Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ani nový kabátek mrtvolu neoživí...
  • Jediná zábava je s loltraktorem a dvaceti-perkovou posádkou a výbavou v četě 3 hráčů, hrát proti nováčkům, zbytek tierů jsou zbytečně ztracený čas.

    PS Všechny tanky a TD co jsem měl rád a hrálo se mi s nimi dobře, WG totálně doj*balo a do hry nasadilo formule jedna a další nesmysly, takže tento wot nesmysl, krom toho co jsem psal výše, již dávno nehraji.
    • Tak to úplně není pravda, že by v četě zbytek tierů stál za houby. Když je člověk v četě s dalšíma dvěma dobrýma hráčema, tak se dá hrát prakticky jakýkoliv tier.

      A samozřejmě taky mě štve snaha WG nerfnout/pokazit prakticky každý lepší tank. Prostě chcou, aby lidi museli neustále utrácet a proto se jim myšlenka, že hráči budou jezdit těmi "starýma a dobrýma" tankama nelíbí.

      Je to prakticky to samé story jako se stupidním MatchMakingem. Čím nevyrovnanější zápasy jsou, tím více lidí bude utrácet za goldovou munici.
  • Tohle je typický Wargaming, neustále mění a hýbou různýma blbostma (většinou změní i to, co fungovalo dobře), ale nikdy nezmění to, na co si všichni hráči neustále stěžují: retardovaný MatchMaking !!!
    • I ten změnili a k horšímu. Místo vyrovnanějších her jsou prakticky všechny na 3 tiery.
      • Tak tady si dovolím nesouhlasit: Ta změna matchmakingu, kdy jsou max tři high tiery a nejvíc je lowtierů, byla rozhodně změna k lepšímu. Člověk si konečně obstojně zahraje i jako lowtier.

        Stále ale platí, že by to mohlo být ještě lepší - totiž kdyby snížili maximální rozdíl na 1 tier místo současných dvou (což ale WG asi nikdy neudělá, protože se bojí, že by to snížilo jejich zisk).
        • + další napříjemná věc, která zabíjí hru díky 3/5/7 je, že hra hodně stojí na tom, jaké 3 top tanky a hráče to namíchá do týmů.
        • Ano, na první pohled a PR hodně zdůrazňovaná výhoda, že bottom tier má menší šanci najet do +2 tieru, takže ty hry za bottom tier jsou o trochu míň na prd, ale stejně to je na ********. Protože už se nenapíše druhá strana mince a to, že předtím byla hra za bottom tier jednou za uherák, ale teď díky vynucení tanků 3/5/7 (top/middle/bottom tier) budete mít her za bottom tier najednou několikanásobně víc než předtím, což už logicky plyne z toho rozložení 3/5/7. Navíc já jsem měl plnou garáž různých tier 5 a díky tomu, že omezili rozptly u tier 3 na 2 - 4 už s 5 nemůžu nikdy být top tier a přinejlepším jsem middle u 4 - 6, ale prakticky pořád jsem divák v 5 - 7.
    • Jen abych v tom měl jasno: Co konkrétně je na něm retardované? Rozdíl dvou tierů?
      • V první řadě rozdíl dvou tierů!! Kdyby zmenšili rozptyl na jeden tier, tak by to bylo mnohem hratelnější.
        (samozřejmě vím, proč to tak dělají. Kdyby byl rozptyl jenom jednoho tieru, tak by spoustě tanků stačila standartní munice ve zbrani a už by se nemuselo tolik střílet goldama... a tím by WG přišel o nějaké prachy. Ale bez ohledu na důvody je to prostě hnusné.)

        Za druhé je problém v prakticky neexistující balanci hráčů (dle skillu). Hra vůbec neřeší, jestli do jednoho teamů dá totální rajčata (noobs) a do druhého nacpe dobré hráče.
        Ze statistického hlediska je přes 80% her totálně nevybalancovaných (jedna strana aspoň 65% šance na výhru). Koho to pak má bavit hrát, když jeden team vždy rozdrtí ten druhý do 3 minut.

