Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prophet
    Aiden Pearce z jedničky je podle mě lepší hlavní hrdina než ten z dvojky, i když celkově byl watch dogs propadák (nikdy si už nepředobjednám hru od Ubisoftu) tak aspoň hlavní hrdina měl nějaký styl.
  • To si spíš zahraju znova Sleeping Dogs, který, ač o něco starší hra než WD, byli o dost lepší po stránce příběhu, soubojovej systém byl taky fajn a vizuálně si myslim, že to bylo úplně stejně pěkný, jako WD, možná ne-li hezčí, pokud budu brát vanilla verzi WD. Atmosféra dnes už neexistujcí čtvrti v Hong Kongu byla parádní. U WD jsem měl pocit, že v Ubi vzali všechny AC a FC, naházeli do jednoho pytle, pořádně zatřepali, uhladili hrany a vydali WD :/. WD2 možná tak ve slevě/akci pod 30€, jinak to asi nemá moc smysl. Imho.
  • Tipnu si o čem bude příběh. Člen rodiny / kamarád bude zabit / vážně zraněn a hrdinův úkol bude pomstít svého blízkého. Jak to vím? No protože Ubisoft nedokáže nic jiného vymyslet a toto klišé cpe do pomalu každé hry (Skoro všechny AC hry, Far Cry 3, 4, WD, atd.)
    • Morraw
      Možná kdyby sis něco přečetl, tak bys zjistil, že Marcus byl obviněn ze zločinu, který nespáchal a protocol se rozhodl přidat k Dedsecu a začít bojovat proti vládě a ctOS.
      Samozřejmě nástin je klišoidní, ale já nic komplexního neočekávám.
  • Tady v diskuzi jaou vsichni tak chytry... zkuste si sami udelat hru a pak uvidite. Nemuze byt vse dokonale a originalni pochopte to. Kdyz na tu hru je vzdan urcitej rozpocet a termin vydani tak v ni nemuzete mit GTA + forza + cod v jednom.
    • Prophet
      To je vtip nebo trollování? *1*
    • Tříáčkový hry nikdy nedělá jeden člověk, ale jestli myslíš "zkuste si takový projekt řídit" tak ok, dohoď mi na pár měsíců místo CEO nějaký pobočky Ubusoftu a já to teda prubnu *1*
    • OPenetrator
      Karle prosimtě...
  • Já jsem hodně opatrný. První WD mě natěšil a vypadal zajímavě. Bohužel mě dost zklamal a nejde jen o ten downgrade. Celá ta hra byla taková strašně průměrná a rychle sklouzla k stereotypu. Příběh pak byl vyloženě slabota. Poslední dobou Ubi dělá strašně sterilní hry. Počkám co vyleze z WD2 ale určitě nebudu kupovat hned v den vydání.
  • První WD pro mě osobně bylo největší zklamání ze hry co jsem kdy koupil. Měl jsem preorder a dostal se v dayone a těšil se na takový realističtější, technokratičtější a špionský gta. Jaký zklamání pak následovalo, když člověk jako profesionální hacker musí všechno řešit střílením, zabíjením a akcí. Jako alternativu bych akční přístup bral, ale on tam jiný přístup ani nebyl. Jizdní model aut byl mizernej, gps která zobrazuje hnusný šipky na silnici, dost tupej svět okolo. Děj taky nebylo nic co by člověka přikovalo ke křeslu. Oproti GTA bylo prostě vše špatně. To už i sleeping dogs měli aspon osobitý přistup i když produkčně taky nebyli žádná sláva. Prostě PR hodně přestřelilo ve slibech a to nejen v grafice. Ubisoftu už nevěřím ani slovo a tím pádem ani nějak moc neočekávám od dvojky WD.
    • Dobre vam tak za preordery.
  • Kozy
    Na to že se jedná o hru s ne moc dobrou pověstí, tak je ten trailer docela slabota. Musim říct, že se mi ten příklon ke gangům moc nelíbí, čekal jsem, že WD půjde jinou cestou.
  • Hovori sa, ze mozno bude mat dvojka tu slubovanu grafiku z prezentacie Watch Dogs 1 na E3 *15*
    • Morraw
      Ptže, kdyby první WD mělo grafiku z E3 traileru, tak by to byla lepší hra, že.
      • Ide o pristup ku zakaznikovy. Naslubuju hru, ktora tu este nebola, nasledne ukazu na E3 par minut z gameplay na ktorom sa pracovalo mesiace a zabezpecia pre-order. Po E3 nasledne hru orezu, odflaknu optimalizaciu, hru doplnia o postavy bez akejkolvej hlbsej myslienky a po vydani uz len cakat na peniaze. Po vydani daco doladili s niekolko Gb patchmi a o 3 roky maju drzost ohlasit dvojku, ved ovecky kupia....
        • Morraw
          Neříkám, že souhlasím s přístupem UBI a taky mě už několikrát řádně na*rali. Ale když se řekne WD, tak všichni papouškují hlavně E3 trailer. Přitom dle mého názoru měla hra skvělé západy/východy slunce, dešť ztvárnění noci, výbuchy a efekty vody.
          A běžela mi skvěle na NB s 780M.
          Já doufám, že ve dvojce některe věci dotáhnou nebo rozšíří (vigilante system, hacking), ikdyž po zkušenostech z posledních let dochazí u jejich her k hratelnostní stagnaci v sériích.
  • Inquisitor
    Jak u UBI tak i u ostatních se vyplatí počkat až to vyjde a ještě půl roku k tomu a pak teprve zvažovat koupi. Trailery už jsou jenom k smíchu, asi jako na filmy kde ukážou jenom to nejlepší.
    WD mi přišlo hlavně jako hrozně nudná sterilní hra, tak jsem celkem zvědavej co teď vymyslí.
    • A mame tu mistra traileru a timto predavame nobelovu cenu za demenci.
      • A kdy si ji převezmeš?
  • tohle doporučuju shlédnout všem fandům UBI, preorderistum a pod.

    https://www.youtube.com/watch?v=xNter0oEYxc

    nejde jen o navícení, ale i o assety, množství objektů, zvuky atd, prostě vše. Enjoy.
    • Marketing je lhani v mezich zakona a lidi duverujici reklame povazuji za slaboduche. *3*
      Ale v tomto pripade by me zajimalo, jestli se ta prace navic pouze pro marketing dela planovane, jako navnada na hrace a nebo vyvojari delaji hru poctive, aby vypadala co nejlepe a downgrade je pak dusledkem optimalizace pro konzole, aby se dosahlo pozadovanych 30 fps. Netusim co je pravda, mozna kombinace oboji.
      Da se ale predpokladat, ze pokud se udela downgrade skrz konzole, musi byt i pro PC verzi, to je politika prednostniho prava platformy, ktera vic vynasi. Proste na PC to nesmi vypadat o moc lip.
      • pochybuju ze si to tu jeste nekdo precte ale je to asi takhle. Ty videa z E3 atd, jsou vzdy pre-rendered, tzn nebezi to real time. Podle mě jediny co dava smysl je, že ty videa jsou prostě v jinym enginu nez hra. Je to něco jako animace, něco jako target quality. Ale tu grafiku by zadny PC ve hře s AI, fyzikou atd neutahlo, takze je absolutne nerealny aby ta hra tak ve vysledku vypadala. Je to něco jako artwork. Akorát se to tváří jako hra, aby to lidi zmátlo. Ale je to spis neco jako 3d studio. Absolutně nevěřím, že je to zamýšlěný jako realně fungující hra, a pak zjistěj že to nic neutahne a osekaj to. Od zacatku je to koncipovany jako PR material a s enginem a hrou to nemá nic společnýho. Legálně je to ošetření nějakou vetou typu, work in progress - subject to changes etc.... muj nazor.

        At je to jak chce, je to *12* a když to někomu takový chování nevadí, jeho věc, podle mě je normální pokud ze mě někdo dělá blbce, si jeho produkt nekupovat. Pro někoho je zase normální, když z něj někdo dělá blbce, říct že lidi co nato skočí sou blbci a hru si přez to koupit. Každýho věc

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit