• Tak každá z těch vražd byla svým způsobem hrozná. Ale zkrátka jsem to brala tak, že to k té hře holt patří... Jinak atmosféra té hry byla naprosto jedinečná, vtáhla a nepustila; stejně tak musím pochválit mimořádně povedený dabing. Co mě ale přece jen zklamalo, bylo to, že každá následující kapitola byla vždycky o něco kratší a ta poslední, šestá, byla nejenže hodně krátká, ale hlavně taková divná... nevím, prostě jsem od toho zakončení čekala něco víc... Samozřejmě, ta hra je jinak skvělá, o to víc mě ale mrzí ten rychlý a takový "nijaký" konec.
  • Dobrý den, vím že je tento článek už starý, ale narazil jsem na něj až teď. Chci se jen zeptat, kde jste narazili na to, že byl ten chlapec (Vick) umlácen? PRAVDĚPODOBNĚ ano, na těle neměl žádné bodné či řezné rány, ale vyloženě že byl umlácen nikdo netvrdil. Další věc která mě zajímá je, kde jste viděla, že by Vick v Samuelově noční můře vztahoval prosebně ruce? Nic takového ve hře není. Většina příčin úmrtí lidí z panství byla skutečně k vidění (vyhození Williama z věže, utopení zahradníka, zbavení hlavy doktora,..) - ale příčinu Vickovy smrti jsme vidět nemohli.
  • Hru posel smrti mam velmi rad. avsak nemoyem suhlasit s tymi rodinnzmi nezrovnalostami. Samuel je predsa synom randalla gordona ktory bol synom williama a victorie. jedinea cudna vec je ze samuelov otec nevystupuje v pribehu. *1*
    • Přesně tak, William měl dva syny - Randalla a Roberta (Randall ve hře vůbec nevystupuje). A i když William v závěti zmínil dva syny, mluvil o synu Robertovi a nevlastním synu Jamesovi, kterého si vzali s Viktorií pod střechu. Žádná nesrovnalost v tomto směru ve hře není. :)
  • Moje největší herní srdcovka :)
  • Hru jsem hrála už dávno a teď jsem narazila na tuto recenzi. Také s Vámi musím v mnohém souhlasit i co se nechutností týče. Vykopávání hrobu by se dalo ještě skousnout, zabití dítěte je horší a morbidnější, ale zase mi připadá, že sem se to tak nějak hodí a vytváří to tu správnou atmosféru ;)
  • Moc se mi líbí tato recenze. Musím naprosto souhlasit se slečnou, která to psala a hrála. Mám stejné pocity. Miluji adventury a myslím si, že násilí budiž, ale až takového kalibru, že se tam musí někdo umlátit, když se s ním bavíte, nebo vykopávat vlastního dědu.. To není snad ani horor, je to zkrátka nechutné. Čili by postačila hororová atmosféra a nikoli zacházet až takto daleko.. Čili k autorce: Nejste přecitlivělá, ale právě, že jste naprosto normální a já s vámi souhlasím. Hezký den.
    Žena činu. *3*