Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • grafika je uzasna na to ze to je open world tak parada ve srovnani s infamous1,2 velky skok a ztaileru se toho moc nepozna
  • Neříkám,že to vypadá špatně to vůbec ne.Ale u next-gen grafiky jsem si představoval větší evoluční skok.Když se podívám na 3 roky starý metro,5 let starý GRID nebo nově crysis 3,tak ten rozdíl tam není tak velký.
    • Uvědomuješ si, že tato hra má opravdu rozsáhlý svět? Srovnej si to spíš s konzolovou verzí Skyrimu, než s Metrem nebo Crysis 3. (kde je navíc co chvíli loading, zatímco Infamous 1,2 loadingy neměli, takže třetí díl taky určitě mít nebude).
    • God-of-War
      Tak tohle je launch titul.. nemůžeš od toho hned čekat nějaký ograsmy:). To příde tak za rok až dva.
      • Tak je fakt,že hry s nejlepší grafikou vychází na ps3 až v poslední době.V tom případě se vyplatí koupit konzoli,tak za 5 let až ta grafika bude vyšperkovaná a ceny dole.
        • Malleth
          Když kupuješ konzole jen kvůli grafice, tak možná.
          • Přesně tak :) pozor napsat tu že hraješ na konzolích protože je na nich dobrá hratelnost tak tě tu hned sežerou :D ano já na konzoli hraji protože si myslím že je na nich lepší hratelnost :)
          • Tak celá PR kampaň na grafice staví,tak proč ne.Navíc by teda nemělo moc smysl kupovat PS4 místo PS3.Hry tam budou v podstatě totožné a největší rozdíl tam bude v grafice.
            • Malleth
              Smysl koupě PS4 i když mám PS3 je jasnej. Killzone Shadowfall a Second son na PS3 nevyjdou.
              Krom toho by měla bejt PS4 celkově rychlejší a příjemnější na používání.
      • Co já vim, tak Second Son právě není launch titul.
        • God-of-War
          To je vlastně fakt.. Vyjde až v Březnu 2014...což není zas takový rozdíl.
  • Khanemis
    Vypadá to dobře, velmi dobře. Efekty mají opravdu krásně udělané a zdá se, že si s tím tématem ohně a kouře celkem vyhrají.

    Jen mě trochu zarazilo na konci, že "hlavní hrdina je taková zbraň, že na něj musí nabíhat vlny nepřátel, aby měl nějakou výzvu", což bohužel pravděpodobně značí, že hratelnost bude (stejně jako třeba v Prototype) jen o šíleném chaosu, ve kterém budou lítat efekty sem a tam, ale příliš taktiky si člověk neužije. Bohužel je to dneska tak oblíbené (nejen v superhrdinských hrách), že na hráče vývojáři za každou cenu valí desítky a desítky nepřátel bez většího rozmyslu, než aby mu raději protivníků naservírovali o poznání méně, ale za to udělali z každého souboje promyšlenou téměř šachovou partii správného použití všech dostupných schopností. Místo toho jsou z toho obvykle jen jatka, kde člověk skoro nestíhá vnímat co je na obrazovce, a alespoň já si to zdaleka tolik neužiju. Ale možná to tak nebude (i když to video tomu docela nasvědčuje), a spoustě lidí to tak asi i celkem vyhovuje. I tak mi to přijde jako škoda.

    Ale ta grafika je vskutku velmi pěkná:)
    • Redneck
      Třeba v Batmanovi byla většina soubojů celkem challenge a měl jsem tam několik momentů, kde mi nakopali sonar (jsem zbrklej) a musel jsem tu lokaci jet znovu. Pokud jsi nepoužíval všechny dostupný triky, komba a udělátka, tak jsi neměl nejmenší šanci ani proti úplnejm záklaďákům.

      A v obou inFamous hrách ty protivníci nebyli sice žádnej vrchol umělý inteligence anebo strategickejch postupů, ale zatopit uměli díky přesný mušce anebo nějakejm mutantskejm schopnostem. Nešlo se spoléhat, že obdržíš maximálně nějaký to chip damage a vše umlátíš na blízko a klidně i nenabitej. Třeba i malý skupinky dokázaly fakt prudit a často ten boj přilákal i prozatím nic netušící enemáky.

      Ty vlny nepřátel (pokuď nejsou taky zmutovaný) dávaj dost smysl. Možná, že si vypotřebuješ veškerej kouř a ty první 2 vlny rozsekáš, ale pak už to žádná sranda asi moc nebude. A autobusový zastávky s hloučkem kuřáků, abys nasál trochu toho nikotinu a byl zas ready taky nebudou na každym místě. A posílat třeba jen 2 vojáčky proti maníkovi se superschopnostma je k ničemu. Větší počet Tě už ale zabít může. A pro zpestření očekávej minibossy s podporou těhlech záklaďáků *1*

      Nemůžu vědět jaká ta trojka bude, ale myslim, že by to mohlo bejt v pohodě, protože jak jsem už napsal, inFamous uměl zatopit bez ohledu na množství protivníků. Bez taktiky bych ty hry nikdy nedohrál.
  • Infamous 2 v trochu lepsi grafice. Kdyby radsi vylepsili animace panaka, kterej porad beha jako skret, Ai lidi i policajti se porad chovaj jak debilci! Kuzelky co obcas popobehnou a cekaj na porazku. Tohle by me ke koupi Ps4 rozhodne nepresvedcilo.
    • Malleth
      Stěžovat si zrovna u Infamous na animace mi přijde dost mimo. Jednička je měla poměrně prkený, protože neměli mocap, ale od dvojky maj animace výborný. Především pohyb hráče je nadprůměrnej. I s prstama si dost vyhráli.
      • God-of-War
        Dvojka byla fakt výborná jak v animacích, tak i v hratelnosti. Tohle bude další pecka.
  • Malleth
    Ten kouř vypadá výborně, i ty schopnosti s ním spojený. Využívat exploze jako power up je skvělej nápad. Jedna z mála her, na který je vidět, že je pro next-gen.
  • PS4 zabije -->PC
    • Vtipálku...Bohuzel kdyby nebylo konzoli hry by dnes uz davno vypadali mnohem lepe nez budouci "next gen"
      • To je pravda. Na druhou stranu, kdyby nebylo konzolí, herní průmysl už umřel, že piráti.
      • A furt dokola :D dej mi nějaký důkaz (odkaz) kde to je potvrzené nebo kde to sami vývojáři tvrdí a uvěřím ti :)
        • Drakersss : no na obhajobu toho nad tebou muzu jen z pantu rict Crytek co rek ,ze bejt Crysis 3 pouze na PC tak by vypadal jeste lepe .
          Ale jenak v zasade souhlasim . Proc PC hry co nejsou omezeny konzolema vypadaj jak z ps2 ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit