Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Kradení klíčů nakonec bude hodně velkej bisnis, jen co je pravda *3*
  • honcka
    Jestli není taky trochu vina na straně Steamu, kdyby umožňoval blokaci jednotlivých klíčů a ne celých balíků, jak se píše, tak by pak kvůli reklamacím si na G2A dávali lepší pozor na prodejce, např pokud by nechtěl dát svoje osobní údaje, tak by platbu spožďovali o 3 měsíce.
  • Ja si vcera koupil Arkham Knighta za 10 €uráčů. Na steamu je 40% sleva a presto porad stoji 17€.
    Ja bych si to taky radeji koupil na steamu kdyby to tam nebylo vsechno tak nehorazne predrazene.
    60€ za nove pc hry ..... to prece absolutne nedava smysl.
  • G2a *15*

    Prodejci kradených věcí kteří schválně mají takové podmínky, aby tam šli kradené věci prodávat. Tohle jestli někdo dobrovolně podporuje ve fanatickém honu za cenou jak důchodce v honu za prošlým jogurtem....To je opravdu figura *11* Kdyby chtěli, udělají to tak aby to nešlo a když se něco stane budou spolupracovat a ne chtít jako podmínku aby tam prodávali.

    Kupuji jedině GOG, Steam. Případně origin apod když to jinak nejde. Balíky nesnáším, protože tam je vždy něco co nechci. Jestli někdo na to nemá nebo nechce čekat na slevu, tak kupováním od pomocníků zlodějů není dobré řešení.
    • Ty ses taky pomocnik zlodeju prosim te. Pust si steam a zmlkni.
    • No vidíš balíky kupuješ nerad , ale to že ty hry které nechceš můžeš prodat na G2A za cenu Bundlu tě nenapadlo?
      časem si můžeš našetřit i na nějakou dobrou hru.
      • A zkoušel jsi to? Co jsem četl, tak se to nevyplatí, protože značná část těch co si něco koupí si požádají o refund/chargeback a tak příjdeš o klíč i o prachy, navíc je všechno zpoplatněné, oškubou tě o zisk z prodeje který jde na G2A úret, oškubou tě o to když ty prachy chceš převést na účet... Mám 300 nepotřebných klíčů které bych rád prodal, ale po důkladném zvážení mi G2A za to nestojí...
  • Nakupuji jak na G2A tak na Kinguinu , je mi celkem jedno odkud klíče jsou , hlavně že fungují a není s nimi žádný problém.
    Daleko více her jsem ale koupil na Bundlestars nebo Humblebundle a dokonce jsem si s jejich pomocí jednu dobu pěkně jednoduše vydělal 20 euro , a to jenom nákupem tří Borderlands bundlu za 5 dolarů.
    Čistý zisk byl 16 euro ve formě kreditů na G2A. Peníze si člověk může vybrat kdykoliv nebo utratit za hry.
    Ale co tím chci říct, na G2a a Kinguinu se zpravidla objevují hlavně hry co byli nedávno v nějakém Bundlu nebo postarší hry koupené v nějaké akci , ono těch kradených klíčů až tam moc nebude.
    Je smutné že na českých herních webech se pořád píše jak je nebezpečné nakupovat z takových webů, a důvod?
    Je jednoduchý , je naprosto likvidační pro partnery herních webů , kteří bývají většinou spojení s nějakým tuzemským prodejcem her.
    On PC prodeje v ČR přestavují většinu zisku právě pro Herní obchody, a moc se jim nelíbí že se dají koupit tak jednoduše hry za desetinu ceny, kterou nabízí.
    • No je zřejmé, že jste článek nečetl. Games poukazují na kauzu, která se momentálně odehrává na internetu - a nijak nekritizují G2A. Tady popisují skutečnost, o které psali vývojáři hry Punch Club, kdy lide nakupovali ve velkém kódy k jejich hře pomocí kradených kreditních karet a kódy následně prodávali na G2A hluboko pod cenou. Majitelé kreditních karet potom u své banky dávali žádost o vrácení peněz, protože si samozřejmě nic nekupovali a jednalo se o krádež - všechny vrácené peníze šly z kapsy vývojařů. Ti tak tratili cca 200 000 dolarů, přičemž jejich hra se prodávala na G2A a všechen zisk šel do kapsy zlodějů.
      Ale co tím chci říct, games pouze poukazují na kauzu, možná se v jednom odstavci zmíní o tom, že nakupovat z G2A může být někdy riskantní, ale celkově službu neodsuzují. Tím pádem pochybují, že jste četl článek a pouze tady vyvoláváte drama, jak je v diskuzích zvykem.

      Mínuskáři do mě *1*
      • Nevšiml jsem si že bych zmínil Games.cz konkrétně mluvím o debilním článku na Eurogameru a celkovém pohledu redaktorů herních webů.
        A ruku na srdce , kdybych byl zloděj tak bych asi nekupoval hry Punch Club , ale tutovky , AAA hry na kterých vydělám asi daleko více než na indiích od Punch Club.
        • LOL, EG.cz je odpad plny zkopirovanych a vetsinou i spatne prelozenych clanku. Chapu ze nediskutujes tam, kdyz tamni ultras redakce kazdeho zabanuje za uplny kulovy a 80% komentaru rychle smazou
        • Tak když někdo reaguje na debilní české weby v diskuzi na českém webu, tak se obvykle předpokládá, že reaguje na daný český web *7*
  • Mart9
    Všechny tyhle "služby" s podivně levnýma klíčema jsou velmi podezřelé. Nikdy bych tam nekoupil nic, to je jak pirátění.
    • třeba takový Humble Bundle že jo
      • Mart9
        Tam to dávají sami ti vývojáři, to je ten rozdíl.
    • ale prdlajs *15*
  • Soráč, ale já vidím jako hlavního viníka banky, potažmo karetní společnosti a nulové zabezpečení plateb (ne, nutnost opsání třímístného čísla ze zadní strany karty není zabezpečení).

    Autoři hry prodali hodnotu (klíč) a získali peníze. Neměli možnost zjistit, že jsou karty kradené.
    G2A prodalo funkční klíče a vzalo si provizi z prodeje. Neměli možnost zjistit, že jsou karty kradené.

    Banka zjistila, že někdo ukradl kartu a něco nakoupil u autorů hry - protože se neráčí nijak tyto platby zabezpečit. Proto seberou peníze autorům hry.

    Teď je řada na autorech hry - můžou tyto nezaplacené klíče deaktivovat. To sice naštve (na G2A) platící zákazníky, ale jde o systém padajícího lejna.

    G2A bude mít naštvané zákazníky a bude nucené to řešit. Třeba tím, že dá čekací lhůtu před prodejem klíče, aby se projevilo, že je koupený za kradené peníze. Ale nemůžete to řešit tak, že klíče lidem necháte a po G2A budete požadovat nějaké peníze.
    • obecně mohu souhlasit s tím, že banky jsou víníkem těchto plateb - má zkušenosti s platbami ze strany prodejce a "podezřelé transakce" se musí řeši. Samozřejmě u globálního prodeje je toto složitější, ale jednoduchý 3D secure code řeší všechno, čímž nakupující nemá možnost cokoli zakoupit z kradnené karty, pokud tedy neukradne zároveň telefon a jednoduše, karty se nekradou tak, že někoho zbijete na ulici a vezmete mu peněženku i s mobilem. Nedostatečnost zabezpečení bank (a potažmo prodejce) nevyužívat tuto možnost, je zvrácenost.
    • Nejlepší je, že máš čísla na kartě. K čemu to je na kartě? někdo to ukradne a máš problém. Takový údaj tam být nemusí a klidně to mohou poslat jako pin.

      Tomu také říkám zabezpečení. Citlivé údaje napíší přímo na kartu *15* Venku nikdy nepotřebuji čumět na kartu. To max doma.

      Nejlepší je ale občanka. To vymyslel přímo intelektuál. Pak každý včetně revizora a pošty vidí všechny tvoje údaje. Klidně by to šlo udělat bez údajů s chipem. A dle práv by to každý viděl jinak. Policie, pošta atd. A na čtečku dnes klidně stačí telefon.
      • Paulcz
        Občanky s čipem mají v Německu a jak je to skvělé dokazuje trend "How to Microwave Your ID" :)
    • Paulcz
      Asi nemají spojení platby a daného klíče, bylo by to nejjednodušší řešení. Ten kdo koupíklíč a nefunguje může reklamovat platbu stejně jako ten komu ukradnou údaje ke kreditní kartě.
    • A nebo by to prostě měla zátáhnout banka/karetní společnost, když garantuje majiteli karty vrácení již odešlých plateb (beztak musíte mít nějakou pojistku, jinak máte smolíka).
  • Točíme se v kruhu, protože situace se má tak nějak následovně:

    Hráči chtějí koupit hru levněji, protože v některých regionech (třeba ČR) nemají tolik peněz, aby si mohli hodit do košíku třeba 2 60dolarovky týdně jako v USA, kde jsou jiné platové relace, tak hledají logicky nejlevnější možnost, jak se ke hře dostat.

    Přitom vývojáři a distributoři to snadno mohou ošéfovat pomocí sice region locked, ale správně naceněných her specificky pro ten který trh jako třeba v Rusku. Ale protože manažeři myslí pouze na velké trhy a u těch malých hrají stylem "pár lidí si to koupí, ale tak to alespoň těm pár hlupákům pořádně omastíme", tak je jasné, že zvláště v našich končinách budou mít klíčovny své reje.

    Hlava mi to posléze nebere hlavně u toho amerického trhu, ale očividně chce ušetřit úplně každý hráč stůj co stůj. Což nic nemění na faktu, že pricing policy ve Státech je mnohem férovější, než třeba u nás, kde je to bída s nouzí.
    • A taky vidím že je problém i v tom že euro=dolar třeba na steamu
    • tak tu je to tým, že EU je jednotný trh, takže tu nemôže byť regionlocked len na jednu krajinu.
      • ono by to teoreticky šlo, jen zatím není vůle. Jednotný trh je pěkná věc, ale v jiných komoditách se ceny také hýbou i v rámci jednotlivých produktů. Ovšem samozřejmě správná poznámka, díky za ní.
        • ceny samozrejme rozdielne v každej krajine dať môžu, ale regionlock v rámci EU dať nemôžu, takže by všetci proste nakupovali tam kde by to bolo najlacnejšie, ale hrať by mohli v celej EU
          • Budeš se divit ale s reálným zbožím to tak funguje a nikdo v tom nevidí problém.
            • Já nic takového nepožaduju. Mě to dává asi takový smysl jako požadovat za hru procenta z platu. Pak bys mohl zakázat hrát hru ostatním lidem pokud berou víc, protože tím přece "okrádají" autory. V newspeaku se tomu teda říká ušlý zisk.
            • ale ty sa budeš diviť, ale ja som si nevšimol, žeby u nás boli polovičné ceny reálneho tovaru oproti zvyšku EU aby zahľadnili platové rozdiely ako sa to tu požaduje pri hrách.
            • A to s tím souvisí jak? U her si zas platím připojení na net, abych si je mohl stáhnout. Celé zamykání regionů je nesmysl, ale lidi si na to už zvykli tak, že to dokonce začínají obhajovat.
            • Spades
              Jenže u reálného zboží platíš poštovné, u her ne.
        • Mám a Steamu regionlocked verzi Borderlands pro Rusko, takže k čemu by to bylo?
  • G2A jsou zloději kalouskova kalibru.
    • Kdepak se Kalousek hrabe na Arséna Lupina.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit