zavřít
...

PlayStation VR – hardwarový test

PlayStation VR se minimálně cenou trefuje do pomyslného zlatého středu. Na cenové ose se nachází mezi levnou mobilní virtuální realitou a poměrně drahým HTC Vive. Bude cena rozhodující argument? A je vůbec možné provozovat VR na konzoli, která zrovna neoplývá špičkovým výkonem? Po několika dnech strávených...

Novější 1 2 Starší

  • Jack1947 tiscali.cz
    0 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Pojede to aspúon v těch konstantních 60fps? ne? to potom potěš protože 60fps je minimum na VR . nejde mít méně potřeba je více. Jo jako pokus dobrý, třeba to rozšíří počet exkluzivit *3*
    14.11.2016

    reagovat

  • mikš (anonym)
    0 souhlasí, 1 nesouhlasí
    zas to cele zabijou tim ze nebude co hrat, přitom tohle si říká o poradnou gamesu typu skyrim, i kdybys jen koukal místo monitoru, a všechno ostatní delas stejne rukama, jenze o ni to opet zabijou cely koncept jako ta kamera, která je totalne k nicemu, na par blbych dětských her nesmysl a ovladani konzole?? ste magori? ja si preju at to tak není, ale neverim jim, je to hype a nakonec se všichni projevi jako blbci, a zapomenou na to
    14.11.2016

    reagovat

  • Jindra.veliky.phone (anonym)
    2 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Myslím že ohledně ps vr tu nepadlo to nejdůležitější. Muzu si stáhnout pecko pro oculus rift/vive dat si to na flashku a pustit si to z ps4? Jinak ti nemá cenu kupovat. Může někdo zkusit?
    14.11.2016

    reagovat

  • Row (inkognito)
    3 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Technicka, vazne je vaha 600 g +- autobus takovej problem? Moje helma na masinu ma pres kilo a pul a na vejlete v ni stravim taky nekolik hodin (samosebou si dam obcas pauzu ale to se da ocekavat i o VR) a neprijde mi to jako nejaky problem a tady se bavime prakticky o tretinove vaze...
    14.11.2016

    reagovat

    • Mezek (anonym)
      4 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Jestli to nebude spíš problém rozložení hmotnosti té VR helmy. Přijde mi, že díky displeji bude mít těžiště trochu více vepředu, než helma na motorku, takže subjetivně může působit těžším dojmem.
      14.11.2016

      reagovat

  • Jejdásek (anonym)
    2 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Kdo to zkusil a neni mu z toho soufl uz nechce jinak. Nejvic proti tomu vystupuji ti, kdo to nikdy nezkusili a nema na to.
    14.11.2016

    reagovat

    • Hero (anonym)
      3 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Nemyslím si že už nechce jinak. Jde o obsah. Nebo myslíš že se dá hrát pár miniher pořád dokola?
      Vyzkoušel jsem, uvažuji o tom, ale zatím nevidím za ty prachy kloudnou protihodnotu.
      14.11.2016

      reagovat

    • njn (anonym)
      2 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Dockej casu. Vsechno casem omrzi, okouzelni vyprcha. Sam jsem byl kdysi nadsen prichodem 3d bryli, povazoval jsem to malem za zazrak a byl jsem ochoten pro ten zazitek akceptovat i notne oklestene nastaveni grafiky. Vydrzelo mi to 2-3 mesice. Nesrovnavam technologii 3d a VR. Mluvim o principu. *3*
      14.11.2016

      reagovat

  • kek (anonym)
    3 souhlasí, 0 nesouhlasí
    cg_fov 140
    14.11.2016

    reagovat

  • Zubyzub facebook.com
    2 souhlasí, 0 nesouhlasí
    PS VR by nemusel byt az takovy prusvih, ALE ze ta krabka u nej neumi 4K RGB, ani HDR snad nemuzou vubec myslet vlazne. Jedina varianta pro lidi s playstation pro (coz prirozene zni jako vhodna volba HW k VR.. obzvlast pro lidi co budou chtit konzoli jako vanocni darek) a 4k televizi je pokazde prepojovat kabel z krabice do konzole primo.
    13.11.2016

    reagovat

    • Novak (anonym)
      1 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Na jednu stranu je to pravda, toto je evidentni fail, na druhou stranu videl jste tu soustavu kablu co mezi tim vsim vede? To si stejne nikdo normalni jako trvalou dekoraci obyvaku nenecha a odpojovat to bude tak jako tak.
      13.11.2016

      reagovat

      • Antinovákovec (anonym)
        0 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Pane Novák, vy jste pěknej trotl, bohuzel idealni nadavku pro vás jsem nemohu napsat.
        16.11.2016

        reagovat

  • pro pracující vždy PRO :-) (anonym)
    7 souhlasí, 9 nesouhlasí
    Na tomto webu by takové téma jako Playstation VR neměla být diskuze, pač tu jsou jenom zakomplexovaní mentálové kteří vždycky budou mít problém, ten kdo zavrhuje VR je pouhej ubožák nic víc, je to jedna z mála velkejch technologii co má v budoucnu velikej potenciál a ne jenom ve hrách ale pro více oboru. A jenom tupé ho**do muže napsat že to dopadne stejně jako 3D TV. Zase nějakej trotl napíše že si to kupovat nebude, že si počká na vyspělejší VR, pač když si tohle bude každej říkat tak se nikdy nikam v ničem nehneme. dejte si rovnou dělo do obličeje a nepište že si to pořizovat nebudete, na to vám každej kašle.
    13.11.2016

    reagovat

    • ZX Spectrum (inkognito)
      13 souhlasí, 8 nesouhlasí
      Co bys chtěl po PC komunitě Games.cz. Vždyť je to tady skoro samej mindrák. Souhlasím, že nějak začít se musí a Sony VR je slušný začátek pro masové použití VR!
      13.11.2016

      reagovat

      • klokani trus (anonym)
        4 souhlasí, 1 nesouhlasí
        co to je masové? že všichni co hrajeme hry na PC a konzolích budeme hrát v helmě? není nato jediná "normální" HRA tak jak se to mám mosově uchytitit. At konečně ukáží jak se na tom hrají olnohodnotné hry a pak at to dávají na webe o hrách.Jinak je jasní že do toh bude každý pitchovat
        13.11.2016

        reagovat

    • flash (inkognito)
      8 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Takhle presne vypada clovek ktery si neco koupi a pak zjisti ze to je kravina:)
      13.11.2016

      reagovat

    • n (anonym)
      6 souhlasí, 0 nesouhlasí
      tohle a 3d ma pomerne dost spolecnyho

      je to podstatne drazsi nez standardni zpusob zobrazovani

      podpora zatim mizerna

      musite se k tomu obtezovat s dalsimi periferiemi (mensi pohodli)
      13.11.2016

      reagovat

  • n (anonym)
    4 souhlasí, 4 nesouhlasí
    vypravet packovacum o fov, je jako noseni drivi do lesa... tem nevadi sebevetsi zvracenost v tomhle ohledu
    13.11.2016

    reagovat

  • njn (anonym)
    3 souhlasí, 5 nesouhlasí
    Autorovi recenze rikam, ze nevolnost urcite nezpusobuje rozpor mezi pohybem, ktere oko vidi ale telo neciti. Kdyz jedete v rychlovlaku konstanti rychlosti, telo pohyb nevnima, vyjma kodrcani a nebo odstredive sily v zatackach samozrejme. Telo zacne pohyb vnimat pouze pri zrychleni a nebo zpomaleni.
    Problemem je nerealne FOV ktere deformuje perspektivu a tento nezadouci efekt pohyb jeste znasobi. Kamera, ani ta virtualni nedovede simulovat realne vnimani perspektivy lidskeho oka. Kdyz napriklad hrajete zavodni simulator na trech monitorech, muzete si nastavit FOV co nejblize realite, ale stejne vidite obraz na krajnich monitorech s deformovanou perspektivou. Realne to zkratka udelat prozatim nelze.
    A tomu jeste pridava marketing, ktery potrebuje wow efekt. Takže defaultni hodnoty se alespon mirne prezenou. Pokud by bylo prostorove videni nastaveno alespon v ramci moznosti na co nejrealistictejsi parametry, zadny wow efekt se nedostavi. *3*
    13.11.2016

    reagovat

    • Jejdásek (anonym)
      1 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Jiste a kinetoza https://cs.wikipedia.org/wiki/Kinetóza neexistuje :-).
      14.11.2016

      reagovat

Novější 1 2 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 23.20.60.138.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.