        Za třetí ten nový systém s vynuceným 3/5/7 je podle mě ještě horší než byl předchozí random. U randomu rozhodovaly tanky, co byly zrovna ve frontě. Takže když bylo ve frontě poměrně hodně tier8 tanků, tak se klidně mohlo stát, že člověk náhodně dostal hru prakticky jenom s t8 tanky. Teď už ale ne, WG zajistil, aby ve hře bylo aspoň 7 low tier tanků, které budou trpět.
        Samozřejmě pak je ještě problém v tom, jaké 3 top tier tanky člověk do teamu dostane.
        • Proc nehrajes Armored Warfare vzdyt tam to vsechno mas podle tvych predstav. Tahle hra vznikla prave kvuly takovym hracum jako ty co si na vsechno stezovali. Tak tam to mas vsechno podle zadosti hracu.
          Vsechno naprosto dokonaly. Akorat to skoro nikdo nehraje.
          • WoT má velkou hráčskou základnu jen díky tomu, že bylo první. Spousta lidí v tomu progrindovala nespočet hodin a nechala nějaké peníze za garáže, premium atd. Takže i když se objeví lepší hra, tak to má stejně těžké protože většině hráčů se bohužel nehce znovu grindovat od 0 v jiné hře i kdyby byla sebelepší.
        • V prvni rade nechapu proc tuhle hru vubec nekdo hraje, kdyz je tu War Thunder.
          • Důvod je úplně jednoduchý: Wargaming (tvůrci WoT) mají lepší marketingový team.

            Reklama na WoT je prakticky na každém rohu. I v LEVELu nebo na Games.cz byla reklamní akce, kde rozdávali "tank zadarmo". Navíc WG dokázalo protlačit WoT na velké akce (publicita), zatímco War Thunder člověk prakticky nikde nevidí.
            • Tak já WT vídím každý den *1*
  • Musím uznat, že graficky ta hra vypadá fakt úplně jinak. Dokonce i s tím menším "low definition" klientem pro pomalé kompy na blbých medium detailech je to vizuálně jak hrát úplně jinou hru. S HD klientem/vyššími detaily je to pak ještě větší rozdíl. Navíc unikátní hudba pro jednotlivé mapy, lehký rebalance některých map, kravinky kolem, atd... A co je u Wargamingu dost neuvěřitelné: Ono to funguje od prvního dne, nepadá hra ani server, nic nelaguje, všechno působí optimalizovaně a odladěne. Střídavě se vracím k WoTku už hodně let, ale ještě nepamatuju že by Wargaming něco zvládl tak jak tenhle patch - na jejich poměry fakt překvapivě povedené.

    PS: Hratelnost je samozřejmě stejná jak dřív, takže jestli vás to nebavilo předtím, není proč to zas zkoušet. *3*
  • po dlhej dobe som to zas nainštaloval... a prakticky po dni aj hneď odinštaloval... ja neviem či som od toho naozaj čakal že to nebude zas iba nekonečný luck/grind kde ma to raz mrdne medzi samé top tiery... ten war thunder mi príde v tejto rovine zábavnejší
    • Bohužel ten grind je přímým záměrem Wargamingu, čím více budou nevybalancované hry, tím více budou hráči utrácet za lepší munici, výbavu, atd. a budou navíc tlačeni k nákupu top tier tanků, aby se dostali na vrcholek stromu. A čím více budete utrácet, tím více budete potřebovat goldy a nebo prémiový účet.

      Kdyby to tak nebylo, tak by Wargaming dávno vylepšil ten retardovaný MatchMaking.
  • Divný, asi jsem po čase dostal chuť si zahrát tanky. To bude zas trapas až zjistim jak jsem levej. *7*
  • Jsem fakt zvědavej na ty nový efekty co mi zvednou FPS . Na grafice od Intelu mi to běhalo i 12 FPS a se sebezapřením se to dalo nouzově hrát . V podstatě to byla taky jediná hra na notebooku , kterou tam mimo emulátory mám.
    • Hele já z toho měl taky strach, protože někdy byly jejich updaty na facku, ale kupodivu mi hra i na ultra nastavení jede mezi 100-150 fps a dokonce se ještě rychleji načítá. Je vidět, že ten engine má opravdu solidní potenciál a určitě mají na čem stavět.
  • Nevíte nahodou někdo jestli hodlají přidat stejný engine i na konzole?
  • Místní brečáci. WoT je služba, stejně jako platíte třeba za elektriku. Nic není zadarmo, perpetum mobile není. Tzn. pokud máte prémiák a vyjezdili jste si X tier se kterým se umíte ohánět, tak není problém i nahrát nějaký prachy i když sem tam střelíte goldama. To se vyplatí jen v kritických momentech. No a taky jezdit správný tank. A pak je to v klidu. Pokud prémiák mít nechcete, tak ideální mít nějaký OP prémiák a s tím se namlaskat. Ten vám krásně uživí desítky.
    • I WarThunder aktualizoval posledním patchem engine, možná by stálo za to informovat i o něm. Jinak grafika není všechno. Díky HP barům se do WoT mám strašný problém vrátit a i zaměřování, které není tam kam mířím, ale "chytá" se na objekty a náměr upravuje sám a místo reálného pohybu hlavně je tam umělý rozptyl na který už se taky těžko zvyká.
      • Zamerovani je naprosto stejne taky v AB u WT. Taky tam maji rozptyl a RNG u penetrace
        • Není pravda, doporučuji si oboje napřed zahrát. Ve WoT se ti náměr nastaví automaticky kam ukazuješ - tzn. mířiš na tank na horizontu, který zmizí a v tu chvíli se ti náměr nastaví na nekonečno a přestřelíš, ukazuješ na tank, který je daleko, tak se ti automaticky zvedne hlaveň. War Thunder má v AB pouze idikátor toho, kam +/- dopadne střela a ještě se nepřizpůsobuje náklonu tanku, takže funguje pouze pokud tank stojí na rovince, ale náměr je plně v režii hráče narozdíl of WoT. Pokud chceš trefit tank, který je daleko, tak musíš mířit nad něj, ve WoT vždy na něj a náměr se upraví sám.
      • War thunder ano jejich 5.0 verze enginu, ale vypadá to dost podobně zas taková změna to není. War thunder je dobrý, že tam můžete lítat a do toho bojovat v tankách, jinak bych to asi nikdy nehrál.
        • Hlavně tam můžete zničit ze zálohy i silnější tank. Kdy ho na první ránu ochromíte a druhou doděláte. Tady máte HP a DMG per tier. Takže když trefíte z boku +2 tier tak mu poškrábete lak za cca 10-15% HP (jestli prorazíte pancíř), pokud se na vás potom otočí (protože se mu okáže okazatel přes celou obrazovku, odkud to schytal), tak vás buďto sesmaží nebo mu stačí 2 rány. To je asi největší rozdíl WT a WoT.
      • Tady je odkaz na patch notes + video

        https://warthunder.com/cz/news/2445-novinka-p%C5%99edstavujeme-aktualizaci-1-77-advancing-storm-cz
  • A co, jeste porad to zere 100% libovolnyho CPU v garazi? A jeste porad se da strilet skrz skaly/zdi/kopce? Porad mizej strely v cerny dire? A tanky maji zdaleka nejslabsi pancir vpredu? Tohle a milon dalsich duvodu davno vyhnalo kazdyho kdo to aspon trochu hrat umel.
    • No asi budeš tomato moron, to je pak jasný, že si naštvaný. Ale jinak ano, má to své mouchy. RNG a další libůstky z tý hry dělají tak trochu vabank. Ale pořád si myslím, že jsou to nejlepší tanky co se v současné době dají hrát. Není to však simulace, takže pro ty co mají rádi realističnost, musí hledat jinde, tady jde jen o zábavu/nasrání. Jsem zvědavej jestli se ještě bude měnit premium munice, každopádně update 1.0 je rozhodně pecka. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit