku máš kouzel málo a tak občas někoho musíš vzít po kebuli kovanou holí :D. Pořádný kouzelnický masakr si užiješ až při několikátém průchodu hrou, kdy řádně natuníš statistiky a posbíráš si arzenál kouzel :).
            • Me osobne gamepad nevyhovuje proto si ho ani nechci koupit a nerad bych s nim byl nucen hrat nejake MMO :). Kazdopadne nejsem proti, aby se vytvoril nejaky novy ovladac a samozrejme nad ztvarnenim ve hre je potreba se zamyslet. Dragon dogma jsem nehral, takze tam nemohu slouzit z hlediska skillu hrdiny..

              Co se tyce machani mecem, ano dalo by se na gamepad pouzit stejne tak na klavesnici, ale uz jsem nezminim moznosti, ktere bezne v sermirstvi nejsou a presto se v RPG hrach pouzivaji. Kdyz zajdu k LoL a mrknu na garena jak pouzije skill a hodi mec na hrdinu z vrchu. Skill kdy hunter mel v ruce sekyrku a vystrelil pet projektilu, ktere se k nemu pak vratili (GW2). To jsou skilly uz vicemene nerealny, ale na tom je stavena fantasy kolikrat.. a neda se to jen tak lehce naznacit kombinaci tlacitek. Leda rici, tohle tlacitko udela toto.

              Jinak ja nechci nic zjednodusovat spis mit k dispozici moznosti, ktere se ve spouste her ztraci. Guild Wars 2 to proste prehnali, jako i nektere dalsi a stejny pocit mam i z ESO. Everquest je otazkou, zda na tom nebude podobne... Will see.. *1*
            • Malleth
              To co píšeš by šlo na gamepadu udělat v pohodě. Směry útoku a hluboký nápřahy můžeš dělat na pravým analogu (jako třeba MGS2 a možná i v Kingdom Come). Úhyby a kryty nejsou nic novýho.
              Krom toho kouzelník šel v Dragons Dogma udělat úplně perfektní, stejně tak lučištník
              Není třeba nic zjednodušovat, jen dobře navrhnout, zefektivnit.
    • Malleth
      I na normálním gamepadu můžeš mít klidně dvacet skillů. Můžeš používat třeba R1, L1 jako modifikátor na vyvolání dalších skillů. Hlavně záleží jak budou samotný skilly (a soubojovej systém kompletně) navržený. Jak budou skilly univerzální a jak půjdou kombinovat dohromady.

      Já spíš doufám že budou souboje mnohem víc realtime/akční. Manuální útočení, blokování, uhejbání + třeba 10 výraznejch skillů.
    • Tak PS4 gamepad má super touchpad, stačí vymyslet UI, který s tím bude pracovat a opravdu nepotřebuješ klávesnici.
      • Gamepad je příšernost na tyhle typy her. I kdyby u toho byla klávesnice, k čemu to bude bez myši. Analogové páčky jsou k ničemu, velmi pomalé.
        • Pomalé? Měl jsi to vůbec v ruce? Zkoušel jsi nastavit citlivost na 100%? Asi ne, viď.
          • kennyB
            Vsadím se, že při psaní tohohle měl hhh v ruce něco jinýho *1*
            • Myslíš klávesnici a myš? *1*
  • Malleth
    EverQuest na PS4 je skvělá zpráva, teď už je jen otázka kdy?
    • "Někdy příští rok." John Smedley (reddit) . Ovšem jestli to vyjde současně s PC verzí, těžko říct. Do té doby si musíme vystačit s Everquest next Landmark na PC.
  • A poběží to v 1080p při 30fps? :D (sorry, musel jsem)
    • ta PC verze urcite no a na nextgen konzolich hraci vice oceni socialni funkce *1* *3*
    • no jo furt, hraji na PS4 Black Flag a těch 30 FPS mi nijak nevadí. U střilečky mi 30 FPS malinko vadí, tam prostě těch 60 cítím a hraje se mi lépe, ale střílečky na PS4 nehraji, na těch páčkách mi to nejde.
      • Mě to taky nešlo. Stačilo si tři dny zvykat a jsem schopen i něco uhrát.
  • Lawliet
    Proč jsou v galerii kulomety?
    • Planetside2?
      • Lawliet
        Aha aha. Nějak mi to na mobilu nedošlo.
  • God-of-War
    Jedem bomby.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit