Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle není Jim Be... eh pardon M&M. Vemte si, jak sérii zabil 9. díl a to tam "jenom" vypustili kouzlo létání a udělali pár změn ve vývoji postav. Kdepa, tohle je jen další klon Grimrocku.
  • Nepovídej *7*
  • Miluji tuto sérii (vlastnil jsem myslím že 1 či 3) a těším se na tento díl.
    Trošku mne ale překvapuje že nepřátelé jsou inspirováni Heroes of might and magic VI
    (vlastním plnou verzi III takže taky fan, jaká to náhoda). Ale nevím jistě jestli byli ostatní nepřátelé Mam z Homam.
    • MickTheMage
      MMX sa odohrava v Ashane a tym je to cele vyriesene :)
      • Jj ale když se na trailer podíváš ještě jednou, uvidíš tam jednotky ze svatyně (Heroes of migt and magic 6). Nevím jestli Homam a mam mám brát jako samotné Universum čili Might and magic univers .
        • myslim ze by to malo byt jedno univerzum, kedze povodne obe hry vytvoril jeden clovek / studio. Pokial viem.
          • Nó já bych to moc do jednoho pytle nedával, teď jsem se díval a vzpomínal na starý časy, a podíval se na ending (já jsem k němu nikdy nedošel). Ten ending mi přišel divný a podíval se na podrobnější informace. Já bych fantasy/sci-fi moc nedával do stejného universa jak might and magic. Fakt nechápu proč je to sci-fi a mrzí mne to *13* .
            P.S. : Jestli to někdo hraje a nedohrál tak promiňte za spoiler, děkuji *4*
            • scifi je v serii Might&Magic od prvniho dilu
  • omluva za offtopic, ale pokud máte rádi tento typ RPG, mrkněte taky na Lords of Xulima.
    hra prošla kickstarterem a na steamu dostala zelenou. inspirace Ultimou, M&M, Wizardry
    • Thorar
      A ještě před kickstarterem byla kampaň na indiegogo, taky úspěšná. Backnul jsem oboje.
  • DeDy
    Jsem moc zvědav na ty první dojmy, co zde mají vyjít, jestli se s autorem shodneme.
  • Keyz
    To jsem zvědav. Grimrock mě dost namlsal jak dobře fungoval.
    • tak on namlsal i Ubisoft.. kdyby nevysel Grimrock tak tu tahle hra dneska neni.. doufam, ze bude i presto dobra..
      • Hral sem tu betu/demoverzi :D A bylo to celkem fajn, ctvereckovy pohyb me otravoval jen do te miry, ze vzdy kdyz sis chtel odpocinout tak si musel odskverovat celkem daleko, ale jinak dobry, souboje celkem tuhy, skilly by se dali urco jeste poresit, ale jinak moc fajn. Nejvetsi chybu vidim v lootu. Hodne veci co pada je proste na chuja. To se mi v puvodnich hrach stavalo snad jen s prstenama. Tady vlastne nevis co si oblict.
  • RPG Serie M&M byla jednou z mych nejoblibenejsich her vsech dob. Je tady videt snaha vyvojaru inspirovat se tim nejlepsim z predchozich dilu. Jenze, nechci hned vsechno schazovat, ale tohle proste neni Might and Magic :). At se to nekomu libi nebo ne, tohle Might and Magic neni. Ocividna je inspirace Grimrockem, jenze vyvojari by si meli uvedomit ze Might and Magic neni Grimrock. Kdybych si chtel zahrat Grimrock, tak jednoduse sahnu po nem a zahraju si ho, jednoduchy jak facka. M&M je ale trochu jina liga. Spousta lidi se shodne ze sestka byla nejlepsi a pro me osobne nejlepsi byla, ale tohle pripomina M&M jen z dalky. Grafika je divna, proste typicky trend dnesich fantasy rpg vyvojaru delat pohadkovou a malebnou grafiku, stejnou chybu udelali i Blizzardi s Diablem III, stejnou chybu delaji Lariani s novym Divinity, a stejnou chybu delaji tihle tipci s M&M X. Jasne M&M 6 taky nehyrila supr grafikou, jenze tam mi to vubec nevadilo. Proste graficka stylizace nic moc. Hudba v MM byla monumentalni, tady byla takova dost nudna, kde jsou ty casy kdy hudbu skladali Paul Romero a spol...zlaty casy. Pohyb po ctvercich je totalni blbost. Haha, RPG s otevrenym svetem, ale ja se muzu pohybovat jen po kostkach (palec nahoru). Vracet se ke korenum je jedna vec, jenze tohle podle me vyvojaru trochu prehnali. Tohle bych do novyho MM urcite nedaval. To se to bude fajnove letat...po ctvercich...asi zadny kouzlo letani ani nebude. Zahraju si to kazdopadne, ale neocekavam od toho zadnou bombu, nebude to nic jako might and magic, bude to proste grimrock na dennim svetle, s par zvukama z predchozich might and magicu..
    • znamy pitchus GGG ma novy nick?

      ty jestli jsi hral MM, tak ja jsem novodoby papez, pyco. co veta, to pycovina
    • Přesně má slova... jsem rád že "je nás více" *5*
    • Lawliet
      Dark messiah byla skvělá hra a nebyla to tahovka :)
    • oj, takze oni tam nakonec ten retardovany pohyb po kostkach fakt nechali ? :-/ ... to je trosku moc retro - to jsem naposled zazil v branach skeldalu :-) Ale jinak souhlas, MM6 byl nejlepsi dil serie, nedavno jsem ho poridil za par supek na gog a znovu hral :-) Je to jedna z her (jako BG, puvodni Fallouty) ke ktere se clovek muze vratit i po letech je porad super.
      • Bohužel nechali.... no sice je můj nejoblíbenější díl číslo 7 ale 6 taky hodně bavila, asi si ji znova zahahraju ... tohle bude jenom takový přechodník.... zkrátka Heroes of Might and Magic ala klasické Might and magic... ještě k tomu říznutý s grimmrockem.... už jak vyšel článek o otevřené verzi, tak jsem byl velmi skeptický.... dungeony vypadali fajn... ale ten čtvrecový pohyb v "otevřeném světě" (ano otevřený svět v uvozovkách... skoro jako Gothic 4....) no bude to zajímavé... osobně od toho nečekám moc :)

        Zkrátka chci starý pohybový systém... s možností jednotlivých tahů, nebo ne.
    • Jestlipak si hraci MM v dobe, kdy vysel MM6 nerikali, ze to neni ten spravnej MM :)
      • Je trochu rozdíl, když se udělá hra, která v technice postoupí a pak hra, která používá techniky zastaralé, i když jsou nové a lepší možnosti (a ještě k tomu ověřené)
        • "nové a lepší možnosti".. A není tohle dost subjektivní? Já třeba mám radši systém z MM1-5. Obecně 3D nemusím.
          • mě se tohle moc nezamlouvá kvůli krokovému systému bral bych raději systém starší kdy se člověk volně pohyboval lítal a jen na boj zapl krokový systém kdy měl čas si vše pěkně promyslet. I dnes si sme tam MaM 7 zahraju a líbí se mi i přes jeho grafiku. Doporučil jsme to kamarádovi, ale právě kvůli staré grafice tu hru nehrál dlouho. V dnešní době už prostě nejde vydat něco se starou grafikou protože by si to vybralo jen málo lidí a z toho by nebyl potřebný zisk.
      • Nerikali,jeste mam nekde doma na pude stary level s origo recenzi - dostal tusim 9 nebo 10 z 10ti :-) Herni doba kolem 2 mesicu je v dnesni dobe neco nevidaneho.
        • Spis tak 14 dnu..dva mesice hodne vlazneho hrani občas...ale hra to je velka..pravda.
          • Pokud clovek delal vsechny kvesty, tak to ten mesic zabralo.
        • Ale tak samozrejem to byla recnika otazka :) Ale tak treba nekdo takovy byl, co ja vim :)
  • vypada to zajimave
  • jako pardón, 30 euro za předběžný přístup ke hře, která není kdovíjak náročná na zpracování , přináší pouze o něco hezčí kabátek než legends of grimmrock a de facto jen kopíruje, mi přijde jako naprostá drzost.
    • Je to desaty dil,postaveny na vicemene stale stejnych zakladech. Tak mi rekni jak muze kopirovat hru, ktera vysla pred rokem?
      • ale ja nepsal ze kopiruje primo grimmrock..
    • Nechci ji primo obhajovat, jelikoz jsem hral kousek a zatim tam bylo dost chyb a spatnych veci, ktere potrebovali vylepsit. Ale oproti Legend of Grimrock to ma aspon pribeh a vic moznosti. Kdyz se to tak vezme tak grimrock mel velky potencial, ale rekneme ze tam bylo dost malo prostredi, nepratel. Pribeh byl takovy kratky rekneme, nijak rozracovany. Az komunita k tomu dodava nejake dalsi mapy.

      Kdyby Legend of Grimrock byl na zpusobu Lands of Lore nebo dungeon mastera, tak to by bylo opravdu poradne dilo. Proto jsem osobne zvedav jake to bude s pribehem promenlivosti prostredi a mnozstvim nepratel. Pokud za tu dobu vychytali vsechny nebo aspon vetsinu neduhu a chyb, tak to muze byt pekny.
  • skoda ze to nie je ako MM6. Toto ma bavit nebude. Odkedy skoncilo 3DO, M&M svet ide do kytek.
    • MickTheMage
      Ne, je to nieco ako MM5, smrncnute par prvkami z MM6 (ale fakt len malicko, trochu - napriklad par zvukov ;))

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit